Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=внутнішнє середовище підприємств<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Смерічевський, С. Ф. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу).
    BUSINESS MODEL CANVAS як універсальна концепція управління бізнесом компанії [Текст] / С. Ф. Смерічевський, О. І. Клімова // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 9. - С. 11-14 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
канва бізнес-моделі -- бізнес-моделі -- концепції бізнес-моделі -- управління бізнесом -- управління компанією -- конкурентоспроможність підприємств -- бюджетні авіалінії -- бюджетні авіакомпанії -- внутнішнє середовище підприємств -- зовнішнє середовище підприємств -- модель Остервальдера та Пельє -- канва бизнес-модели -- бизнес-модели -- концепции бизнес-модели -- управление бизнесом -- управление компанией -- конкурентоспособность предприятий -- бюджетные авиалинии -- бюджетные авиакомпании -- внутреняя среда предприятий -- внешняя среда предприятий -- модель Остервальдера и Пельє
Анотація: Узагальнено теоретичні погляди щодо визначення поняття "бізнес-модель" компанії. Обгрунтовуються особливості застосування сучасними компаніями універсальної концепції канви бізнес-моделі (Business Model Canvas). Надається характеристика основних блоків (компонентів) канви бізнес-моделі (Сегменти споживачів, Ціннісна пропозиція, Канали, Відносини з клієнтами, Потоки надходження доходів, Ключові ресурси, Ключові види діяльності, Ключові партнери та Структура витрат). Відзначається, що наявність виділеного клієнтського напряму у складі трьох компонентів — "Цільові групи споживачів", "Канали просування" та "Технології клієнтських відносин" є головною перевагою цієї моделі. Наводиться приклад побудови Business Model Canvas на прикладі компанії бюджетних авіаліній. Визначаються переваги використання цієї технології бізнес-моделювання для сучасних компаній. Робиться висновок, що канва бізнес-моделі може допомогти керівникам компаній розробляти нові бізнес-моделі, змінювати їх у відповідності до мінливих умов, а також управляти бізнес-портфелем різних фірм у межах однієї великої компанії.


Дод.точки доступу:
Клімова, О. І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку та аудиту)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)