Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бакалінський, О.
    Марківська модель задоволення потреб пасажирів в обслуговуванні на залізничному транспорті / О. Бакалінський // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту. Сер. Економіка і управління. - К. : КУЕТТ, 2006. - Вип. 8. - С. 99-104
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Аксьонов, І. М.
    Методологічні завади у дослідженнях якості обслуговування споживачів на ринку пасажирських перевезень / І. М. Аксьонов, О. В. Бакалінський, О. В. Кравчук // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 66-72
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- ПАССАЖИРОПОТОКИ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- пасажиропотоки -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ


Дод.точки доступу:
Бакалінський, О.В.; Кравчук, О.В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.05.2008р. Інв.1477ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Пастухов, С. С.
    Определение приоритетов пассажиров при оценке качества и выявление наиболее эффективных направлений улучшения качества транспортной услуги и сервиса в фирменных поездах (методология и результаты) / С. С. Пастухов // Вестн. ВНИИЖТа. - 2008. - № 1. - С. 23-28
УДК
Рубрики: ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ
   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП. -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ПОЕЗДА ФИРМЕННЫЕ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- СЕРВІС -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- ПОЇЗДИ ФІРМОВІ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (06.10.2008р. Інв.1867ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Солдаткин, В. И.
    Новые методы обслуживания пассажиров на Куйбышевской железной дороге / В. И. Солдаткин, П. В. Куренков, М. В. Романенко // Транспорт: наука, техника, упр. - 2008. - № 7. - С. 31-32 : граф. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ


Дод.точки доступу:
Куренков, П.В.; Романенко, М.В.
Є примірники у відділах:
ДБВ (24.10.2008р. Інв.1806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


   
    Оценка эффективности сервисного обслуживания пассажиров на вокзалах / В. И. Солдаткин [и др.] // Транспорт: наука, техника, упр. - 2008. - № 9. - С. 43-44 : граф. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: ВОКЗАЛЫ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ
   ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ

   ВОКЗАЛИ ЗАЛІЗНИЧНІ

   ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ

Кл.слова (ненормовані):
ВОКЗАЛЫ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП. -- ВОКЗАЛИ ЗАЛІЗНИЧНІ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- СЕРВІС


Дод.точки доступу:
Солдаткин, В.И.; Куренков, П. В.; Романенко, М.В.; Волкова, С.А.
Є примірники у відділах:
ДБВ (12.11.2008р. Інв.2000ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.
   656.2
   В 25


    Пашкевич, В. І.
    Удосконалення довідково-інформаційного обслуговування пасажирів / В. І. Пашкевич // Вдосконалення експлуатаційної роботи : матеріали семінару [18-19 лютого 2009 р.] / Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. ак. В. Лазаряна. - Д., 2009. - С. 30-32
УДК
Рубрики: ВОКЗАЛЫ
   ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ

   ВОКЗАЛИ

   ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ

Кл.слова (ненормовані):
ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Мельник, Т. С. (кандидат економічних наук; начальник оперативно-технологічного відділу з маркетинговими дослідженнями Головного пасажирського управління Державної адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця").
    Розвиток стратегій сервісних брендів на пасажирському залізничному транспорті / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 59-63 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Перевозки пассажирские

   Залізничний транспорт

   Перевезення пасажирські

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- конкуренция на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров -- сервис -- сервисное обслуживание пассажиров -- сервисные бренды -- бренды -- брендинг -- услуги транспортные -- стратегия бренда -- матрица стратегий развития -- матрица позиционирования -- вагоны пассажирские -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- конкуренція на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів -- сервіс -- сервісне обслуговування пасажирів -- сервісні бренди -- бренди -- послуги транспортні -- стратегія бренда -- матриця стратегій розвитку -- матриця позиціонування -- вагони пасажирські
Анотація: Про розвиток стратегій сервісих брендів для всіх товарів і послуг, які пропонуються пасажирам залізничного транспорту в складних економічних умовах.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень державного підприємства "Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України"); Укрзалізниця, компанія \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Байерле, Райнер.
    Будущее - за высокими технологиями / Р. Байерле // Аналитический журнал Транспорт. - 2009. - № 10. - С. 41-43 : фото.цв.
УДК
Рубрики: ВОКЗАЛЫ
   ВОКЗАЛИ

   Германия
    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
ВОКЗАЛЫ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ -- АЭРОПОРТЫ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- ТАБЛО ИНФОРМАЦИОННЫЕ -- ДИСПЛЕИ ЖИДКОКРИСТАЛЛИЧЕСКИЕ -- ВОКЗАЛИ -- АЕРОПОРТИ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- ТАБЛО ІНФОРМАЦІЙНЕ -- ДІСПЛЕЇ РІДКОКРИСТАЛІЧНІ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.12.2009р. Інв.3008ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Мельник, Т. С.
    Комплекс маркетинговіх досліджень у системі організації транспортного і сервісного обслуговування пасажирів / Т. С. Мельник, О. В. Христофор, С. О. Сіренко // Вагонный парк. - 2010. - № 4. - С. 48-53
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ
   МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ

Кл.слова (ненормовані):
МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ -- МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- УПРАВЛЕНЧЕСКИЕ РЕШЕНИЯ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- УПРАВЛІНСЬКИ РІШЕННЯ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.; Сіренко, С. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Тертычная, Е. Г.
    Победа обязывает / Е. Г. Тертычная // Вагонный парк. - 2010. - № 4. - С. 60-61
УДК
Рубрики: ВОКЗАЛЫ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ
   ВОКЗАЛИ ЗАЛІЗНИЧНІ

   Харьков
    Харків

Кл.слова (ненормовані):
ВОКЗАЛЫ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- ВОКЗАЛИ ЗАЛІЗНИЧНІ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)