Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=автономность высших учебных заведений<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Раєвнєва, Олена (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри статистики та економічного прогнозування).
    Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг / О. Раєвнєва // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 109-126 : табл.-2; рис.-6. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
автономність вищих навчальних закладів -- автономность высших учебных заведений -- іміджева привабливість ВНЗ -- имиджевая привлекательность ВУЗ -- система управління іміджевою привабливістю ВНЗ -- система управления имиджевой привлекательностью ВУЗ -- конкурентоспроможність ВНЗ -- конкурентоспособность ВУЗ -- досвід університетів -- опыт университетов -- європейська вища освіта -- европейское высшее образование -- освітні послуги -- образовательные услуги -- цінова конкуренція -- ценовая конкуренция -- цільові групи ВНЗ -- целевые группы ВУЗ -- фактори вибору привабливого ВНЗ -- факторы отбора привлекательного ВУЗ -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядаються поняття іміджевої привабливості ВНЗ та зв'язок цього поняття з академічною автономією, що є її метою. Досліджено еволюцію автономії ВНЗ у світовому освітньому просторі, доведено, що автономія університетів є одним із важливих принципів розвитку ВНЗ у ХХІ ст. На підставі аналізу нового Закону України "Про вищу освіту" визначено цільові орієнтири розвитку системи вищої освіти в Україні. Запропонована класифікація цільових груп ВНЗ дозволила розробити систему факторів іміджевої привабливості з її посилення. Доведено, що іміджева привабливість є частиною загальної привабливості ВНЗ та формується і підтримується у межах іміджевої політики університету. На підставі застосування кібернетичного підходу розроблено схему системи управління іміджевою привабливістю ВНЗ. Подальші розробки цієї проблематики мають бути спрямовані на формування паспорта іміджевої політики ВНЗ та внутрішньокорпоративної системи гармонійного функціонування складових іміджевої привабливості університету.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)