Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОУР<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Запорожець, О. І. (д. т. н., зав. кафедри, Національний авіаційний університет, м. Київ).
    Десятиріччя ООН з "Освіти сталого розвитку та безпеки життєдіяльності людини" / О. І. Запорожець // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 16-20
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
безпека життєдіяльності людини -- сталий розвиток -- ОСР -- екологічна освіта -- концепції -- міжнародні організації -- міжнародні документи -- європейські стратегії -- ключові дати ОСР -- моделі освіти для ОСР -- безопасность жизнедеятельности человека -- устойчивое развитие -- ОУР -- экологическое образование -- концепции -- международные организации -- международные документы -- европейские стратегии -- ключевые даты ОУР -- модели образования для ОУР
Анотація: Освіта у сфері сталого розвитку є одним із основних пріоритетів діяльності світової спільноти. Про діяльність міжнародних організацій з цього питання, аналіз міжнародних документів щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Концепція освіти з безпеки життєдіяльності людини, Укр., 2008; Концепція екологічної освіти в Україні, 2007; Десятиріччя освіти для сталого розвитку, 2005-2015
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Романенко, Михайло Ілліч (доктор філософських наук; ректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Зміни парадигмальних засад управління освітою у контексті концепту стійкого розвитку / М. І. Романенко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 51-53. - Література : С.53 : 5 назв
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ефективне управління -- образование для устойчивого развития (ОУР) -- ОУР -- освіта для стійкого розвитку -- парадигма образования -- парадигма освіти -- парадигмальні засади -- парадигмальные основания -- постнекласична освіта -- постнеклассическое образование -- сталий розвиток -- управление образованием -- управління освітою -- устойчивое развитие -- философия образования -- філософія освіти -- эффективное управление
Анотація: Проаналізовано проблеми зміни парадигмальних засад управління освітою у контексті концепту стійкого розвитку. Обгрунтовано роль освіти для стійкого розвитку ефективного управління освітніми змінами.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Туниця, Юрій (доктор економічних наук; професор; академік НАН України; професор кафедри екологічної економіки; ректор).
    Економічний дискурс освіти для сталого розвитку / Ю. Туниця, Л. Загвойська, О. Адамовський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 11/12. - С. 7-27 : рис. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта для сталого розвитку -- образование для устойчивого развития -- ОСР -- ОУР -- компетентність зі сталого розвитку -- екологічна компетентність -- экологическая компетентность -- трансдисциплінарні парадигми -- трансдисциплинарные парадигмы -- зелені робочі місця -- зеленые рабочие места -- парадигма сталого розвитку -- парадигма устойчивого развития -- концепція сталого розвитку -- концепция устойчивого развития -- економічна освіта -- экономическое образование -- екологічна економіка -- экологическая экономика -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- підготовка економістів-екологів -- подготовка экономистов-экологов -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- екологічна компетентність -- экологическая компетентность -- вища освіта -- высшее образование
Анотація: Розкривається об'єктивна необхідність освіти для сталого розвитку (ОСР) на тлі безпрецедентних змін довкілля і суспільства, досліджується сутність економічної ОСР, її особливості та принципи, форми і методи, а також здобутки і завдання. За допомогою ретроспективного та контент-аналізу виявлені та проаналізовані особливості економічного дискурсу ОСР. Обгрунтовано об'єктивну необхідність формування трансдисциплінарної парадигми, яка грунтується на визнанні синенергетичної природи еколого-економічних систем і необхідності холістичних рішень. Проаналізовано зміст, принципи, форми і методи, а також здобутки і завдання ОСР. Запропоноване тлумачення компетентності фахівця зі сталого розвитку. Обгрунтований трансдисциплінарний підхід до економічної ОСР на засадах екологічної економіки й синергетики, спрямований на формування компетентності у питаннях сталого розвитку. Реалізація запропонованого підходу забезпечить випускникам теоретичне підгрунтя та інструментарій для ідентифікації й вирішення проблем на засадах сталого розвитку.


Дод.точки доступу:
Загвойська, Людмила (кандидат економічних наук; доцент кафедри екологічної економіки); Адамовський, Олександр (кандидат економічних наук; доцент кафедри екологічної економіки)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)