Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (8)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
   06
   Д 54


    Герцик, В. А.
    Проблеми маркетингових доліджень прогнозування збуту на підприємстві / В. А. Герцик // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2007. - Вип. 19. - С. 247-251
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   СБЫТ ПРОДУКЦИИ

   ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ

Кл.слова (ненормовані):
СБЫТ ПРОДУКЦИИ -- ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ


Знайти схожі

2.


    Слонєвська, Наталія Іванівна (аспірантка Кіровоградського національного технічного університету).
    Особливості оцінки працівників на підприємствах будіндустрії / Н. І. Слонєвська // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 7. - С. 13-17 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка праці -- оцінка працівників -- оцінка праці -- підприємства будіндустрії -- будівельні підприємства -- оплата праці -- диференціація оплати праці -- нормування праці -- стимулювання праці -- бонуси за збут продукції -- збут продукції -- экономика труда -- оценка работников -- оценка труда -- предприятия стройиндустрии -- строительные предприятия -- оплата труда -- диференциация оплаты труда -- нормирование труда -- стимулирование труда -- бонусы за сбыт продукции -- сбыт продукции
Анотація: Розглядаються сучасні фактори, які впливають на оцінювання працівників підприємств будіндустрії. Проведене дослідження виявило багато гострих та невирішених питань щодо оцінки працівників. Пропонується система заходів, яка передбачає комплексний підхід до побудови та супроводження системи оцінювання на підприємстві.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.
   65.290-5
   Г 12


    Гаврилко, П. П. (кандидат економічних наук; доцент; Ужгородський навчальний центр Київського національного торговельно-економічного університету).
    Фактори впливу на збут продукції / П. П. Гаврилко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 4. - С. 154-158 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
импорт -- імпорт -- инвестиции -- инновационная деятельность -- інноваціна діяльність -- качество продукции -- якість продукції -- классификации факторов влияния -- класифікації факторів впливу -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- конкуренция -- конкуренція -- налогообложение предприятий -- оподаткування підприємств -- производственная деятельность -- виробнича діяльність -- факторы влияния -- фактори впливу -- цена продукции -- ціна продукції -- ценовая дифференциация -- цінова диференціація -- ценообразование -- ціноутворення -- экспорт -- експорт -- классификация факторов влияния -- сбыт продукции -- класифікація факторів впливу -- збут продукції
Анотація: Наведена класифікація факторів впливу на збут продукції, яка дозволяє грунтовніше підібрати систему факторів відповідно до умов конкретного суб'єкта національного господарства, що є підставою для його успішного функціонування. Розглянуто деякі з наведених факторів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Григорук, Павло Михайлович (докторант Хмельницького національного університету; м.Хмельницький; Україна; кандидат технічних наук; доцент).
    Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства / П. М. Григорук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 16-26. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
знания -- знання -- информатизация -- інформатизація -- информационная поддержка -- інформаційна підтримка -- информационное обеспечение -- інформаційне забезпечення -- информационное общество -- інфомаційне суспільство -- информационный базис -- інформаційний базис -- концептуальные основы -- концептуальні засади -- маркетинговые решения -- маркетингові рішення -- сбыт продукции -- збут продукції -- управленческие решения -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто питання формування інформаційної підтримки маркетингових рішень. Визначено сутність маркетингових рішень. Досліджено вплив процесів інформатизації на інформаційне забезпечення. Сформульовано концептуальні засади побудови інформаційного забезпечення, наведено їх стислу характеристику.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Qualcomm, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\; MediaTek, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\

Знайти схожі

5.


    Мельник, О. В. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).
    Аналіз товарообігу паливно-енергетичних ресурсів між Україною та країнами Митного Союзу / О. В. Мельник // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 10. - С. 18-23 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.13(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика топливной промышленности, 2011-2013 гг.

