Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=агенції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Ковальчук, С.
    Кулхатинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 57-59. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- кулхатингові агенції -- молодіжний сегмент -- тренди -- стилі -- бренди -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження
Анотація: Відображено результати досліджень кулхатингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.


Дод.точки доступу:
Слободян, І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    Третій рейтинг від МАМІ: третина агенцій покращили свої позиції // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 4-7 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
агенції -- рейтинги агенцій -- фінансова інформація -- финансовая информация -- агенции -- маркетинговые компании -- маркетингові компанії
Анотація: Асоціація МАМІ визначила найкращих у галузі і представила щорічний рейтинг агенцій маркетингового сервісу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Верхогляд, Ольга (проректор Українсько-американського гуманітарного інституту "Вісконсінський Міжнародний університет (США) в Україні"; доктор філософії з адміністрування в освіті; м. Київ).
    Аналіз діяльності акредитаційних агенцій США / О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 72-84. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- акредитаційні агенції -- аккредитационные агенства -- акредитація ВНЗ -- аккредитация ВУЗов -- американська акредитація -- американская аккредитация -- інституційна акредитація -- институционная аккредитация -- спеціалізована акредитація -- специализированная аккредитация -- регіональні асоціації -- региональные ассоциации -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальні заклади -- учебные заведения -- загальноосвітні стандарти -- общеобразовательные стандарты -- акредитація навчальних закладів -- аккредитация учебных заведений
Анотація: Досліджуються характерні риси діяльності акредитаційних агенцій США . Розглянуто функції і стадії американської акредитації.

Перейти к внешнему ресурсу: Аналіз діяльності акредитаційних агенцій

Дод.точки доступу:
Романовська, Юлія (завідувач кафедри англійської філології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова; кандидат філологічних наук; професор; м. Київ); Романовський, Олександр (ректор Українсько-американського гуманітарного університету "Вісконсінський Міжнародний Університет (США) в Україні"; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ); Південна асоціація університетів і коледжів \о ней\; Комісія Північно-Центральної асоціації університетів і шкіл \о ней\Асоціація університетів і коледжів Нової Англії \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Лилик, І. (генеральний директор УАМ).
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 7-13 : ил. - 11 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
експертні оцінки -- розвиток ринків -- маркетингові дослідження -- агенції -- экспертные оценки -- развитие рынков -- маркетинговые исследования -- агенства
Анотація: Експертна оцінка розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 року.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Примак, Тетяна.
    Маркетингові комунікатори: особливості підготовки фахівців / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 46-52 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікатори -- рекламні агенції -- інтернет-реклама -- професійна підготовка -- маркетиновые коммуникаторы -- рекламисты -- интернет-реклама -- профессиональная подготовка
Анотація: Розглядаються проблеми підготовки маркетингових комунікаторів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


   
    Програма саморегулювання щодо дитячої реклами // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 57-63. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стандарти -- дитяча реклама -- цільова аудиторія -- рекламні агенції -- директиви -- стандарты -- детская реклама -- целевая аудитория -- рекламные агенции -- директивы
Анотація: Розроблені стандарти з метою гарантувати, що реклама спрямована на дітей відповідає цільовій аудиторії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


   
    IRIS. Глобальний огляд національних систем охорони здоров'я, 2011 рік // Маркетинг в Україні : науково-теоретичний журнал. Ринки.Маркетингові дослідження. . - 2012. - № 1. - С. 19-20
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
охорона здоров'я -- охрана здоровья -- система охорони здоров'я -- система охраны здоровья -- соціологічні дослідження -- социологические исследования -- сімейні лікарі -- семейные врачи -- агенції маркетингових досліджень -- агенства маркетинговых исследований
Анотація: Про унікальне опитування громадської думки відносно системи охорони здоров'я, яке було проведено у 28 країнах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Лилик, І. (генеральний директор).
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 14-26 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2011 р.

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
експертні оцінки -- розвиток ринку -- маркетингові дослідження -- агенції -- экспертная оценка -- развитие рынков -- маркетинговые исследования -- агенства
Анотація: Експертна оцінка розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2011 році.

Перейти к внешнему ресурсу: Ринок маркетингових

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Мельник, Ольга Григорівна (завідувач кафедри зовнішньоекономічної та митної діяльності Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна; доктор економічних наук; доцент).
    Методи рейтингування діяльності підприємств / О. Г. Мельник, Ю. Л. Логвиненко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 84-94 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.053в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономический анализ

   Економічний аналіз

Кл.слова (ненормовані):
адаптивная свертка -- адаптивна згортка -- рейтинговые агентства -- рейтингові агенції -- государственные регулирующие органы -- державні регулювальні органи -- дистанционные методы -- дистанційні методи -- индексные методы -- індексні методи -- количественные методы -- кількісні методи -- комбинированные методы -- комбіновані методи -- краткосрочные методы -- короткострокові методи -- методи рейтингування -- методы рейтингования -- мультипликативные подходы -- мультиплікативні підходи -- предприятия -- підприємства -- рейтинговые методы -- рейтингові методи -- рейтингование -- рейтингування -- рейтинговые оценки -- рейтингові оцінки -- сравнительное оценивание -- порівняльне оцінювання -- сравниваемые факторы -- порівнювані чинники -- статичные подходы -- статичні підходи -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти
Анотація: Виокремлено ключові недоліки, притаманні формуванню та застосуванню рейтингових методів і методик у сучасних умовах. Систематизовано та структуризовано способи і прийоми рейтиногового оцінюванняв підпрємств за найбільш істотними ознаками, охарактеризовано всю множину методів у цій сфері. Запропоновано низку чинників, врахування яких є першочергово необхідним у процесі вибору оптимальних методів рейтингування діяльності суб'єктів господарювання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Логвиненко, Юлія Леонідівна (викладач кафедри зовнішньоекономічної та митної діяльності Національного університету "Львівська політехника"; м.Львів; Україна)

Знайти схожі

10.
339.138
Д 47


   
    Директора дослідницьких агенцій щодо тенденцій розвитку ринку в 2013 році [] // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 55-57 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 339.138
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі агенції -- исследовательские агенства -- розвиток ринків -- развитие рынков -- маркетинговий ринок -- маркетинговый рынок -- управлінські рішення -- управленческие решения
Анотація: Запропонован прогноз розвитку маректингового ринку в 2013 році.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)