Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=внутрикорпоративное предпринимательство<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ваднял, Жана
(директор коледжу міжнародної торгівлі; м.Піран; Словенія).
Стратегія інноваційного розсту бізнесу : впровадження внутрішньокорпоративного підприємництва / Ж. Ваднял> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 7
. - С. 304-314 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Объединения предприятий
Об'єднання підприємств
Кл.слова (ненормовані):
внутрикорпоративное
предпринимательство
--
внутрішньокорпоративне підприємництво
--
методология антикризисного управления
--
методологія антикризового управління
--
выездные продажи
--
виїздні продажі
--
кадры
--
кадри
--
международные корпорации
--
міжнародні корпорації
--
менеджеры
--
менеджери
--
офисный персонал
--
офісний персонал
--
стратегии роста
--
стратегія росту
--
стратегические инновации
--
стратегічні інновації
--
франчайзинг
--
человеческие ресурсы
--
людські ресурси
Анотація:
Досліджено внутрішньокорпоративне підприємництво як можливу стратегію росту всередині великої комерційної компанії. Описано умови та способи розвитку внутрішнього підприємництва. Як найбільш значний чинник його розвитку визначено кадровий. Досліджено, яка група персоналу більш схильна до підприємництва – офісні співробітники чи ті, хто залучені до виїзних продажів. Попередня гіпотеза: друга група може бути більш схильною до внутрішнього підприємництва, особливо у порівнянні зі співробітниками бек-офісу. Результати кластерного аналізу підтвердили висунуту гіпотезу. Таким чином, якщо корпорація приймає рішення про розширення шляхом франчайзингу, найбільш вдалими кандидатурами для внутрішньокорпоративного підприємництва є менеджери з виїзних продажів. Частково це може бути пояснено схильністю даної групи персоналу до гнучкого графіку роботи та оплати за результатами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)