   Економіка паливної промисловості, 2011-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- паливна промисловість -- топливная промышленость -- сбыт продукции -- збут продукції -- ВЭД -- ЗЕД -- країни Митного союзу -- страны Таможенного союза -- импорт энергетических ресурсов -- імпорт енергетичних ресурсів -- импорт топлива -- імпорт палива -- импорт угля -- імпорт вугілля -- импорт нефтепродуктов -- імпорт нафтопродуктів -- імпорт електричної енергії -- импорт электрической энергии -- межгосударственный товарооборот -- міждержавний товарообіг -- национальные экономики -- національні економіки -- страны-поставщики -- країни-постачальники -- топливно-энергетические ресурсы -- паливно-енергетичні ресурси -- ТЭК -- ПЕК -- экспорт -- експорт -- энергетическая зависимость -- енергетична залежнысть
Анотація: Проаналізовано залежність економіки України від постачання паливно-енергетичних ресурсів з країн Митного союзу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Таможенный союз, международная организация \о нем\; Митний союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

6.


    Мошенська, А. В. (аспірант кафедри вищої математики Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Функціональні залежності реакції збуту на рекламні звернення підприємства / А. В. Мошенська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 174-178 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Методология маркетинга

   Методологія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
коэффициент скорости забывания рекламных обращений -- коефіцієнт швидкості забування рекламних звернень -- логистические эффекты -- логістичні ефекти -- рекламная активность -- рекламна активність -- рекламные кампании -- рекламні кампанії -- сбыт продукции -- збут продукції -- системное моделирование -- системне моделювання -- структурные схемы -- структурні схеми -- функциональная направленность -- функціональна спрямованість -- экономическая эффективность рекламы -- економічна ефективність реклами
Анотація: Подано структурну схему моделювання ефективності рекламних звернень підприємства та їх впливу на збут продукції. Розглянута модель рекламної кампанії підприємства у випадку, коли рекламні звернення постійні протягом одного часового періоду або постійні протягом половини часового періоду. Досліджується питання про визначення кількості обізнаних споживачів, якщо задаються витрати на рекламні звернення різними аналітичними функціями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Мельник, Олександра (кандидат економічних наук).
    Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку [Текст] / О. Мельник, А. Радько // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 1. - С. 42-45 : портр.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
екеноміка підприємств -- маркетингові комунікації підприємств -- конкурентоспроможність підприємств -- просування продукції -- збут продукції -- збутова діяльність підприємств -- інформаційні технології в економіці -- інтерактивні маркетингові комунікації підприємств -- інтернет-технології збуту продукції -- маркетинг -- реклама продукції -- інтернет-маркетинг -- сайти компаній -- сільскогосподарські підприємства -- аграрні підприємства -- агрохолдинги -- досвід українських підприємств -- экономика предприятий -- маркетинговые коммуникации предприятий -- конкурентоспособность предприятий -- продвижение продукции -- сбыт продукции -- информационные технологии в экономике -- интеграктивные маркетинговые коммуникации предприятий -- интернет-технологии сбыта продукции -- маркетинг -- реклама продукции -- интернет-маркетинг -- сайты компаний -- сельскохозяйственные предприятия -- аграрные предприятия -- опыт украинских предприятий
Анотація: Для виходу на європейський ринок необхідна адекватна система просування продукції. У сучасних умовах побудови постіндустріального суспільства рішальною є роль Інтернет-маркетингу. У практичній діяльності вітчизняних підприємств використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій не відповідає вимогам міжнародного ринку. Проаналізовано певні параметри ряду сайтів агрохолдингів України. Здійснено експертну оцінку можливості залучення покупця залежно від рівня сайту. На цій основі досліджено вплив рівня використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій на привабливість підприємства. Запропонований підхід є засобом практичної діагностики рівня використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій та засобом виявлення резервів підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Економіст_2016_1\10.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Радько, Анна (аспірант); АГРОТРЕНД, підприємство \о нем\Мілкіленд, підприємство \о нем\

Знайти схожі

8.


    Репіч, Т. А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та логістики Національного університету харчових технологій).
    Підвищення ефективності логістичної діяльності підприємства [Текст] : (на прикладі ПАТ "Яготинський маслозавод") / Т. А. Репіч, Н. М. Копен // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 1. - С. 84-87. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР-4КИЇ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности, 2000-2014 гг.

   Економіка харчової промисловості, 2000-2014 рр.

