Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=важкі діти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мхитарян, Ольга
(аспірантка; Миколаїв).
Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
важкі
діти
--
дети с низким уровнем учебных достижений
--
діти
з низьким рівнем навчальних досягнень
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
качество образования
--
корекційна педагогіка
--
корекційна психологія
--
коррекционная педагогика
--
коррекционная психология
--
литературное образование
--
литературные знания
--
литературные умения
--
літературна освіта
--
літературні знання
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические принципы
--
методичні принципи
--
отстающие ученики
--
педагогический оптимизм
--
педагогический такт
--
педагогічний оптимізм
--
педагогічний такт
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
слабовстигаючі
діти
--
слабоуспевающие дети
--
трудные дети
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
якість освіти
Анотація:
Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.
Знайти схожі
>
2.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук).
Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід
--
дифференцированный подход
--
індивідуальний підхід
--
индивидуальный подход
--
індивідуальні особливості
--
индивидуальные особенности
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічні системи
--
педагогические системы
--
педагоги-новатори
--
педагоги-новаторы
--
досвід шкіл
--
опыт школ
--
важкі
діти
--
сложные дети
--
виховання важких дітей
--
воспитание сложных детей
Анотація:
Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)