Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=внутренний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Окунєва, О.
(аспірант кафедри
маркетинг
у).
Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) / О. Окунєва> //
Маркетинг
в Україні. - 2011. -
№ 2
. - С. 14-21 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
внутрішній
маркетинг
--
внутрішні клієнти
--
сегментація працівників
--
маркетинг
ові інструменти
--
споживачі
--
галузі виробництва
--
галузі обслуговування
--
галузь торгівлі
--
отрасль торговли
--
сектор промисловості
--
сектор промыщленности
--
внутренний
маркетинг
--
внутренние клиенты
--
сегментирование работников
--
маркетинг
овые инструменты
--
потребители
--
отрасли производства
--
отрасли обслуживания
--
попит працівників
--
попит роботодавців
--
спрос работников
--
спрос работодателей
Анотація:
Представлена сегментація працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Чімишенко, С.
(доцент).
Скільки коштує український військовослужбовець / С. Чімишенко> //
Маркетинг
в Україні. - 2011. -
№ 5/6
. - С. 57-62 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
внутрішній
маркетинг
--
військовослужбовці
--
матеріальне стимулювання
--
службовий час
--
грошове забезпечення
--
внутренний
маркетинг
--
военнослужащие
--
материальное стимулирование
--
служебное время
--
денежное обеспечение
Анотація:
Присвячено кризовим проблемам системи материіального стимулювання службової діяльності військовослужбовців.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
65.43в7-5
К 78
Красікова, С. І.
(аспірантка; Європйський університет; Україна).
Застосування
маркетинг
у в сфері послуг / С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. -
№ 7/8
. - P137-141 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.43в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика сферы услуг
Економіка сфери послуг
Кл.слова (ненормовані):
внешний
маркетинг
--
зовнішній
маркетинг
--
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
маркетинг
услуг
--
маркетинг
послуг
--
структурные классификации услуг
--
структурні класифікації послуг
--
теоретические концепции
--
теоретичні концепції
--
тлумачення термінів
--
толкование терминов
Анотація:
Проведено ретроспективний аналіз розвитку
маркетинг
у послуг, систематизовано різні підходи дослідників до формування
маркетинг
у послуг, здійснено узагальнення теорій і визначено особливості концептуальних підходів до
маркетинг
у сфери послуг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
4.
65.43в7-5
В 20
Васюткіна, Н. В.
(кандидат економічних наук; доцент. докторант; Національний авіаційний університет; м.Київ; Україна).
Управління комплексом
маркетинг
у підприємств сфери послуг / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2012. -
№ 12
. - P97-102 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.43в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика сферы услуг
Економіка сфери послуг
Кл.слова (ненормовані):
интерактивный
маркетинг
--
інтерактивний
маркетинг
--
маркетинг
--
комплекс внутреннего
маркетинг
а
--
комплекс внутрішнього
маркетинг
а
--
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
качество услуг
--
якість послуг
--
модель 8Р
--
сервисная сфера
--
сервісна сфера
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
теоретические аспекты
--
теоретичні аспекти
--
терминология
--
термінологія
Анотація:
Досліджено сутність процесу управління комплексом
маркетинг
у, зміст та основні аспекти внутрішнього комплексу
маркетинг
у, проаналізовано основні взаємозв'язки із зовнішнім
маркетинг
ом, запропоноване власне бачення щодо взаємодії елементів комплексу
маркетинг
у.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Красікова, С.І. (аспірантка; Європйський університет; Україна)
Знайти схожі
>
5.
Цой, Йонг-Рок
(професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
"Зелений"
маркетинг
, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.40(5КИТ)в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
внешний
маркетинг
--
зовнішній
маркетинг
--
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
зеленый
маркетинг
--
зелений
маркетинг
--
зеленое управление
--
зелене управління
--
маркетинг
овые мероприятия
--
маркетинг
ові заходи
--
моделирование структурными уравнениями
--
моделювання структурними рівняннями
--
рыночные показатели
--
ринкові показники
--
SEM
--
цепочки поставок
--
ланцюжки постачань
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
Анотація:
Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого"
маркетинг
у, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній
маркетинг
має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній
маркетинг
прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім
маркетинг
ом. Відповідно, різнорідні
маркетинг
ові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)
Знайти схожі
>
6.
