Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=концепция Шпролеса-Кендалла<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мохліс, Сафієк (PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайзії; м.Тагенгфнну; Малайзія).
    Стили шопінгу споживачів-жінок у країні, що розвивається [Текст] / С. Мохліс // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 250-257 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.7(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика развивающихся стран

   Економіка країн, що розвиваються

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
женщины-потребители -- жінки-споживачі -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- концепция Шпролеса-Кендалла -- концепція Шпролеса-Кендала -- онлайн-опросы -- онлайн-опитування -- покупки -- купівлі -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- Шпролеса-Кендалла концепция -- Шпролеса-Кендала концепція
Анотація: Проведено оцінювання жіночих стилів шопінгу в контексті країни, що розвивається, зокрема, Малайзії. Використано концепцію Шпролеса-Кендала для більш точного розуміння даного перспективного сегмента ринку. Використано дані онлайн-опитування, 468 анкет. Факторний аналіз даних опитування виявив 7 чітких вимірів, що отримують назви: 1) заплутані через надмірність асортименту; 2) обережні споживачі; 3) орієнтовані на якість; 4) орієнтовані на бренд; 5) орієнтовані на моду; 6) шопінг як різновид дозвілля; 7) акцент на економії часу та зусиль.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)