Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=взаємодія учня та учителя<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України).
    Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / Василь Шуляр // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 23-28. - Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- компетентнісне навчання -- компетентнісно-діяльнісне навчання -- компетентностно-деятельностное обучение -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- технологии обучения -- технології навчання -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української мови і літератури -- читатель -- читач
Анотація: Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя літератури в просторі сучасного уроку літератури на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.


Знайти схожі

2.


    Бовть, О. Б.
    Проблеми шкільної віктимізації та її запобігання / О. Б. Бовть // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 105-116. - Бібліографія : С.115-116 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- виктимное поведение -- виктимологическая профилактика -- виктимология -- віктимна поведінка -- віктимологічна профілактика -- віктимологія -- детская психология -- детский конфликт -- дитяча психологія -- дитячий конфлікт -- личность жертвы -- особистість жертви -- педагогическая психология -- педагогический конфликт -- педагогічна психологія -- педагогічний конфлікт -- шкільна віктимізація -- шкільні конфлікти -- школьная виктимизация -- школьные конфликты
Анотація: В статті розглянуті причини дітячої віктимізації, зроблена спроба відокремлення видів дитячої віктимності та накреслені шляхи її профілактики. Заходи віктимологічної профілактики щодо дітей можуть бути різними і зведені до двох основних груп: 1) зага льні - спрямовані на усунення ситуацій, небезпечних можливістю заподіяння шкоди; 2) практичні - сприяють особистій безпеці потенційної жертви. Практичні заходи індивідуальної віктимологічної профілактики можна умовно поділити на фізичні та психологічн і. До фізичних належать заняття спортом, навчання прийомів самооборони. Психологічнимии заходами можуть бути пояснювальні бесіди, навчання дітей психологічних технік та прийомів.


Знайти схожі

3.


    Степанченко, Олена (вчитель-методист; учитель української мови і літератури).
    Культура педагогічного спілкування / Олена Степанченко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 51-54. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- коммуникативные умения учителя -- комунікативні вміння вчителя -- общение учителей -- спілкування вчителів -- педагогические коллективы -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- педагогічні колективи -- культура спілкування учителя -- культура общения учителя
Анотація: Розглянуто проблему формування професійної культури спілкування учителя, висвітлено її принципи за В. Грехнєвим, критично осмислено правила педагогічного спілкування на рівні: «учитель-учень», учитель-батьки», розкрито особливості спілкування суб'єктів освітньої діяльності в педагогічному колективі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_2\10.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)