Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=автономные мультимедийные средства обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гуржій, А. М.
    Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, Л. П. Ткачова, В. П. Волинський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 66-72. - Література : С.72 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
АВЕЗ -- автономні мультимедійні засоби навчання -- автономные мультимедийные средства обучения -- АВЭС -- аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- компьютерные технологии в образовании -- мультимедійні засоби навчання -- образование в Украине -- освіта в Україні -- программно-педагогическое обеспечение -- програмно-педагогічне забезпечення -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних, технічних вимог, які потребно реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання, а також технологію практичної реалізації вимог.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Ткачова, Л. П.; Волинський, В. П.

Знайти схожі

2.


   
    Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та інші] // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 51-60. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
автономні мультимедійні засоби навчання -- автономные мультимедийные средства обучения -- аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- дидактика -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения
Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрем а дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автоно мних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням а удіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\8.pdf

Дод.точки доступу:
Гуржій, А. М.; Волинський, В. П.; Чорноус, А. В. ; Красовський, О. С.; Топузов, М. О.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)