Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=билингвальное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Дороз, Вікторія (докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 37-45. - Бібліографія : С.44-45 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное образование -- билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- близкородственный билингвизм -- близькоспоріднений білінгвізм -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- крос-культурний дискурс -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- кросс-культурный дискурс -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві акти -- речевые акты -- російсько-український білінгвізм -- русско-украинский билингвизм -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученики-билингвы -- учні-білінгви
Анотація: У статті зосереджено увагу на особливостях і значенні мовленнєвого акту й тексту як комунікативному вираженні крос-культурного дискурсу на уроці української мови; розглянуто типологію текстів за метою їх використання під час навчання учнів-білінгвів у країнської мови як спорідненої.


Знайти схожі

2.


    Зеркаль, М. М. (доцент Навчально-наукового інститу історії та права Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського).
    Мовна освіта етносів України: тенденції змін 1990-2000 років / М. М. Зеркаль // Грані. - 2011. - № 6. - С. 15-19. - Бібліографія : С. 19 : 15 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1990-2000 рр.
   История, 1990-2000 гг.

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное образование -- билингвальное обучение -- высшие учебные заведения -- громадські організації -- двомовне навчання -- двомовний соціум -- двомовність -- етнічні меншини -- етнос -- культура и образование -- культура і освіта -- мови національних меншин -- мовна освіта -- навчальні заклади -- общественные организации -- середні навчальні заклади -- специальные учебные заведения -- средние учебные заведения -- украинский язык как государственный -- українська мова в школах національних меншин -- українська мова як державна -- учебные заведения -- ученики-билингвы -- этнические меньшинства -- этнос -- языки национальных меньшинств -- языковое образование
Анотація: Розглянуто особливості технології викладання мов етносів у вищих, середніх, спеціальних навчальних закладах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Першукова, О. О. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії порівняльної педагогіки інституту педагогіки НАПН України).
    Багатомовна освіта школярів в Іспанії / О. О. Першукова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 3. - С. 12-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Испания
    Іспанія

Кл.слова (ненормовані):
формування багатомовності школярів -- білінгвальна освіта -- багатомовна освіта -- мови національних меншин -- навчання мов національних меншин -- навчання мов мігрантів -- навчання іноземних мов -- мультилінгвізм -- досвід європейських країн -- формирование многоязычия школьников -- билингвальное образование -- многоязыковое образование -- языки национальных меньшинств -- обучение языкам национальных меньшинств -- обучение языкам мигрантов -- обучение иностранным языкам -- мультилингвизм -- опыт европейских стран
Анотація: Висвітлюються особливості процесу формування багатомовності в іспанських школярів як підготовки до життя в багатомовному та багатокультурному соціумі цієї країни.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)