Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=військові навчальні заклади<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Калагін, Юрій Аркадійович (доктор соціологічних наук; професор Харківського університету Повітряних Сил).
    Початок військової кар'єри в Україні / Ю. А. Калагін // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 5. - С. 103-106. - Література : С.106 : 7 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
військова освіта -- військова служба -- військова соціологія -- військові навчальні заклади -- військовослужбовці -- военная служба -- военная социология -- военное образование -- военнослужащие -- военные учебные заведения -- высшие военные учебные заведения -- реформирование вооружённых сил -- реформування збройних сил -- социально-профессиональный потенциал военнослужащего -- соціально-професійний потенціал військовослужбовця
Анотація: Автор викладає основні результати соціологічного дослідження, присвяченого вивченню соціальних проблем реформування Збройних сил України.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Збройні сили України \о них\; Вооруженные силы Украины \о них\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Манько, Володимир (головний науковий співробітник Науково-організаційного центру Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; професор).
    Особливості деонтологічної підготовки правоохоронців у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання / В. Манько, В. Артемов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 16-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади зі специфічними умовами навчання -- высшие учебные заведения с специфическими условиями обучения -- навчальні заклади деонтичного типу -- учебные заведения деонтологического типа -- поліцейська деонтологія -- полицейская деонтология -- воєнна педагогічна деонтологія -- военная педагогическая деонтология -- деонтологічна підготовка -- деонтологическая подготовка -- підготовка співробітників правоохоронних органів -- подготовка сотрудников правоохранительных органов -- навчальні заклади органів внутрішніх справ -- учебные заведения органов внутренних дел -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- військовий етикет -- военный этикет -- деонтологічне виховання -- деонтологическое воспитание
Анотація: Визначаються особливості підготовки співробітників правоохоронних органів і спецслужб у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання. Розглядаються взаємовідносини у закритих соціальних структурах, аналізуються закономірності розвитку індивідуальної свідомості в освітніх закладах деонтичного типу. Розкриваються проблеми набуття академічної зрілості у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання.


Дод.точки доступу:
Артемов, Володимир (провідний інспектор-методист Національної академії Служби безпеки України; кандидат юридичних наук; доцент)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Петреченко, Світлана (доцент кафедри конституційного, адміністративного та міжнародного права; кандидат юридичних наук).
    Застосування сучасних освітніх методик у підготовці майбутніх правників у Національній академії ДПСУ імені Богдана Хмельницького / С. Петреченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 59-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- методики підготовки -- методики подготовки -- освітні методики -- образовательные методики -- офіцери-прикордонники -- офицеры пограничники -- прикордонна служба -- пограничная служба -- факультети правоохоронної діяльності -- факультеты правоохранительной деятельности
Анотація: Висвітлено сучасні методики підготовки кадрів Державної прикордонної служби України. Узагальнено практики застосування сучасних методів навчання та виховання офіцерів-прикордонників. Результатом дослідження стало узагальнення досвіду підготовки офіцерів-прикордонників та висвітлення ролі освітніх методів у навчально-виховному процесі. Робота є першим дослідженням сучасних освітніх методик підготовки кадрів для Державної прикордонної служби України. Результати дослідження можуть бути використані під час підготовки методичних посібників та у процесі подальшого дослідження освітніх методик підгтовки офіцерських кадрів.


Дод.точки доступу:
Національна академія державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького \о ней\; НАДПСУ, вищий навчальний заклад \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Осташевський, Сергій (професор кафедри інженерного та технічного забезпечення; кандидат технічних наук; доцент).
    Експертне оцінювання ефективності службової діяльності випускника вищого війькового навчального закладу як інструмент оцінки якості освіти / С. Осташевський, А. Башинський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 37-43 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- службова діяльність випускників -- служебная деятельность выпускников -- експертна оцінка службової діяльності -- экспертная оценка служебной деятельности -- методи оцінювання -- методв оценивания -- метод експертного оцінювання -- метод экспертного оценивания
Анотація: Охарактеризовано метод експертної оцінки ефективності службової діяльності випускника вищого військового навчального закладу - посадової особи за трьома критеріями: відповідність стандартам Державної прикордонної служби України, управлінські навички та професійні навички. Метод дозволяє отримати адекватну та достовірну оцінку за кожним із критеріїв оцінювання, складовими критеріїв, а також загальну оцінку ефективності службової діяльності.


