Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=адаптивно-педагогические технологии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Сергієнко, Валентина (заслужений учитель України; директор).
    Організація управління розвитком навчально-виховного процесу Школи майбутнього / В. Сергієнко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 13-17 : рис.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
управлінський модуль -- управленческий модуль -- державно-громадське управління -- государственно-общественное управление -- об'єднання молодих педагогів -- объединение молодых педагогов -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- рада гімназії -- совет гимназии -- батьківські ради -- родительские советы -- ради гімназистів -- советы гимназистов -- ради ветеранів-педагогів -- советы ветеранов-педагогов -- об'єднання молодих педагогів -- объединения молодых педагогов -- адаптивно-валеологічні технології -- адаптивно-педагогические технологии -- школа майбутнього -- школа будущего -- проектна діяльність гімназій -- проектная деятельность гимназий -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- програми розвитку навчальних закладів -- программы развития учебных заведений
Анотація: Представлена управлінська основа успішного впровадження в освітній процес програми розвитку навчального закладу. В змісті програми велика увага приділена реалізації принципів державно-громадського управління в гімназії, яке засноване на системному залученні до гімназійного життя батьків, педагогів-ветеранів, представників громадських, спортивних, молодіжних організацій. Акцентується на необхідності постійного і відкритого діалогу між усіма учасниками освітнього процесу як основному факторі ефективності управлінської діяльності в гімназії.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Надія, гімназія №1 \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)