Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживчі переваги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Єпанчинцева, Світлана Едуардівна (докторант PhD Казахського економічного університету імені Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан).
    Ринок товарів легкої промисловості Казахстану : сучасні тенденції та можливості росту / С. Е. Єванчинцева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 410-418. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КАЗ)в7-05
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли, 2007-2011 гг.

   Економіка внутрішньої торгівлі, 2007-2011 рр.

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспособность товваров -- конкурентоспроможність товарів -- рынок товаров легкой промышленности -- ринок товарів легкої промисловості -- конкуренция -- конкуренція -- легкая промышленность -- легка промисловість -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- рынок -- ринок -- спрос -- попит -- структура рынка -- структура ринку
Анотація: Розглянуто сучасний стан і тенденції розвитку ринку товарів легкої промисловості Казахстану. Зокрема, проаналізовано обсяг, ємність і структуру ринку, вхідні бар'єри та ризики, з якими стикаються ринкові гравці. На підставі дослідження споживачів визначено чинники, що впливають на споживчу поведінку та попит. Розглянуто діяльність казахстанських підприємств, які діють на даному ринку, проаналізовано причини їхньої низької конкурентоспроможності та запропоновано шляхи її підвищення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\51.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Пулідо-Фернандес, Хуан Ігнасіо (PhD (економіка); викладач економіки туризму економічного факультету Університету Каєна; Іспанія).
    Конкуренція середземноморських країн у туризмі : ідентифікація ключових характеристик / Пулідо-Фернандес Х.І., Карденас-Гарсія П.Х., Санчес-Ріверо М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 132-142 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(99)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Средиземное море
    Середземне море

Кл.слова (ненормовані):
групповое классифицирование -- групове класифікування -- конкуренция в туризме -- конкуренція в туризмі -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- межгосударственная конкурентоспособность туризма -- міждержавна конкурентоспроможність туризму -- конкурентоспособность туризма -- конкурентоспроможність туризму -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- регионы -- регіони -- средиземноморские страны -- середземноморські країни -- статистические методы -- статистичні методи
Анотація: Показано, що на сучасному ринку туризму, з його величезною кількістю напрямків та вибагливими клієнтами, виявлення ключових факторів впливу на конкурентоспроможність – це основа підвищення конкурентоспроможності в цілому. Використано різноманітні статистичні методики для виявлення детермінант розвитку туризму у Середземноморському регіоні, проаналізовано конкурентні переваги та недоліки країн регіону. Це дозволило класифікувати країни за групами. Вплив окремого фактору на конкурентоспроможність напрямку залежить від цінності данного фактору для клієнтів, а також від того, наскільки даний фактор робить напрямок відмінним від конкурентів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Карденас-Гарсія, Пабло Хуан (PhD (економіка); викладач економічних дисциплін економічного факультету Університету Каєна; Іспанія); Санчес-Ріверо, Марселіно (PhD (економіка та бізнес); викладач облоікових методів в економіці та бізнес-управління Університету Естремадури; м.Бургос; Іспанія)

Знайти схожі

3.


    Кобець, Віталій Миколайович (кандидат економічних наук; доцент кафедри інформаційних технологій, управлінської та економічної кібернетики Херсонського державного університету).
    Розробка узгодженого за стимулами механізму митної політики держави для комплексної функції суспільного вибору / В. М. Кобець, Д. О. Сагарьова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 478-486 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401.21с
Рубрики: Право
   Таможенное право

   Митне право

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- государственная таможенная политика -- державна митна політика -- митна політика -- таможенная политика -- излишек потребителей -- надлишок споживачів -- импорт -- імпорт -- общественное благосостояние -- суспільний добробут -- отечественные потребители -- вітчизняні споживачі -- потребительские предпрчтения -- споживчі переваги -- таможенные ставки -- митні ставки -- тарифные преференции -- тарифні преференції -- уникальная иностранная прдукция -- унікальна іноземна продукція -- управленческие механизмы -- управлінські механізми -- функция общественного выбора -- функція суспільного вибору
Анотація: Досліджено митну політику держави щодо унікальної іноземної продукції для традиційної простої і пропонованої складної функцій суспільного вибору. Порівняльний аналіз обох моделей виявив переваги складної функції, в якій враховано добробут вітчизняних споживачів. Обґрунтовано необхідність зниження митної ставки для унікальної іноземної продукції при розробці узгодженого за стимулами механізму митної політики держави.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сагарьова, Дарія Олександрівна (студент PhD; викладач кафедри обліку і аудиту Одеського національого економічного університету)

Знайти схожі

4.


    Субхані, Мухамед Імтіаз (директор науково-видавничого центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (економіка)).
    Опитування щодо активності бренда [Текст] : на прикладі сегменту снеків у Пакистані / М. І. Субхані, А. Осман, С. А. Хасан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 411-424 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(5ПАК)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Пакистан
    Карачи

    Карачі

Кл.слова (ненормовані):
активность брендов -- активність брендів -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- вкусовые качества -- смакові якості -- внутриотраслевая конкуренция -- внутрішньогалузева конкуренція -- картофельные чипсы -- картопляні чипси -- кукурузные чипсы -- кукурудзяні чипси -- маркетинговые опросы -- маркетингові опитування -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- продукты питания -- продукти харчування -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- снеки -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- товарная узнаваемость -- товарна впізнаність -- упаковка -- цены -- ціни
Анотація: Проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів «Тікіт», рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження було проведене у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних були отримані у "SPSS". При виборі кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Осман, Амбер (молодший науковий співробітник Дослідницького центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан); Хасан, Саєд Акіф (професор кафедри маркетингу Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (маркетинг)); SPSS, специализированное программное обеспечение \о произв.\; Тикит, марка чипсов \о ней\