Дод.точки доступу:
Башинський, Андрій (ад'юнкт); Національна академія державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького \о ней\НАДПСУ, вищий навчальний заклад \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Голова, Микола (викладач кафедри управління повсякденною діяльністю військ та тилового забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів).
    Управлінська компетентність як складова професійної діяльності майбутнього офіцера / М. Голова, Д. Торопчин // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 27-35. - Библиогр.: с.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- управлінська компетентність офіцера -- управленческая компетентность офицера -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- управлінська військова діяльність -- управленческая военная деятельность -- компетентнісні підходи в освіті -- компетентностные подходы в образовании -- майбутні офіцери -- будущие офицеры -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- структура професійної компетентності -- структура профессиональной компетентности -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядається управлінська компетентність як основна складова професійного становлення офіцера, визначено формування управлінської компетентності офіцера як складного інтегрального процесу, спрямованого на розвиток важливих питань самореалізації протягом усієї його професійної діяльності. Метою статті є обгрунтування та узагальнення концептуальних підходів до визначення структури управлінської компетентності сучасного офіцера Збройних сил України як складової його професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Торопчин, Дмитро (викладач кафедри управління повсякденною діяльністю військ та тилового забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів); Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Семак, Валерій (заступник начальника; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів).
    Фізична підготовка як елемент підвищення ефективності бойової діяльності військовослужбовців / В. Семак // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 35-42 : табл., а-рис. - Библиогр.: с.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
фізична підготовка -- физическая подготовка -- військовослужбовці -- военнослужащие -- професійна діяльність -- профессиональная деятельность -- військово-прикладні навички -- военно-прикладные навыки -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- заняття з фізичної підготовки -- занятия по физической подготовке -- спеціальні фізичні вправи -- специальные физические упражнения -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Сучасні умови бойової діяльності Збройних сил України зумовлюють необхідність більш якісної підготовки військовослужбовців сухопутних військ до професійної діяльності у стислі терміни. Метою дослідження є удосконалення змісту занять із фізичної підготовки з урахуванням особливостей професійної діяльності військовослужбовців. Дослідження проводились на базі Національної академії сухопутних військ. У дослідженні взяли участь 40 курсантів за спеціальністю "Управління діями інженерних підрозділів" віком 19-20 років. Встановлено, що проведення занять із комплексним поєднаннями різних розділів фізичної підготовки та використанням спеціальних засобів підвищує фізичну готовність військовослужбовців до виконання професійних завдань за призначенням.


Дод.точки доступу:
Романчук , Сергій (начальник кафедри фізичного виховання; спеціальної фізичної підготовки і спорту - начальник з фізичної підготовки і спорту; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів); Федак , Сергій (старший викладач кафедри фізичного виховання, спеціальної фізичної підготовки і спорту; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів); Афонін, В'ячеслав (доцент кафедри фізичного виховання; спеціальної фізичної підготовки і спорту; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів); Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Шабатура, Юрій (завідувач кафедри електромеханіки та електроніки; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; доктор технічних наук; професор; Львів).
    Сучасні завдання природничо-наукової підготовки майбутніх офіцерів / Ю. Шабатура // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 52-65 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукові дисципліни -- естественно-научные дисциплины -- рівні знань офіцерів -- уровни знаний офицеров -- професія офіцера -- профессия офицера -- професійна спрямованість дисциплін -- профессиональная направленность дисциплин -- військові технології -- военные технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- види навчальних занять -- виды учебных занятий -- лекції -- лекции -- практика -- лабораторні заняття -- лабораторные занятия -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Досліджується проблема інтеграції природничо-наукових дисциплін у професійно освітній системі вищих військових навчальних закладів. На підставі аналізу розвитку військової техніки і технологій зроблений обгрунтований висновок про суттєве зростання ролі природничо-наукової освіти в сучасній системі підготовки офіцерів. Автор відзначає необхідність посилення професійної спрямованості дисциплін природничо-наукового блоку і пропонує три основні підходи, у межах яких розглянуті інтеграційні, мотиваційні та критеріальні аспекти планування і здійснення викладання цих дисциплін. Виконана аналітична постановка завдання досягнення курсантами заданого рівня тезаурусу природничо-наукових знань та досліджені умови його оптимального вирішення з використанням сучасних інформаційних технологій. Отримані результати можуть використовуватися у навчальному процесі вищих військових навчальних закладів не тільки за умов визначеної тривалості навчального процесу, але й у випадку прийняття рішень стосовно прискореного випуску офіцерів.


