Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЗМІ і молодь<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Чутова, Н. П. (старший преподаватель кафедры философии Криворожского технического университета).
    Механизм социальной интеракции молодежи и масс-медиа: ценностно-нормативный аспект / Н. П. Чутова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 65-70. - Бібліографія : С.70 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової комунікації -- ЗМІ і молодь -- мас-медіа -- масс-медиа -- СМИ и молодежь -- социальная интеракция -- молодь -- социология молодежи -- социология СМИ -- соціальна інтеракція -- соціологія ЗМІ -- соціологія молоді -- средства массовой коммуникации -- ценности молодежи -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності молоді
Анотація: В статье анализируется специфика взаимодействия масс-медиа и молодежи, подчеркивается доминирующая роль СМИ в формировании ценностной системы молодежи.


Знайти схожі

2.


    Хрустальов, Ф. С. (Класичний приватний університет; Запоріжжя).
    Особливості медіаспоживання різних соціальних груп / Ф. С. Хрустальов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 2. - С. 132-137. - Література : С.136-137 : 10 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІ і молодь -- киберпространство -- кіберпростір -- медиапотребление -- медіаспоживання -- нові медіа -- новые медиа -- общественные СМИ и частные СМИ -- символическое потребление -- символічне споживання -- СМИ и молодежь -- социальные медиа -- социология потребления -- социология СМИ -- соціальні медіа -- соціологія ЗМІ -- соціологія споживання
Анотація: Розглядаються особливості сучасного медіаспоживання в українському суспільстві. Аналізуються тенденції, пов'язані з розвитком нових медіа, появою кібер-простору і мобільних технологій. Робляться припущення щодо впливу соціальних медіа на молодь.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)