Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=візуальне представлення бренду<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ромат, Евгений (доктор наук государственного управления, профессор, заведующий кафедрой маркетинга и рекламы).
    Продакт плейсмент: основные подходы к пониманию / Е. Ромат // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 4-16 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
размещение продуктов -- аудиовизуальные коммерческие коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- размещение товаров -- размещение информации о товарах -- визуальное представление бренда -- неявная реклама -- культурные аспекты -- розміщення продуктів -- аудіовізуальні комерційні комунікації -- маркетингові комунікації -- розміщення товарів -- розміщення інформації щодо товарів -- візуальне представлення бренду -- неявна реклама -- культурні аспекти -- продакт плейсмент -- трактування поняття продакт плейсмент -- трактование понятия продакт плейсмент -- засоби маркетингових комунікацій -- средства маркетинговых коммуникаций
Анотація: Посвящена анализу понятия "продакт плейсмент" и основным тенденциям его развития в рекламной теории и практике.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)