Знайти схожі

5.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Посередницький вплив інформації про бренд та залученості на взаємозв'язок між країною походження та вибором бренду [Текст] / Р. Б. Кім, Ч. Ян, Х. Янг // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 60-68 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.428(5КИТ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
имидж брендов -- імідж брендів -- имидж стран -- імідж країн -- информация о бренде -- китайский рынок -- китайський ринок -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- потребительские стереотипы -- споживчі стеретипи -- страны производителей -- країни виробників -- страны происхождения брендов -- країни подження брендів -- уровень вовлеченности -- рівень залученості -- эмпирическое оценивание -- емпіричне оцінювання
Анотація: Ззроблено спробу виявити вплив знань щодо бренду в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати авторського аналізу демонструють, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги бренду, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв’язок між країною походження та вибором бренду. Інформація про бренд має контрастний вплив на категорії товарів з високою та низькою залученістю. Для товарів з високою залученістю (в нашому випадку – автомобілі) інформація про бренд переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку – кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Ян, Чао (аспірант; асистент Корейського інституту харчових технологій Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея); Янг, Хан (науковий співробітник KISE дослідницього інституту Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

6.


    Мамалига, В. М. (кандидат технічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Парадокси техніко-економічного обґрунтування вибору енергоефективного обладнання [Текст] : (на прикладі освітлювальних пристроїв) / В. М. Мамалига, І. Ю. Горб // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 69-76 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.14с-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика энергетики

   Економіка енергетики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
временная продолжительность работы -- часова тривалість роботи -- бытовое потребление -- побутове споживання -- энергосбережение -- енергозбереження -- избирательные технические параметры -- вибіркові технічні параметри -- лампы -- лампи -- организационная разработка -- органзаційна розробка -- осветительные устройства -- освітлювальні пристрої -- лампи розжарювання -- енергоефективні лампи -- галогенні лампи -- світлодіодні лампи -- полные обоснования -- повні обгрунтування -- потребительские предпочтения -- споживчі переваги -- проектные показатели -- проектні показники -- промышленное потребление осветительных устройств -- промислове споживання освітлювальних пристроїв -- технико-экономическое обоснования -- техніко-економічні обгрунтування -- технические обоснования -- технічні обгрунтування -- технологические обоснования -- технологічні обгрунтування -- энергосберегающие инвестиционные проекты -- енергозберігаючі інвестиційні проекти -- энергоэффективное оборудование -- енергоефективне обладнання
Анотація: Показано, що під час вибору освітлювальних пристроїв слід брати до уваги не тільки вартість ламп та витрати на електроенергію, а й реальну вартість грошей, а також тривалість функціонування ламп упродовж доби. Проведені розрахунки довели, що залежно від конкретних умов конкретного інвестиційного проекту найдоцільнішими з економічної точки зору далеко не завжди будуть сучасні енергоефективні лампи.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Горб, І.Ю. (студентка Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут")

Знайти схожі

7.


    Бабич, А. І.
    Експертиза якості жіночого взуття вітчизняного виробництва [Электронный ресурс] / А. І. Бабич, О. С. Корзун // Технології та дизайн. - 2017. - № 1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Технології та матеріалознавство. Системи управління якістю
   Технологии и материаловедение. Системы управления качеством

Кл.слова (ненормовані):
ринок взуття -- дефекти взуття -- експертиза якості -- маркетингові дослідження -- споживчі переваги -- якість взуття -- рынок обуви -- дефекты обуви -- экспертиза качества -- маркетинговые исследования -- потребительские предпочтения -- качество обуви -- органолептичний метод -- органолептичекий метод -- повсякденне жіноче взуття -- повседневная женская обувь
Анотація: Наведено результати експертного дослідження взуття, що поступає у продаж, а також з’ясовано, наскільки його асортимент та якість задовольняє потреби населення. Розроблено рекомендації щодо покращення якості виробів.
Приведены результаты экспертного исследования обуви, поступающей в продажу, а также выяснено, насколько его ассортимент и качество удовлетворяет потребностям населения. Разработаны рекомендации по улучшению качества изделий.
The article presents the results of an expert study shoes that comes on the market and found out how his range and quality meet the needs of the population. Recommendations for improving the quality of products.


Дод.точки доступу:
Корзун, О. С.

Знайти схожі

8.


    Бабич, А. І.
    Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуття [Электронный ресурс] / А. І. Бабич, З. С. Майорова // Технології та дизайн. - 2016. - № 4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ринок взуття -- маркетингові дослідження -- споживчі переваги -- попит -- респонденти -- сегментація -- якість -- рынок обуви -- маркетинговые исследования -- потребительские предпочтения -- спрос -- респонденты -- сегментация -- качество
Анотація: Розглянуто стан ринку вітчизняного взуття та наведено результати маркетингового дослідження споживчих переваг під час вибору жіночого взуття а також з’ясовано, наскільки його асортимент задовольняє потреби населення.
Рассмотрено состояние рынка отечественной обуви и приведены результаты маркетингового исследования потребительских предпочтений при выборе женской обуви а также выяснено, насколько его ассортимент удовлетворяет потребности населения.
In this work the state of the domestic women’s shoes market is analysed, the results of the marketing research of the consumer advantages during the choice of the women’sshoes are presented, and a conclusion about to a what extent it’s assortment meets the population needs is made.


Дод.точки доступу:
Майорова, З. С.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)