Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=школьное иноязычное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Пасічник, Олександр
(аспірант Інституту АПН України; старший викладач Хмельницького національного університету).
Організація перевірки якості шкільної іншомовної навчальної літератури в Україні та її результати / О. Пасічник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 12
. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
шкільна іншомовна освіта
--
шкільна іншомовна навчальна література
--
шкільні підручники
--
підручники з іноземних мов
--
навчальна література
--
моніторинг якості підручників
--
моніторингові дослідження
--
навчально-методичне забезпечення
--
школьное
иноязычное
образование
--
школьная иноязычная учебная литература
--
школьные учебники
--
учебники по иностранным языкам
--
учебная литература
--
мониторинг качества учебников
--
мониторинговые исследования
--
учебно-методическое обеспечение
Анотація:
Розглядаються основні форми перевірки ефективності шкільної іншомовної літератури у Україні, основними з яких є педагогічна експертиза, апробація та моніторингові дослідження; також автор розглядає результати цих перевірок.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабораторії навчання іноземних мов ).
Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 4/5
. - С. 41-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование
. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети
--
учебные предметы
--
методика викладання
--
методика преподавания
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
зміст навчання іноземних мов
--
содержание изучения иностранных языков
--
компетентнісно-діяльнісна технологія
--
компетентностно-деятельная технология
--
шкільні підручники
--
школьные учебники
--
іншомовна комунікативна компетентність
--
иноязычная коммуникативная компетентность
--
компетентна особистість
--
компетентная личность
--
компетентність
--
компетентность
--
шкільна іншомовна освіта
--
школьное
иноязычное
образование
--
цілі іншомовної освіти
--
цели иноязычного образования
Анотація:
Розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня.
Знайти схожі
>
3.
Редько, Валерій
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач лабраторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України).
Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ" : зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 21-30 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование
. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
наступність навчання
--
преемственность обучения
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
рівневе навчання
--
уровневое обучение
--
профільна школа
--
профильная школа
--
профільне навчання
--
профильное обучение
--
вища школа
--
высшая школа
--
іноземна мова для професійних цілей
--
иностранный язык для профессиональных целей
--
неперервна освіта
--
непрерывное
образование
--
іншомовна освіта
--
иноязычное
образование
--
шкільна іншомовна освіта
--
школьное
иноязычное
образование
--
немовні ВНЗ
--
неязыковые ВУЗы
--
старша школа-ВНЗ
--
старшая школа-ВУЗ
Анотація:
Розглядається актуальна для вітчизняної освіти проблема забезпечення наступності навчання іноземної мови у старшій профільній школі та ВНЗ. На підставі аналізу змісту навчальних програм, анкетування студентів та викладачів вказується, що в окремих випадках спостерігається порушення принципу наступності, оскільки доволі часто курси вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі та ВНЗ функціонують автономно та нескоординовано. З огляду на це визначаються чинники, що порушують наступність іншомовної освіти, та окреслюються шляхи подолання негативних тенденцій розвитку цієї галузі.
Дод.точки доступу:
Пасічник, Олександр (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов; Інститут педагогіи НАПН України)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)