Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=власні думки викладачів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ландо, Оле
(доктор юридичних наук; професор; академік Фінської академії наук; академік Королівської Шведської академії наук; дійсний член Міжнародної академії порівняльного права; почесний професор Копенгагенської школи бізнесу; м. Копенгаген; Данія).
Викладання порівняльного права / О. Ландо ; пер. О. В. Кресін> // Право України : Юридичний журнал. - 2013. -
№ 3/4
. - С. 258-264. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Викладання права та правосуддя ; Лексичний курс чи Сократичний метод? ; Чи потрібно навчати студентів критично мислити? . - ISSN 0132-1331
ББК
67.412в6 + 74.58в
Рубрики:
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Сравнительное правоведение
Порівняльне правознавство
Кл.слова (ненормовані):
естественное право
--
природне право
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
кейс-метод
--
критическое мышление
--
критичне мислення
--
лекционные курсы
--
лекційні курси
--
общий стержень правовых систем
--
спільний стрижень правових систем
--
правовой реализм
--
правовий реалізм
--
методика преподавания
--
методика викладання
--
прецедентное право
--
прецедентне право
--
сборники прецедентов
--
збірники прецедентів
--
скрытые техники
--
приховані техніки
--
собственные мнения преподователей
--
власні
думки
викладачів
--
сократический метод
--
сократичний метод
--
судейский активизм
--
суддівський активізм
--
судебная практика
--
судова практика
--
учебная литература
--
учбова література
--
підручники
--
университетское образование
--
університетська освіта
--
учебные методики
--
учбові методики
--
юридическая компаративистика
--
юридична компаративістика
--
юридическое образование
--
юридична освіта
Анотація:
Автор стверджує, що викладач права повинен вчити студентів дійсному праву, тобто такому, яке застосовують суди; він не повинен приховувати власну точку зору, але водночас розкривати інші точки зору. Природного права не існує, але є правові цінності, спільні для більшості правових систем. Сократичний кейс-метод і збірники судових рішень мають переваги над лекційним викладанням і підручниками, і тому їх слід використовувати. Однак вони не дають загальної картини, а тому потребують доповнення вказівками викладача і читанням текстів. Студентів слід вчити бути критичними. Вони повинні знати, що подекуди судді є активістами, відхиляються від закону та використовують приховані техніки.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Кресін, Олексій Веніамінович (кандидат юридичних наук; доцент; член-кореспондент Міжнародної академії порівняльного права; старший науковий співробітник Інституту держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; вчений секретар Української асоціації порівняльного правознавства) \пер.\; Лангдейл, Х. (американский правовед; профессор Гарвардской школы права ; 1826-1956) \о нем\; Суд Европейских сообществ \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)