   Украина
    Україна

    Киевская область

    Київська область

    Яготин

Кл.слова (ненормовані):
информационные потоки -- інформаційні потоки -- производственная логистика -- виробнича логістика -- збут продукції -- сбыт продукции -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность логистической деятельности предприятий -- конкурентоспроможність -- логистическая деятельность предприятий -- логістична діяльність підприємств -- логистические расходы -- логістичні витрати -- масложировой комплекс -- олійно-жировий комплекс -- материальные потоки -- матеріальні потоки -- эффективность логистической деятельности предприятий -- ефективність логістичної діяльності підприємств -- украинские товаропризводители -- українські товаровиробники -- финансовые потоки -- фінансові потоки
Анотація: Сьогодні без ефективно діючої системи логістики практично неможливо забезпечити ефективну діяльність виробництва, системи збуту та роботу підприємства в цілому. Те, що зароблені гроші - це зекономлені гроші, починають усвідомлювати й вітчизняні підприємці. З огляду на це більшість підприємств дедалі більше уваги приділяють побудові ефективної системи логістики, що є однією з конкурентних переваг на ринку. Зарубіжний досвід доводить, що логістиці належить стратегічно важлива роль у сучасному бізнесі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Копен, Н.М. (магістрант; Національний університет харчових технологій); Яготинский маслозавод \о нем\

Знайти схожі

9.


    Крикавський, Євген Васильович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри Національного університету "Львівська політехніка").
    Промислові ланцюги поставок [Текст] : між ефективністю та відповідальністю / Є. В. Крикавський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 30-41 : табл., схем,. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.30в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленности

   Економіка промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
комплексное оценивание -- комплексне оцінювання -- конкурентоспособность поставок продукции -- конкурентоспроможність поставок продукції -- маркетинг -- поставки продукции -- поставки продукції -- референтные модели -- референтні моделі -- сбыт продукции -- збут продукції -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- методы управления -- методи управління -- устойчивое развитие -- сталий розвиток -- человеческие ценности -- людські цінності -- цепи поставок -- ланцюги поставок -- экологическая ответственность бизнеса -- екологічна відповідальність бізнесу
Анотація: Розроблено теоретичні рекомендації щодо комплексного оцінювання результативності промислових ланцюгів поставок з урахуванням концепції сталого розвитку та досвіду функціонування таких ланцюгів на засадах референтної моделі. Виконано аналіз прогресивних змін в теоріях сталого розвитку, соціальної відповідальності бізнесу, маркетингу 3.0, орієнтованого на людські цінності, за допомогою якого ідентифіковано їх відповідну збіжність. Розвинуто теорію управління ланцюгами поставок в частині оцінювання їх результативності за системою критеріїв, що дозволить встановити рівень відповідальності ланцюга поставок щодо всіх зацікавлених сторін (груп). Обгрунтовано напрями підвищення результативності ланцюга поставок стосовно конкурентоспроможності, екологічної та соціальної відповідшьності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Оболонь, украинское акционерное общество по производсиву пива \о нем\; Ровно-азот, украинское химическое ЧАО \о нем\

Знайти схожі

10.


    Шлюсарчик, Беата (PhD; доцент факультету менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща).
    Ланцюг постачань туристичного продукту [Текст] / Б. Шлюсарчик, К. Смоларж, С. Кот // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 197-207 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ПОЛ)г-80 + 65.40г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленности

   Економіка промисловості

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- производственная логистика -- виробнича логістика -- гостиницы -- готелі -- информационные технологии в туризме -- інформаційні технології в туризмі -- комплексное оценивание -- комплексне оцінювання -- онлайн-бронирование -- онлайн-бронювання -- партнерство -- поставки продукции -- поставки продукції -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- сбыт продукции -- збут продукції -- качество сервиса -- якість сервісу -- туристические агентства -- туристичні агенції -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туроператоры -- туроператори -- цепи поставок -- ланцюги поставок
Анотація: Представлено огляд переваг та ризиків від введення ланцюга постачань з використанням ІНЕТРНЕТу в галузі туризму. Розглянуто ланцюги постачань туристичного продукту на обраних підприємствах Польщі, при цьому особливу увагу приділепо рівню співробітництва, перевагам та джерелам ризиків. Результати показали, що ланцюг постачань туристичного продукту не може ефективно виконувати свою роль без тісного співробітництва, що особливо важливо для готелів та туристичних агенцій. Продемонстровано, що вибір партнерів для ланцюга постачань базується на якості послуг, що надаються потенційними партнерами по сервісу, а також на їхній надійності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смоларж, Клаудіа (PhD; факультет менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща); Кот, Себастіан (PhD; доцент факультету менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)