Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=билингвальное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Гудзик, Ірина
(доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / Ірина Гудзик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 55-58. - Бібліографія : С.58 : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное
обучение
--
білінгвальне навчання
--
двомовне навчання
--
двуязычное
обучение
--
принципи навчання
--
принципы обучения
Анотація:
Аналізуються сучасні дослідження двомовного навчання, принципи застосування цього методу в різних країнах світу.
Знайти схожі
>
2.
Предчук, Т.
(учитель ЗОШ № 16 м. Житомира).
Формування національно-мовної особистості у двомовному соціумі / Т. Предчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 15-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное
обучение
--
білінгвальне навчання
--
двомовне навчання
--
двомовний соціум
--
двуязычное
обучение
--
двуязычный социум
--
етнолінгвістика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
национально-культурная специфика языка
--
национально-языковая личность
--
національно-культурна специфіка мови
--
національно-мовна особистість
--
формирование личности учащихся
--
формування особистості учнів
--
этнолингвистика
Анотація:
Подано науково-теоретичний аналіз проблеми двомовності та вироблення окремих аспектів стратегії формування національно-мовної особистості, що грунтується на етнолінгвістичному підході до навчання мови.
Знайти схожі
>
3.
Дороз, Вікторія
(докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке
--
антропоцентричний фактор в мові
--
билингвальное
обучение
--
білінгвальне навчання
--
гуманитарное знание
--
гуманітарне знання
--
двомовне навчання
--
двуязычное
обучение
--
дискурс
--
етнолінгвістика
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс-культурная лингводидактика
--
кросс-культурное
обучение
--
лингвокультурология
--
лінгвокультурологія
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
направления в языкознании
--
направления лингвистических исследований
--
напрямки в мовознавстві
--
напрямки лінгвістичних досліджень
--
национально-культурная специфика языка
--
національно-культурна специфіка мови
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова в школах національних меншин
--
этнолингвистика
Анотація:
Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.
Знайти схожі
>
4.
Дороз, Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету).
Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань учнів національних спільнот / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 6-11. - Бібліографія : С.11 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное
обучение
--
білінгвальне навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
прецедентні висловлювання
--
прецедентні імена
--
прецедентні тексти
--
прецедентные высказывания
--
прецедентные имена
--
прецедентные тексты
--
социокультурная линия содержания образования
--
соціокультурна змістова лінія освіти
--
стереотипні знання
--
стереотипные знания
--
українська мова в школах національних меншин
--
ученики-билингвы
--
учні-білінгви
Анотація:
Стаття присвячена мовній освіті учнів-білінгвів, соціокультурній лінії змісту філологічної освіти, а саме - належній репрезентації прецедетних феноменів мовленнєвого спілкування. Аналізуються поняття "прецедентний феномен", "прецедентне ім'я", "прецед ентний текст" тощо.
Знайти схожі
>
5.
Нікольська, Н. В.
Двомовність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність / Н. В. Нікольська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 110-121. - Бібліографія : С.121 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное
обучение
--
билингвизм
--
білінгвальне навчання
--
білінгвізм
--
двомовність
--
двуязычие
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образование
--
європейська освіта
--
європейські освітні стандарти
--
зарубежное образование
--
зарубежный опыт образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжний досвід освіти
--
история образования
--
історія освіти
--
методика викладання іноземних мов в школі
--
методика преподавания иностранных языков
--
навчання іноземної мови
--
обучение
иностранным языкам
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
ученики-билингвы
--
учні-білінгви
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
З метою визначення методів прискорення, полегшення і підвищення ефективності навчання іноземним мовам проаналізовано європейський досвід двомовного навчання, де іноземну мову використовують як засіб опанування змістом загальнонавчальних предметів. Двомовні школи в Європі - це перспективна галузь, що активно розвивається, адже в усьому світі знання більш ніж однієї мови є нормою, а не винятком (майже дві третини населення світу двомовне й постійно користується у навчанні та спілкуванні двома та біль- ше мовами). На шляху розвитку цієї освітньої галузі є значні успіхи й перспективи, але є й проблеми, що потребують розв'язання, бо це шлях до ліпшого взаєморозуміння, вільного доступу до джерел інформації в умовах об'єднаної Європи та глобалізації світового суспільства.
Знайти схожі
>
6.
Дороз, Вікторія
(докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 37-45. - Бібліографія : С.44-45 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное
образование
--
билингвальное
обучение
--
білінгвальне навчання
--
близкородственный билингвизм
--
близькоспоріднений білінгвізм
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
крос-культурний дискурс
--
кросс-культурная лингводидактика
--
кросс-культурное
обучение
--
кросс-культурный дискурс
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєві акти
--
речевые акты
--
російсько-український білінгвізм
--
русско-украинский билингвизм
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученики-билингвы
--
учні-білінгви
Анотація:
У статті зосереджено увагу на особливостях і значенні мовленнєвого акту й тексту як комунікативному вираженні крос-культурного дискурсу на уроці української мови; розглянуто типологію текстів за метою їх використання під час навчання учнів-білінгвів у країнської мови як спорідненої.
Знайти схожі
>
7.
Зеркаль, М. М.
(доцент Навчально-наукового інститу історії та права Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського).
Мовна освіта етносів України: тенденції змін 1990-2000 років / М. М. Зеркаль> // Грані. - 2011. -
№ 6
. - С. 15-19. - Бібліографія : С. 19 : 15 назв
УДК
94(477)"1989/2010"
ББК
63.3(4Укр)6
Рубрики:
Історія, 1990-2000 рр.
История, 1990-2000 гг.
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное
образование
--
билингвальное
обучение
--
высшие учебные заведения
--
громадські організації
--
двомовне навчання
--
двомовний соціум
--
двомовність
--
етнічні меншини
--
етнос
--
культура и образование
--
культура і освіта
--
мови національних меншин
--
мовна освіта
--
навчальні заклади
--
общественные организации
--
середні навчальні заклади
--
специальные учебные заведения
--
средние учебные заведения
--
украинский язык как государственный
--
українська мова в школах національних меншин
--
українська мова як державна
--
учебные заведения
--
ученики-билингвы
--
этнические меньшинства
--
этнос
--
языки национальных меньшинств
--
языковое образование
Анотація:
Розглянуто особливості технології викладання мов етносів у вищих, середніх, спеціальних навчальних закладах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Гаманюк, В. А.
Підходи до білінгвального навчання в освіті ФРН / В. А. Гаманюк> //
Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. -
Вип. 3 (56)
: Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 31-40. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37.013.74(430)
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
білінгвальне навчання
--
билингвальное
обучение
--
система освіти
--
система образования
--
європейські школи
--
европейские школы
--
моделі навчання
--
модели обучения
Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)