Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=брендинговые стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
65.433(4УКР)-5
Є 40
Забуранна, Л. В.
(кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4УКР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренды
--
бренди
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
стратегія підприємств
--
стратегия предприятий
--
брендинг
--
брендинговые
стратегии
--
брендингові стратегії
--
маркетинговые
стратегии
--
маркетингові технології
--
маркетинговые технологии
--
туристический рынок
--
туристичний ринок
--
туристичні потоки
--
туристические потоки
--
реклама туристичних послуг
--
реклама туристических услуг
Анотація:
Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)
Знайти схожі
>
2.
Нагорняк, Т. Л.
(Донецький національний університет; Донецьк).
Брендинг територій у сучасних політичних практиках / Т. Л. Нагорняк> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 3
. - С. 53-58. - Література : С.57-58 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
32
ББК
66.09
Рубрики:
Политика. Политология
Політика. Політологія
Кл.слова (ненормовані):
бренд територій
--
бренд территорий
--
брендинг територій
--
брендинг территорий
--
брендингові стратегії
--
брендинговые
стратегии
--
бренд-политика
--
бренд-політика
--
глобальний територіальний брендинг
--
глобальный территориальный брендинг
--
государственная региональная политика
--
державна регіональна політика
--
национальный территориальный брендинг
--
національний територіальний брендинг
--
нормативно-правова база державного брендингу
--
нормативно-правовая база государственного брендинга
--
политическая деятельность
--
политическая регионалистика
--
политические практики
--
політична діяльність
--
політична регіоналістика
--
політичні практики
--
регионалистика
--
региональная политика
--
региональный территориальный брендинг
--
регіоналістика
--
регіональна політика
--
регіональний територіальний брендинг
--
реформа територіальної системи
--
реформа территориальной системы
--
современные политические практики
--
сучасні політичні практики
--
території
--
территории
Анотація:
Презентується обгрунтування брендингу територій як напряму сучасної політики глобального, національного та регіонального рівнів. Вказані кореляції світових рейтингів країн/міст та їх брендингових стратегій як територій. Доведено, що бренд території - ц е нематеріальний продукт політичної діяльності, який здатний виступати в якості активу, індікатора розвитку громадянського суспільства, інструментом політичної практики порозумінь суспільства та держави, чинником самоорганізації території у контексті ц ілісного відтворення колективних смислів. Стаття включає в себе способи корекції стратегії брендингу України, особливо щодо утримання та метафор інформаційної політики держави, нормативно-правової бази державного брендинга та реформи своєї територіаль ної системи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)