Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ПСИХОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-11
>
1.
Дешко, Л. К.
Психологічні особливості навчання / Л. К. Дешко> // Вісник куратора. - 2008. -
№ 37
. - С. 3-10
УДК
159.9
Рубрики:
ПСИХОЛОГИЯ
ПСИХОЛОГІЯ
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА
--
ПРАЦІ ДІІТУ
--
КФС
--
ПСИХОЛОГИЯ
ОБУЧЕНИЯ
--
ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ
Є примірники у відділах:
АХЛ (08.10.2008р. Інв.В24-08-37 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
діяльнісний підхід
--
интегрированный подход
--
інтегрований підхід
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
навчальний процес
--
педагогическая
психология
--
педагогічна психологія
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
пояснительно-преобразующая стратегия
--
пояснювально-перетворювальна стратегія
--
психология
обучения
--
психологія навчання
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
стратегия
обучения
--
стратегія навчання
--
творча особистість
--
творческая личность
--
учебный процесс
--
формирование личности
--
формування особистості
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
3.
Акимова, М. К.
(доктор психологических наук; профессор; заведующий лабораторией психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО; заведующий кафедрой общих закономерностей развития психики РГГУ; заведующий кафедрой общей психологии Университета РАО).
Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 60-65. - (
Психология
обучения
- Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
15.31
УДК
159.922.6
Рубрики:
Возрастная
психология
Вікова психологія
Психология
обучения
Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
развивающие программы для детей
--
розвиваючі програми для дітей
--
психологія навчання
--
психология
обучения
--
психология
развития
--
психологія розвитку
--
мыслительные действия
--
розумові дії
--
коррекция развития
--
корекція розвитку
--
мыслительный навык
--
розумовий навик
--
мыслительные операции
--
розумові операції
--
коррекционные программы для детей
--
корекційні програми для дітей
Анотація:
Представлены задания коррекционно-развивающих программ для детей по развитию мыслительных действий с понятиями.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Козлова, В. Т. (кандидат психологических наук; ведущий научный сотрудник лаборатории психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО)
Знайти схожі
>
4.
Костромина, С. Н.
(кандидат психологических наук; доцент кафедры психологии и педагогики личностного и профессионального развития, факультета психологии Санкт-Петербургского государственного университета).
Диагностика трудностей в обучении / С. Н. Костромина> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№12
. - С. 72-80 : табл. - (
Психология
обучения
- Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
15.81.99
УДК
159.98
Рубрики:
Психологія навчання
Психология
обучения
Кл.слова (ненормовані):
психология
обучения
--
психологія навчання
--
трудности в обучении детей
--
труднощі в навчанні дітей
--
методики диагностики
--
методики діагностики
--
диагностика трудностей в обучении
--
діагностика труднощів у навчанні
--
диагностика темпа деятельности
--
діагностика темпу діяльності
--
медлительные дети
--
повільні діти
--
астеничные дети
--
астенічні діти
--
импульсивные дети
--
імпульсивні діти
Анотація:
О преодолении трудностей в обучении детей, раскрыты их психологические причины. Представлена методика диагностики развития восприятия, внимания, речи, артикуляции, словаря и сформированности учебных навыков. Даны рекомендации по работе с медлительными, астеничными и импульсивными детьми.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
5.
Костромина, С. Н.
(доктор психологических наук; доцент кафедры психологии и педагогики личностного и профессионального развития, факультет психологии Санкт-Петербургского государственного университета).
Диагностика трудностей в обучении / С. Н. Костромина> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 1
. - С. 65-67 : рис. - (Психологія навчання). - Окончание. Начало в № 12 за 2013 г. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
15.81.99
УДК
159.98
Рубрики:
Психологія навчання
Психология
обучения
Кл.слова (ненормовані):
психология
обучения
--
психологія навчання
--
трудности в обучении
--
труднощі в навчанні
--
методики диагностики
--
методики діагностики
--
диагностика трудностей в обучении
--
діагностика труднощів у навчанні
--
диагностика темпа деятельности
--
діагностика темпу діяльності
--
дети
--
діти
Анотація:
Представлена методика диагностики развития восприятия, внимания, речи, артикуляции, словаря и сформированности учебных навыков.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
6.
Ярмолюк, Алла
(старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Самоконтроль як складник мовленнєвого розвитку учня (на матеріалі вивчення синтаксису) / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 3
. - С. 20-25. - Література : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
навчання синтаксису
--
обучение синтаксису
--
психология
обучения
--
психология
учебной деятельности
--
психологія навчання
--
развитие речи
--
речевое развитие личности
--
речевое развитие учащихся
--
розвиток мовлення
--
розвиток мовлення учнів
--
самоконтроль
--
самоконтроль учащихся
--
синтаксис украинского языка
--
синтаксис української мови
--
украинский язык
--
українська мова
--
8 клас
--
9 клас
Анотація:
У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку самоконтролю в учнів 8-9 класів у процесі навчання української мови.
