Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=воплощение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Єршова, Ірина (учитль СЗШ № 46 з поглибленим вивченням англійської мови імені В'ячеслава Чорновола, місто Львів).
    Компоненти та категорії мовної комунікації [Текст] / І. Єршова // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 2. - С. 37-40 : табл. - Бібліогр.: с. 40 . - ISSN 0130-5263
ББК 81.2(4 Укр)
Рубрики: Українська мова
   Украинский язык

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- комуникация -- мовленнєвий акт -- речевой акт -- лінгвістична генеалогія -- лингвистическая генеалогия -- мовленнєвий жанр -- речевой жанр -- гіпержанр -- гипержанр -- жанроїд -- жанроид -- анкети -- анкеты -- компоненти комунікації -- компоненты комуникации -- адресат -- адресант -- канал комунікації -- канал комуникации -- повідомлення -- сообщение -- інформаційний шум -- информационный шум -- фільтри -- фильтры -- зворотній зв'язок -- обратная связь -- контекст -- категории комуникации -- ситуація -- ситуация -- дискурс -- категорії комунікації -- первинні мовленнєві жанри -- первичные речевые жанры -- вторинні мовленнєві жанри -- вторичные речевые жанры -- субжанр -- комунікативна мета -- комуникативная цель -- комунікативний смисл -- комуникативный смысл -- концепція автора -- концепция автора -- концепція адресата -- концепция адресата -- подієвий зміст -- событийное содержание -- чинник комунікативного минулого -- факторы комуникативного прошлого -- чинник комунікативного майбутнього -- факторы комуникативного будущего -- жанрова тональність -- жанровая тональность -- мовне втілення -- речевое воплощение -- типи мовленнєвих жанрів -- типы речевых жанров -- інформативні мовленнєві жанри -- информативные речевые жанры -- оцінні мовленнєві жанри -- оценочные речевые жанры -- етикетні мовленнєві жанри -- этикетные речевые жанры -- імперативні мовленнєві жанри -- императивные речевые жанры -- похвала
Анотація: Перераховано компоненти та категорії акту мовленнєвої комунікації.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_2\9.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.03.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури [Текст] / А.-М. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 11-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- екологія уроку -- экология урока -- екологізація навчання -- экологизация обучения -- природовідповідність -- природосоответствие -- цілісне мислення -- целостное мышление -- екологічне мислення -- экологическое мышление -- неекологічне мислення -- неэкологическое мышление -- екологічна освіта -- экологическое образование -- послідовність сприйняття інформації -- последовательность восприятия информации -- сенсомоторний етап сприйняття інформації -- сенсомоторный этап восприятия информации -- символьний етап сприйняття інформації -- символьный этап восприятия информации -- образон -- правила створення навчального образону -- правила создания учебного образона -- логічний етап сприйняття інформації -- логический этап восприятия информации -- лінгвістичний етап сприйняття інформації -- лингвистический этап восприятия информации -- моторно-кінестетичний етап сприйняття інформації -- моторно-кинэстетический этап восприятия информации -- архівування -- архивирование -- творче використання знань -- творческое использоваие знаний -- втілення -- воплощение
Анотація: Наголошується, що для найефіективнішого сприйняття навчальної інформації учнями, способи її подачі мають відповідати їх природним здібностям та психоемоційним особливостям.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)