Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=вчителі початкових шкіл<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Гриньова, Валентина
(завідувач кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди).
Валентина Гриньова: "Понад усе сповідуємо віру в людяність, професіоналізм і зв'язок науки з практикою" / В. Гриньова ; спілкувалась А. Пугач> // Рідна школа. - 2016. -
№ 4
. - С. 25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю
--
интервью
--
майбутні педагоги
--
будущие педагоги
--
вчителі
початкових
шкіл
--
учителя начальных классов школ
--
кафедри університетів
--
кафедры университетов
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
Анотація:
Завдання кафедри теорії і методики рофесійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Скуовороди, шляхи реалізації ціх завдань.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\6.pdf
Дод.точки доступу:
Пугач, Анжеліна; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
Знайти схожі
>
2.
Довженко, Тетяна
(декан факультету початкового навчання; професор кафедри теорії і методики професійної освіти).
Тетяна Довженко: "Важливими якостями справжнього вчителя мають бути безмежна повага і любов до кожної дитини" / Т. Довженко> // Рідна школа. - 2016. -
№ 4
. - С. 31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
вчителі
початкових
шкіл
--
інтерв'ю
--
підготовка
вчителі
в
Анотація:
Розглянуто питання підготовки
вчителі
в
початкових
класів, здатних брати активну участь у процесах розбудови системи початкової освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\8.pdf
Знайти схожі
>
3.
Ушмарова, Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент; професор кафедри теорії і методики професійної освіти).
Формування готовності
вчителі
в початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів / В. Ушмарова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 30-33 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.014
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Неперервна освіта
Образование. Педагогика
Непрерывное образование
Кл.слова (ненормовані):
закономірності навчання
--
закономерности обучения
--
закономірності формування готовності
вчителі
в
--
закономерности формирования готовности учителей
--
принципи формування готовності
вчителі
в
--
принципы формирования готовности учителей
--
неперервна педагогічна освіта
--
непрерывное педагогическое образование
--
обдаровані учні
--
одаренные ученики
--
вчителі
початкових
шкіл
--
учителя начальных школ
--
класифікація закономірностей навчання
--
классификация закономерностей обучения
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное педагогическое образование
--
робота з обдарованими учнями
--
работа с одаренными учениками
Анотація:
Представлено результати теоретичного обгрунтування закономірностей і принципів формування готовності
вчителі
в початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями. Здійснено сутнісний аналіз категорій "закон", "закономірність", "принцип", наведено наявні класифікації педагогічних закономірностей та відповідних їм принципів. Схарактеризовано детермінантні, атрибутивні та продуктивні закономірності досліджуваного процесу та принципи, в яких вони втілюються.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)