Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=проблемные задания<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Фасоля, Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення [Текст] / А. Фасоля> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. -
№ 9
. - С. 15-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
преподавание украинского языка
--
компетентнісно орієнтоване навчання
--
компетентностно ориентированное обучение
--
навчальні завдання
--
учебные
задания
--
компетентнісно зорінтовані завдання
--
компетентностно ориентированные
задания
--
ознаки компетентнісно зорінтованих завдань
--
признаки компетентностно ориентированных заданий
--
функції компетентнісно орінтованих завдань
--
функции компетентностно ориентированных заданий
--
проблемні завдання
--
проблемные
задания
--
типи проблемних завдань
--
типы проблемных заданий
--
напіввідкриті завдання
--
полуоткрытые
задания
--
відкриті завдання
--
открытые
задания
--
евристичні завдання
--
эвристические
задания
--
творчі завдання
--
творческие
задания
--
оргдіяльнісні завдання
--
оргдеятельностные
задания
--
компетентнісно зорієнтовані задачі
--
компетентностно ориентированные задачи
--
структура компетентнісно орієнтованих завдань
--
структура компетентностно ориентированных заданий
--
комплексні задачі
--
комплексные задачи
--
філологічні задачі
--
филологические задачи
--
повні задачі
--
полные задачи
--
неповні задачі
--
неполные задачи
--
проблемні питання
--
проблемные
вопросы
--
розробка компетентнісно зорієнтованих завдань
--
разработка компетентностно ориентированных заданий
--
алгоритм створення компетентнісно зорієнтованих завдань
--
алгоритм создания компетентностно ориентированных заданий
Анотація:
Розглянуті можливі способи розв`язання проблем, що стосуються створення компетентністно зорієнтованих завдань.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_9\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.12.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Амерханян, Світлана
(директор Малинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 Житомирської області).
Розвиток криличного мислення учнів на уроках української мови та літератури [Текст] / С. Амерханян> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. -
№ 10
. - С. 2-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.3(4Укр) + 74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української літератури
Методика преподавания украинской литературы
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови
--
преподавание украинского языка
--
викладання української літератури
--
преподавание украинской литературы
--
розробки уроків
--
разработки уроков
--
9 клас
--
9 класс
--
критичне мислення
--
критическое мышление
--
пізнавальна активність
--
познавательная активность
--
актуалізація суб'єктного досвіду
--
актуализация субъектного опыта
--
рефлексія
--
рефлексия
--
проблемні завдання
--
проблемные
задания
--
дослідницька робота
--
исследовательская работа
--
інтерактивні вправи
--
интерактивные упражнения
--
формування критичного мислення в учнів
--
формирование критического мышления у учеников
--
освітні проекти
--
образовательные проекты
--
усвідомлення змісту
--
осознание содержания
--
методи розвитку критичного мислення
--
методы развития критического мышления
--
прийоми розвитку критичного мислення
--
приемы развития критического мышления
--
метод передбачення
--
метод предсказания
--
створення асоціативних рядів
--
создание ассоциативных рядов
--
фантастичний елемент
--
фантастический элемент
--
метод проблемних питань
--
метод проблемных вопросов
Анотація:
Висвітлено деякі прийоми та методи формування критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Читання та письмо для розвитку критичного мислення, міжнародний освітній проект \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)