Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=внутрішньогалузева конкуренція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Железняк, Олег Олександрович (професор кафедри менеджменту організацій Національного авіаційного університету; м.Київ; Україна; доктор фізико-математичних наук; професор).
    Визначення собівартості пасажирсько-транспортного процесу / О. О. Железняк, Л. М. Олещенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 218-226 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

    Чернигов

    Чернігів

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный транспорт -- автомобільний транспорт -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- внутриотраслевая конкуренция -- внутрішньогалузева конкуренція -- железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- прибыльность -- прибутковість -- себестоимость транспортных услуг -- собівартість транспортної послуги -- сравнительная рентабельность -- порівняльна рентабельність -- расходы -- витрати -- транспортные тарифы -- транспортні тарифи -- пасажирські перевезення -- пассажирские перевозки
Анотація: Проаналізовано собівартість пасажирсько-транспортного процесу залізничного і автомобільного тарнспорту на прикладі маршруту "Чернігів-Київ". Визначено індекси конкуренції транспортних засобів на даному маршруті та залежність пасажиропотоку від часу і вартості поїздки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Олещенко, Любов Михайлівна (аспірант Національного авіаційного університету; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

2.


    Вороненко, О. В. (старший викладач Національного університету ДПС України).
    Зарубіжний досвід функціонування оптового ринку сільськогосподарської продукції / О. В. Вороненко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 137-141. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(0)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Бельгия
    Бельгія

    Испания

    Іспанія

    Италия

    Італія

    Польша

    Польща

    Россия

    Росія

    США

    Франция

    Франція

    Япония

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкуренция -- внутрішньогалузева конкуренція -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- комплексные услуги -- комплексні послуги -- мелкооптовые продажи -- дрібногуртові продажі -- национальные экономики -- національні економіки -- оптовые рынки сельскохозяйственной продукции -- оптові ринки сільськогосподарської продукції -- продовольственные рынки -- продовольчі ринки -- региональные аграрно-маркетинговые центры -- регіональні аграрно-маркетингові центри -- сельскохозяйственная продукция -- сільськогосподарська продукція
Анотація: Вивчено досвід розвинених країн світу при формуванні оптових ринків сільськогосподарської продукції та визначенню можливостей його застосування з урахуванням умов національної економіки. Ринок повинен стати регіональним аграрно-маркетинговим центром, головною метою якого є формування ефективного, прозорого механізму оптового й дрібнооптового продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки товаровиробниками всіх форм власності, надання комплексних послуг і створення сприятливих умов для продавців і покупців, впровадження передового досвіду європейських технологій і стандартів організації оптової торгівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Об оптовых рынках, закон Японии 1971 г. \о произв.\; Программа создания оптовых рынков и торговых бирж, программа Минсельхозпрома Польши 1994 г. \о произв.\; Ронжи, французский оптовый продовольственнй рынок \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Субхані, Мухамед Імтіаз (директор науково-видавничого центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (економіка)).
    Опитування щодо активності бренда [Текст] : на прикладі сегменту снеків у Пакистані / М. І. Субхані, А. Осман, С. А. Хасан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 411-424 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Карачи

    Карачі

Кл.слова (ненормовані):
активность брендов -- активність брендів -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- вкусовые качества -- смакові якості -- внутриотраслевая конкуренция -- внутрішньогалузева конкуренція -- картофельные чипсы -- картопляні чипси -- кукурузные чипсы -- кукурудзяні чипси -- маркетинговые опросы -- маркетингові опитування -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- продукты питания -- продукти харчування -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- снеки -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- товарная узнаваемость -- товарна впізнаність -- упаковка -- цены -- ціни
Анотація: Проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів «Тікіт», рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження було проведене у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних були отримані у "SPSS". При виборі кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Осман, Амбер (молодший науковий співробітник Дослідницького центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан); Хасан, Саєд Акіф (професор кафедри маркетингу Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (маркетинг)); SPSS, специализированное программное обеспечение \о произв.\; Тикит, марка чипсов \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)