Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=власні думки викладачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ландо, Оле (доктор юридичних наук; професор; академік Фінської академії наук; академік Королівської Шведської академії наук; дійсний член Міжнародної академії порівняльного права; почесний професор Копенгагенської школи бізнесу; м. Копенгаген; Данія).
    Викладання порівняльного права / О. Ландо ; пер. О. В. Кресін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 258-264. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Викладання права та правосуддя ; Лексичний курс чи Сократичний метод? ; Чи потрібно навчати студентів критично мислити? . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
естественное право -- природне право -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кейс-метод -- критическое мышление -- критичне мислення -- лекционные курсы -- лекційні курси -- общий стержень правовых систем -- спільний стрижень правових систем -- правовой реализм -- правовий реалізм -- методика преподавания -- методика викладання -- прецедентное право -- прецедентне право -- сборники прецедентов -- збірники прецедентів -- скрытые техники -- приховані техніки -- собственные мнения преподователей -- власні думки викладачів -- сократический метод -- сократичний метод -- судейский активизм -- суддівський активізм -- судебная практика -- судова практика -- учебная литература -- учбова література -- підручники -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные методики -- учбові методики -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Автор стверджує, що викладач права повинен вчити студентів дійсному праву, тобто такому, яке застосовують суди; він не повинен приховувати власну точку зору, але водночас розкривати інші точки зору. Природного права не існує, але є правові цінності, спільні для більшості правових систем. Сократичний кейс-метод і збірники судових рішень мають переваги над лекційним викладанням і підручниками, і тому їх слід використовувати. Однак вони не дають загальної картини, а тому потребують доповнення вказівками викладача і читанням текстів. Студентів слід вчити бути критичними. Вони повинні знати, що подекуди судді є активістами, відхиляються від закону та використовують приховані техніки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кресін, Олексій Веніамінович (кандидат юридичних наук; доцент; член-кореспондент Міжнародної академії порівняльного права; старший науковий співробітник Інституту держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; вчений секретар Української асоціації порівняльного правознавства) \пер.\; Лангдейл, Х. (американский правовед; профессор Гарвардской школы права ; 1826-1956) \о нем\; Суд Европейских сообществ \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)