Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=будущие словесники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Шарманова, Наталія (кандидат філологічних наук; завідувач навчального відділу, доцент кафедри української мови).
    Етнолінгвістичні студії як засіб формування соціокультурної компетенції майбутнього словесника / Н. Шарманова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
етнолінгвістика -- соціокультурна компетенція -- етнос -- професійна компетенція -- мовнокомунікативна компетенція -- етнолінгвістичні студії -- майбутні словесники -- вчителі-словесники -- этнолингвистика -- социокультурная компетенция -- этнос -- профессиональная компетенция -- языковокультурная компетенция -- этнолингвисические студии -- будущие словесники -- учителя-словесники
Анотація: Розглянуто процес формування соціокультурної компетенції майбутнього вчителя-словесника, провідна роль у якому належить етнолінгвістичним студіям, що вивчають зв'язок мови і культури етносу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Лучкіна, Любов (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного ун-ту ім. О. Довженка).
    Формування майбутнього вчителя-словесника / Любов Лучкіна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 46-47. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
будущие словесники -- вивчення драматургії -- навчальні заклади -- учебные заведения -- майбутні словесники -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- подготовка учителей-словесников
Анотація: У статті розкривається науково-педагогічна діяльність колективу філологічного факультету Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка у сфері підготовки вчителів-словесників.


Дод.точки доступу:
Глуховский национальный педагогический университет им. А. Довженко \о нем\; Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка \о нем\

Знайти схожі

3.


    Василенко, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького).
    Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови / М. Василенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 42-46. - Література : С.45-46 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
будущие словесники -- будущие учителя -- коммуникативные умения -- коммуникативные умения учителя -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- майбутні вчителі -- майбутні словесники -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статі розглянуто проблему формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів, виявлено їхню специфіку і роль при підготовці вчителя-словесника.


Знайти схожі

4.


    Копусь, Ольга (кандидат філологічних наук; доцент Південноукраїнського національного педагогічного університету).
    Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції / О. Копусь // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 46-51. - Література : С.51 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
будущие словесники -- будущие учителя -- коммуникативная компетенция -- коммуникативные умения -- коммуникативные умения учителя -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- культура мовлення -- культура речи -- майбутні вчителі -- майбутні словесники -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в ВУЗе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная компетенция -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті висвітлено провідні тенденції в розробленні змістової складової професійної мовленнєвої підготовки майбутніх магістрів-філологів.


Знайти схожі

5.


    Пентилюк, Марія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри мовознавства; заслужений діяч науки і техніки України ).
    Мовна особистість студента в контексті професійного становлення [Текст] / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 4. - С. 3-8. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
майбутні словесники -- будущие словесники -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна особистість -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинский язык -- українська мова -- языковая личность
Анотація: Розкрито особливості розвитку мовної особистості учителя-словесника в процесі його професійної підготовки. Зроблено акцент на пріоритетах вищої школи в плані формування сучасного спеціаліста, його особистісних якостях як мовця . Визначено психологічні передумови цього процесу, його соціальне значення, роль комунікативної компетентності в професійній підготовці студента.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)