Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=Наукове обгрунтування<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Рахманин, Ю. А.
Научные основы федерального закона - технического регламента "О безопасности питьевой воды" / Ю. А. Рахманин, Р. И. Михайлова> // Вода і водоочисні технології. - 2010. -
№ 5-6
. - С. 35-41 : табл. - В БИБЛИОТЕКЕ ПГАСА
УДК
574(477)
628.1.033
Рубрики:
Питьевая вода --Качество--Научное обоснование
Вода питна--Якість--
Наукове
обгрунтування
Кл.слова (ненормовані):
Питьевая вода
--
Качество
--
Научное обоснование
--
Вода питна
--
Якість
--
Наукове
обгрунтування
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Дод.точки доступу:
Михайлова, Р.И.
Знайти схожі
>
2.
Кравцова, Тетяна
.
До проблеми наукового
обгрунтування
феномена особистості : початок ХХ століття / Т. Кравцова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 3/4
. - С. 62-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки, 20 ст. поч.
Образование. Педагогика
История педагогики, 20 ст. нач.
Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості
--
развитие личности
--
феномен особистості
--
феномен личности
--
антропологічний підхід
--
антропологический подход
--
біогенетичний підхід
--
биогенетический подход
--
соціобіологізаторський підхід
--
социобиологизаторский подход
--
наукове
обгрунтування
--
научное обоснование
Анотація:
Розглянуто основні підходи до трактування та дослідження особистості у вітчизняній педагогічній думці початку ХХ століття, узагальнено погляди представників різних концептуальних підходів щодо основних ідей проблеми вивчення особистості та організації на цій основі освітнього процесу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)