Знайти схожі
>
7.
Богосвятська, А. І.
(кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти; член-кореспондент НАНО).
"Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних станів дитини / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 10
. - С. 10-18. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература
--
зарубіжна література
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
ноосферизация образования
--
ноосферна освіта
--
ноосферное образование
--
природовідповідність
--
природосоответствие
--
психология
обучения
--
психологія навчання
--
психофизиологические механизмы
--
психофизиологические ритмы
--
психофизиология педагогической деятельности
--
психофізіологія педагогічної діяльності
--
психофизиология познавательных процесов
--
психофізіологія пізнавальних процесів
--
психофізіологічні особливості
--
психофізіологічні ритми
--
ритмічні процеси
--
ритмические процессы
--
урок зарубежной литератури
--
урок зарубіжної літератури
--
урок литературы
--
урок літератури
--
розробки уроків
--
разработки уроков
Анотація:
Автор статті пропонує розробку уроків зарубіжної літератури, які базуються на головному принципу педагогічного мислення - природовідповідності. В основі конструювання уроку покладено ідею ритму як гармонійної зміни природних психофізіологічних фазових станів дитини.
Знайти схожі
>
8.
Голуб, Ніна
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу навчання української мови та літератури).
Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 2-7. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
емоції
--
емоційний зміст навчання
--
емоційний інтелект
--
кодування емоцій
--
кодирование эмоций
--
емоційна компетентність
--
эмоциональная компетентность
--
жанри мовлення
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
психология
обучения
--
психология
учебной деятельности
--
психологія навчальної діяльності
--
психологія навчання
--
украинский язык
--
українська мова
--
эмоции
--
эмоциональное содержание
обучения
--
эмоциональный интеллект
Анотація:
Автор розглядає особливості емоційного компонента процеса навчання української мови в школі, аналізує праці психологів, лінгвістів, педагогів, акцентуючи увагу на суті, функціях і значенні емоцій.
Знайти схожі
>
9.
Богосвятська, А. І.
(кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти; член-кореспондент НАНО).
"Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних станів дитини [Текст] / А. І. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. -
№ 10
. - С. 7-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература
--
зарубіжна література
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
ноосферизация образования
--
ноосферизація освіти
--
ноосферна освіта
--
ноосферное образование
--
природовідповідність
--
природосоответствие
--
психология
обучения
--
психологія навчання
--
психофизиологические механизмы
--
психофізіологічні механізми
--
психофизиологические ритмы
--
психофизиология педагогической деятельности
--
психофізіологія педагогічної діяльності
--
психофизиология познавательных процесов
--
психофізіологія пізнавальних процесів
--
психофізіологічні особливості
--
психофизиологические особенности
--
психофізіологічні ритми
--
ритмічні процеси
--
ритмические процессы
--
урок зарубежной литератури
--
урок зарубіжної літератури
--
урок литературы
--
урок літератури
--
розробки уроків
--
разработки уроков
Анотація:
Розробка уроків зарубіжної літератури, які базуються на головному принципі педагогічного мислення - природовідповідності. В основі конструювання уроку покладено ідею ритму як гармонійної зміни природних психофізіологічних фазових станів дитини.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_10\2.pdf
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
10.
Хроменко, Ірина
(учитель-методист; Черкаська область).
Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів [Текст] / І. Хроменко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 3
. - С. 20-25. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
индивидуальный стиль
обучения
--
індивідуальний стиль навчальної діяльності
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
психология
обучения
--
психология
учебной деятельности
--
психологія навчальної діяльності
--
психологія навчання
--
психофизиологические особенности
--
психофизиология учебной деятельности
--
психофізіологічні особливості
--
психофізіологія педагогічної діяльності
--
стилі навчання
--
стили
обучения
--
технологии
обучения
--
технології навчання
--
функціональна асиметрія мозку
--
функциональная ассиметрия мозга
--
учні з лівопівкульним інтелектом
--
учащиеся с левополушарным интеллектом
--
учні з правопівкульним інтелектом
--
учащиеся с правополушарным интеллектом
--
теорія множинного інтелекту
--
теория множественного интеллекта
Анотація:
Автор викладає психолого-теоретичні основи такої форми навчання, яка враховує психофізіологічні особливості учнів (функціональну асиметрію мозку - ліво- та правопівкульний інтелект, теорія множинного інтелекту, як навчати учнів візуалів та аудіалів, як визначити індивідуальний стиль навчання та інші проблеми).
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-11
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)