Сагайдак, Михайло Петрович
(завідувач кафедри
маркетинг
у Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м. Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
Внутрішній
маркетинг
і
маркетинг
персоналу : порівняльний аналіз / М. П. Сагайдак> // Актуальні проблеми економіки = А82/2013/7 : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 110-117. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.290г-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
внешние потребители
--
зовнішні споживачі
--
внутренние потребители
--
внутрішні споживачі
--
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
кадровый
маркетинг
--
кадровий
маркетинг
--
контрактный персонал
--
контрактний персонал
--
маркетинг
персонала
--
маркетинг
персоналу
--
терминология
--
термінологія
--
управление персоналом
--
управління персоналом
Анотація:
З метою уникнення неузгодженостей у
маркетинг
овій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності:
маркетинг
у персоналу та внутрішнього
маркетинг
у. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
7.
Сагайдак, Михайло Петрович
(завідувач кафедри
маркетинг
у Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
Рекрутмент у забезпеченні внутрішнього
маркетинг
у / М. П. Сагайдак> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 119-124 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.290г-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
трудовые ресурсы предприятия
--
трудові ресурси підприємства
--
кадры
--
кадри
--
качественные показатели
--
якісні показники
--
контрактный персонал
--
контрактний персонал
--
работодатели
--
роботодавці
--
рекрутмент
--
рекрутеры
--
рекрутери
--
рекрутинговые агентства
--
рекрурингові агентства
--
специалисты
--
спецалісти
--
трудовая конкурентоспособность
--
трудова конкурентоспроможність
--
управление персоналом
--
управління персоналом
--
управленческие технологии
--
управлінські технології
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
--
внутренний
маркетинг
предприятий
--
внутрішній
маркетинг
підприємств
--
качество персонала
--
якість персоналу
Анотація:
Визначено сутність, роль і значення рекрутменту для підприємств-роботодавців, здійснено дослідження проблем і перспектив його розвитку. Наведено класифікацію технологій, що використовуються рекрутерами при пошуку й відборі персоналу. З'ясовано значення рекрутменту в забезпеченні системи внутрішнього
маркетинг
у та розроблено модель якості й конкурентоспроможності фахівця (контактного персоналу).
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
8.
Сагайдак, Михайло Петрович
(завідувач кафедри
маркетинг
у Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
Основні принципи побудови взаємовідносин з контрактним персоналом в системі внутрішнього
маркетинг
у / М. П. Сагайдак> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 9
. - С. 225-231 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290в7-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
трудовые ресурсы предприятий
--
трудові ресурси підприємств
--
GEDP
--
компетентостые подходы
--
компетентісні підходи
--
контактный персонал
--
контактний персонал
--
принципиальные основы
--
принципові засади
--
системная эффективность
--
системна ефективність
--
управленческие системы
--
управлінські системи
Анотація:
Здійснено аналіз методичних засад до оцінювання контактного персоналу з використанням компетентнісного підходу і різних етапів життєвого циклу, а також задоволеності і лояльності як ключових показників ефективності системи внутрішнього
маркетинг
у. За результатами проведеного дослідження визначено основні принципи побудови взаємовідносин з контактним персоналом у системі внутрішнього
маркетинг
у підприємства.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Мельник, Т. С.
Развитие интерактивного
маркетинг
а как основа совершенствования процесса предоставления сервисной услуги / Т. С. Мельник, О. В. Христофор> // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. -
Вип. 10
. - С. 77-92. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/article/view/55706/51887. - Полный текст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/3401. - Содержание
УДК
658.8
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
услуг
--
маркетинг
послуг
--
внешний
маркетинг
--
зовнішній
маркетинг
--
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
интерактивный
маркетинг
--
інтерактивний
маркетинг
--
управление сервисным персоналом
--
управління сервісним персоналом
--
восстановление услуги
--
відновлення послуги
Перейти к внешнему ресурсу:
Полный текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Содержание
Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)