Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=внешняя реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Курчин, Олег (здобувач Інституту економіко-правових досліджень НАН України; м. Донецьк).
    Підстави та форма господарської відповідальності суб'єктів розміщення зовнішньої реклами / О. Курчин // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 4. - С. 147-150. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404.9
Рубрики: Право
   Господарське право

   Хозяйственное право

Кл.слова (ненормовані):
господарська відповідальність -- хозяйственная ответственность -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- форми господарської відповідальності -- формы хозяйственной ответственности -- господарські санкції -- хозяйственные санкции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- адміністративно-господарські штрафи -- административно-хозяйственные штрафы
Анотація: Розглядаються найбільш поширені у сфері розміщення зовнішньої реклами правопорушення з боку суб'єктів господарювання, висловлюються пропозиції щодо конкретизації підстав господарської відповідальності суб'ктів розміщення зовнішньої реклами, обгрунтовується необхідність застосування до правопорушників окремих видів господарських санкцій.

Перейти к внешнему ресурсу: Підстави та форма господарської відповідальності

Дод.точки доступу:
Про рекламу, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   71
   М 65


    Авраменко, Д. К.
    Форми зовнішньої реклами України / Д. К. Авраменко // Містобудування та територіальне планування : наук.-техн. зб. / ред. М. М. Осєтрін. - К. : КНУБА, 2011. - Вип. № 40, Ч. І. - С. 40-46 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама
   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешняя реклама -- внутренняя реклама -- дизайн -- архитектурно-ландшафтная среда -- зовнішня реклама -- внутрішня реклама -- архітектурно-ландшафтне середовище


Дод.точки доступу:
Осєтрін, М. М. \ред.\; Осетрин, Н. Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Соломянюк, Наталія Миколаївна (кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій).
    Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України / Н. М. Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама -- внешняя реклама -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- медіа реклама -- медиа реклама -- маркетингові сервіси -- маркетинговые сервисы -- медіа агенції -- медиа агентства -- рекламно-комунікаційний ринок -- рекламно-коммуникационный рынок -- біллінг -- биллинг -- Direct Marketing-ові заходи
Анотація: Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

4.


    Смирнов, Євген (студент PhD Донецького національного технічного університету).
    Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі / Є. В. Смирнов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 347-353 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.49(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешняя реклама -- зовнішня реклама -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- предприятия -- підприємства -- развитие персонала -- розвиток персоналу -- рекламная отрасль -- рекламна галузь -- трудовая мотивация -- трудова мотивація
Анотація: Визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Броды Ураина Медиа, ООО, украинский оператор внешней рекламы \о нем\

Знайти схожі

5.


    Лилик, Мар’яна.
    Огляд закордонних досліджень впливу зовнішньої реклами на безпеку дорожнього руху [Текст] / Мар’яна Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 14-23 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- методи досліджень -- методы исследований -- вплив реклами -- влияние рекламы -- безпека дорожнього руху -- зовнішня реклама -- безопасность дорожного движения -- внешняя реклама -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід
Анотація: Проаналізовані найвідоміші дослідження впливу зовнішньої реклами на безпеку руху на дорогах.


Знайти схожі

6.


    Решетілова, Тетяна.
    Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами [Текст] / Тетяна Решетілова, Сергій Довгань, Катерина Пілова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 59-70 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживача -- поведение потребителя -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- сприйняття реклами -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- восприятие рекламы -- фактори сприйняття реклами -- факторы восприятия рекламы -- гендерне сприйняття -- гендерное восприятие -- гендер в рекламі -- гендер в рекламе -- переваги статі в рекламі -- преимущества пола в рекламе
Анотація: На підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.


Дод.точки доступу:
Довгань, Сергій; Пілова, Катерина; Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\

Знайти схожі

7.


    Ковальчук, Світлана (завідувач кафедри маркетингу і товарознавства).
    Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку [Текст] / С. Ковальчук, М. Лазебник // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 18-33 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок -- обсяги рекламного ринку -- ТБ-реклама -- зовнішня реклама -- реклама в пресі -- радіореклама -- транспортна реклама -- Indoor-реклама -- рекламный рынок -- объемы рекламного рынка -- ТВ-реклама -- внешняя реклама -- реклама в прессе -- транспортная реклама -- радиореклама -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- масмедіа -- массмедиа
Анотація: Діагностика та аналіз основних тенденцій розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Окремо представлений аналіз ринку маркетингових комунікацій у розрізі основних масмедіа (ТБ-реклама, реклама в пресі, зовнішня реклама, транспортна і Indoor-реклама, радіореклама, ринок Інтернет реклами).


Дод.точки доступу:
Лазебник, Максим (виконавчий директор)

Знайти схожі

8.


   
    Круглий стіл "Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами" - завдання та методи роботи у 2017 році [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 20-22 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
круглі столи -- недискримінація жінок -- сексизм -- зовнішня реклама -- сексистська реклама -- гендерна політика -- свобода медіа -- круглые столы -- недискриминация женщин -- внешняя реклама -- сексистская реклама -- гендерная политика -- свобода медиа
Анотація: Інформація про засідання круглого столу, яке відбулося в рамках XVI міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг в Україні" 30 листопада. Проект реалізується в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.


Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина (голова Секретаріату); Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, круглий стіл \о нем\Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні" \о ней\; Маркетинг в Україні, міжнародна науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

9.


   
    Роль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного міста / І. В. Москаленко [та ін.] // Технології та дизайн. - 2017. - № 2. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама -- наружная реклама -- внешняя реклама -- візуальна реклама -- визуальная реклама -- історія реклами -- история рекламы -- історія зовнішньої реклами -- история внешней рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні оголошення -- рекламные объявления
Анотація: Стаття виступає прямим зверненням до всього суспільства, і саме до «майстрів» реклами, що може сприяти конкретним обдуманим діям перед тим, як розповсюджувати по всій країні неграмотну та некоректну рекламу. Реклама стане успішнішою, лаконічною та приємною до сприйняття зору. І головне – вона почне рахуватися з пам’ятками архітектури та сучасними будівлями та спорудами.
статья выступает в качестве прямого обращения ко всему обществу, и именно к «мастерам» рекламы, которое может способствовать конкретным обдуманным действиям перед тем, как распространять по всей стране неграмотную и некорректную рекламу. Реклама станет успешнее, лаконичной и приятной к восприятию зрения. И главное – она начнет считаться с достопримечательностями архитектуры и современными зданиями и сооружениями.
The article serves as a direct appeal to the whole society, and that the «masters» of advertising that can promote advised to concrete action before the spread across the country are not competent and malicious advertisements. Advertising will become even more successful, concise and pleasant to the perception of view. And most importantly – it will begin to reckon with monuments and modern buildings and structures.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Технології_та_дизайн_2017_02\4.pdf

Дод.точки доступу:
Москаленко, І. В.; Кугай, Т. А.; Бистрякова, В. Н.; Басанець, О. П.; Чернявький, К. В.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)