Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=банківський маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Солодка, О. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів грошового обігу та кредиту Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Ефективність кредитної політики в механізмі банківського маркетингу / О. Солодка // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2011. - № 11. - С. 119-126 : табл. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 65.262
Рубрики: Економіка
   Кредитно-грошова система, 2009-2011 рр.

   Экономика

   Кредитно-денежная система, 2009-2011 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
кредитно-грошова система -- кредитна політика -- банківська справа -- комерційні банки -- інноваційні програми -- банківський маркетинг -- вартість банків -- зростання вартості банку -- ефективність кредитної політики -- показники ефективності -- банківська статистика -- кредитно-денежная система -- кредитная политика -- банковское дело -- коммерческие банки -- инновационные программы -- банковский маркетинг -- стоимость банков -- рост стоимости банков -- эффективность кредитной политики -- показатели эффективности -- банковская статистика
Анотація: Розглянуто систему показників ефективності кредитної політики, яка призначена для оптимізації дій керівництва комерційного банку в процесі реалізації механізму банківського маркетингу. Визначено основні положення концепції планування стабільного зростання вартості банку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Горун, Мар'яна Володимирівна (аспірант кафедри міжнародного контролю та міжнародного менеджменту Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів).
    Оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банків України [Текст] / М. В. Горун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 382-389 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система, 2010-2015 гг.

   Банківська система, 2010-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- депозитные ресурсы банков -- депозитні ресурси банків -- жизненные циклы банков -- життєві цикли банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- маркетинговое обеспечение банков -- маркетингове забезпечення банків -- маркетинговые расходы -- маркетингові витрати -- обслуживание клиентов -- обслуговування клієнтів -- оценочная методология -- оціночна методологія -- расходная рентабельность банков -- витратна рентабельність банків
Анотація: Досліджено основні методичні підходи до оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банку. Запропоновано метод загального оцінювання рентабельності витрат на депозитні ресурси залежно від стратегії маркетингового забезпечення. Встановлено взаємозв’язок між етапами життєвого циклу роботи з клієнтом банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)