Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=воплощение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Єршова, Ірина
(учитль СЗШ № 46 з поглибленим вивченням англійської мови імені В'ячеслава Чорновола, місто Львів).
Компоненти та категорії мовної комунікації [Текст] / І. Єршова> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. -
№ 2
. - С. 37-40 : табл. - Бібліогр.: с. 40 . - ISSN 0130-5263
ББК
81.2(4 Укр)
Рубрики:
Українська мова
Украинский язык
Кл.слова (ненормовані):
комунікація
--
комуникация
--
мовленнєвий акт
--
речевой акт
--
лінгвістична генеалогія
--
лингвистическая генеалогия
--
мовленнєвий жанр
--
речевой жанр
--
гіпержанр
--
гипержанр
--
жанроїд
--
жанроид
--
анкети
--
анкеты
--
компоненти комунікації
--
компоненты комуникации
--
адресат
--
адресант
--
канал комунікації
--
канал комуникации
--
повідомлення
--
сообщение
--
інформаційний шум
--
информационный шум
--
фільтри
--
фильтры
--
зворотній зв'язок
--
обратная связь
--
контекст
--
категории комуникации
--
ситуація
--
ситуация
--
дискурс
--
категорії комунікації
--
первинні мовленнєві жанри
--
первичные речевые жанры
--
вторинні мовленнєві жанри
--
вторичные речевые жанры
--
субжанр
--
комунікативна мета
--
комуникативная цель
--
комунікативний смисл
--
комуникативный смысл
--
концепція автора
--
концепция автора
--
концепція адресата
--
концепция адресата
--
подієвий зміст
--
событийное содержание
--
чинник комунікативного минулого
--
факторы комуникативного прошлого
--
чинник комунікативного майбутнього
--
факторы комуникативного будущего
--
жанрова тональність
--
жанровая тональность
--
мовне втілення
--
речевое
воплощение
--
типи мовленнєвих жанрів
--
типы речевых жанров
--
інформативні мовленнєві жанри
--
информативные речевые жанры
--
оцінні мовленнєві жанри
--
оценочные речевые жанры
--
етикетні мовленнєві жанри
--
этикетные речевые жанры
--
імперативні мовленнєві жанри
--
императивные речевые жанры
--
похвала
Анотація:
Перераховано компоненти та категорії акту мовленнєвої комунікації.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_2\9.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.03.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Богосвятська, Анна-Марія Іванівна
(кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури [Текст] / А.-М. І. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 11-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
викладання зарубіжної літератури
--
преподавание зарубежной литературы
--
екологія уроку
--
экология урока
--
екологізація навчання
--
экологизация обучения
--
природовідповідність
--
природосоответствие
--
цілісне мислення
--
целостное мышление
--
екологічне мислення
--
экологическое мышление
--
неекологічне мислення
--
неэкологическое мышление
--
екологічна освіта
--
экологическое образование
--
послідовність сприйняття інформації
--
последовательность восприятия информации
--
сенсомоторний етап сприйняття інформації
--
сенсомоторный этап восприятия информации
--
символьний етап сприйняття інформації
--
символьный этап восприятия информации
--
образон
--
правила створення навчального образону
--
правила создания учебного образона
--
логічний етап сприйняття інформації
--
логический этап восприятия информации
--
лінгвістичний етап сприйняття інформації
--
лингвистический этап восприятия информации
--
моторно-кінестетичний етап сприйняття інформації
--
моторно-кинэстетический этап восприятия информации
--
архівування
--
архивирование
--
творче використання знань
--
творческое использоваие знаний
--
втілення
--
воплощение
Анотація:
Наголошується, що для найефіективнішого сприйняття навчальної інформації учнями, способи її подачі мають відповідати їх природним здібностям та психоемоційним особливостям.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)