Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=автоматизація керування рухом поїздів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Щербак, Я. В.
(доктор технічних наук; УкрДАЗТ).
Вибір раціональних режимів ведення
поїздів
з метою зниження витрат електроенергії на тягу / Я. В. Щербак, В. П. Нерубацький> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. -
№ 5
. - С. 16-19 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
629.4.05
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Подвижной состав
Залізничний транспорт
Рухом
ий склад
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
подвижной состав
--
конкурентоспособность
--
энергосбережение
--
экономия электроэнергии
--
энергооптимальные траектории движения
--
методы оптимизации управления поездами
--
рациональные режимы управления поездами
--
автоматизация управления движением поездов
--
автоматическое управление движением поездов
--
допустимые скорости движения
--
моделирование движения поездов
--
снижение расходов электроэнергии
--
залізничний транспорт
--
рухом
ий склад
--
конкурентноспроможність
--
енергозбереження
--
економія електроенергії
--
енергооптимальні траекторії руху
--
методи оптимізації
керування
поїздами
--
раціональні режими
керування
поїздами
--
автоматизація
керування
рухом
поїздів
--
автоматичне
керування
рухом
поїздів
--
допустимі швидкості руху
--
моделювання руху
поїздів
--
зниження витрат електроенергії
Анотація:
В даній статті сформульовано загальне оптимізаційне завдання і обгрунтована необхідність розробки ефективного методу розрахунку енергооптимальних траекторій руху поїзда, його чисельної реалізації у вигляді програмного комплексу і методики практичного використання. Алгоритм моделювання
керування
рухом
поїзда, що розглядається в роботі, передбачає виконання графікового часу ходу між окремими пунктами і при цьому забезпечує мінімум витрати енергії на тягу поїзда.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Нерубацький, В. П. (аспірант; УкрДАЗТ)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)