Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Философия педагогики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Федій, О. А.
    Терапевтичний потенціал естетичної системи Всесвіту: філософсько-онтологічний підхід / О. А. Федій // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 80-91. - Бібліографія : С.90-91 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- воспитание школьников -- гуманистическое образование -- гуманістична освіта -- естетична система Всесвіту -- естетичне виховання -- естетотерапія -- образовательно-эстетические практики -- онтология -- онтологія -- освітньо-естетичні практики -- творческое развитие личности -- творчий розвиток особистості -- философия образования -- Философия педагогики -- философско-онтологический подход -- філософія освіти -- філософія педагогіки -- філософсько-онтологічний підхід -- эстетическая система Вселенной -- эстетическое воспитание -- эстетотерапия
Анотація: Розкрита сутність нового для української педагогіки поняття "естетотерапія" в філософсько-онтологічному контексті. Розглянуті онтологічні характеристики елементів естетичної системи Всесвіту та визначені основні структурні складові естетотерапії. Аналіз сучасних філософсько-онтологічних знань про естетичну специфіку Всесвіту дає підстави визначити естетотерапію як самостійну психолого-педагогічну науку, покликану актуалізувати особистісний естетичний потенціал людини з метою її гармонізації і створення об'єктивних умов для повноцінного творчого самоствердження учня в освітньому просторі сучасного навчально-виховного закладу. До структурних засобів естетотерапії зараховуємо традиційні для гуманної педагогіки засоби педагогічного впливу на людську особистість: природу, мистецтво та спілкування.


Знайти схожі

2.


    Пашков, В. В. (ректор Запорізької академії післядипломної освіти; доцент).
    Світоглядно-методологічні засади педагогічної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2011. - № 5. - С. 103-107. - Література : С.107 : 4 назви
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
методология образования -- методологія освіти -- педагогическая социология -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна соціологія -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- философия педагогики -- філософія педагогіки
Анотація: Розглядаються світоглядно-методологічні засади освіти педагогів. Визначено соціокультурні пріоритети філософії освіти та її аксіологічні аспекти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізького інституту післядипломної освіти).
    Феномен "академії": соціоосвітній контекст (еволюція поглядів) / В. В. Пашков // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 7. - С. 34-39. - Література : С.39 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
академическая подготовка -- академическое образование -- академия как феномен -- академічна освіта -- академія як феномен -- вища освіта -- вища школа -- высшая школа -- высшее образование -- личность профессионала -- образование как социальный институт -- особистість професіонала -- професіонали -- професіоналізм -- профессионалы -- философия педагогики -- філософія педагогіки
Анотація: Здійснено аналіз робіт соціогуманітарного напрямку, в яких розкривається соціоосвітній зміст феномена академії, визначається подальший розвиток педагогічної післядипломної освіти в сучасних умовах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)