Дод.точки доступу:
Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Окіпняк, Дмитро (старший викладач кафедри тактики підрозділів бойового (оперативного) забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат педагогічних наук; Львів).
    Етапи професійної готовності саперів до дій в екстремальних ситуаціях в умовах проведення АТО / Д. Окіпняк, А. Окіпняк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 43-51 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
протимінна діяльність -- противоминная деятельность -- структура протимінної діяльності -- структура противоминной деятельность -- професійна готовність саперів -- профессиональная готовность саперов -- професійна компетентність саперів -- профессиональная компетентность саперов -- фахівці з розмінування -- специалисты по разминированию -- екстремальні ситуації -- экстремальные ситуации -- умови проведення АТО -- условия проведения АТО -- військові навчальні заклади -- компоненти протимінної діяльності -- компоненты противоминной деятельности -- военные учебные заведения -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Присвячено вирішенню проблеми протимінної діяльності та формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців з розмінування у процесі фахової підготовки. Проведено аналіз структури, завдань протимінної діяльності, визначальних особливостей професійної підготовки фахівців з розмінування (зокрема водолазів-підривників), визначено сутність протимінноїдіяльності, висвітлено основні її компоненти: інформування про мінну небезпеку та небезпеку вибухонебезпечних предметів (ВНП); гуманітарне розмінування, тобто обстеження мін і ВНП, складання карт, маркування і розмінування; допомога постраждалим, включаючи реабілітацію та реінтеграцію; знищення запасів вибухових речовин і боєприпасів; інформаційно-пропагандистська діяльність проти використання протипіхотних мін. На основі вимог щодо формування готовності до виконання завдань удосконалено етапи формування професійної компетентності майбутніх саперів.


Дод.точки доступу:
Окіпняк, Анатолій (доцент кафедри охорони праці; Кам'янець-Подільський державний аграрно-технічний університет; кандидат педагогічних наук; доцент); Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Капінус, Олександр (доцент кафедри морально-психологічного забезпечення діяльності військ; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат педагогічних наук; Львів).
    Потенціал інтерактивних технологій у формуванні соціальної відповідальності майбутніх офіцерів Збройних сил України / О. Капінус // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 66-74. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- соціальна відповідальність -- социальная ответственность -- майбутні офіцери -- будущие офицеры -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- сутність інтерактивних технологій -- сущность интерактивных технологий -- класифікація інтерактивних технологій -- классификация интерактивных технологий -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Проаналізовано теоретичні питання соціальної відповідальності, які доцільно реалізувати у навчально-виховному процесі вищих військових навчальних закладів. Визначено зміст інтерактивних технологій, що мають найбільший потенціал при формуванні соціальної відповідальності у майбутніх офіцерів. Головна увага зосереджена на сутності, характеристиці та класифікації інтерактивних технологій.


Дод.точки доступу:
Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Івасюк, Михайло (начальник факультету підготовки спеціалістів бойового (оперативного) забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів).
    Мотивація як елемент формування науково-дослідницької компетентності курсантів / М. Івасюк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 75-87 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницька діяльність -- научно-исследовательская деятельность -- мотивація курсантів -- мотивация курсантов -- науково-дослідницька компетенція -- научно-исследовательская компетенция -- методи проведення досліджень -- методы проведения исследований -- військові навчальні заклади -- педагогічні умови формування мотивацій -- педагогические условия формирования мотиваций -- военные учебные заведения -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядаються питання визначення та реалізації розвитку мотивації як педагогічної умови формування науково-дослідницької компетентності майбутніх офіцерів Збройних сил України. Дослідження проводили теоретичними та емпіричними методами, а для обробки результатів опитування та перевірки вірогідності застосовували методи математичної статистики. Серед шляхів підвищення мотивації до науково-дослідницької діяльності курсантів - спонукання до формулювання своєї ідеї; висування здогадок, альтернативних пояснень; можливості досліджувати свої припущення; забезпечення особистісного залучення курсанта до процесу навчання. Важливою умовою формування науково-дослідницької компетентності є розвиток мотивації курсантів до науково-дослідницької діяльності через професійну спрямованість матеріалу та посилення самостійності при виборі шляхів наукового пошуку, сприяння їхньому саморозвитку і самоакталізації.


Дод.точки доступу:
Горчинський , Ігор (заступник начальника факультету з навчальної роботи - начальник навчальної частини підготовки спеціалістів бойового (оперативного) забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів); Мартинюк, Іван (начальник науково-дослідної лабораторії (аналізу і прогнозування надзвичайних ситуацій) факультету підготовки спеціалістів бойового (оперативного) забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат біологічних наук; Львів); Стаднічук , Олена (науковий співробітник науково-дослідної лабораторії (аналізу і прогнозування надзвичайних ситуацій) факультету підготовки спеціалістів бойового (оперативного) забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат хімічних наук; Львів); Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)