Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=интегрированные курсы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бойко, А. (доктор педагогічних наук; член-кореспондент АПН України; завідувач кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. ЕКороленка).
    Науково-методичний супровід професійно-педагогічної підготовки вчителя / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професіонально-педагогічна підготовка вчителя -- професійна підготовка вчителя -- науково-методичний супровід -- науково-методичне забезпечення -- інтегровані курси -- профессионально-педагогическая подготовка учителя -- профессиональная подготовка учителя -- научно-методическое сопровождение -- научно-методическое обеспечение -- интегрированные курсы
Анотація: Розкривається сутність поняття "науково-методичний супровід" та його складників. На основі авторської концепції обгрунтовується інтегрований курс теорії тв історії педагогіки як базисний у професійно-педагогічній підготовці вчителя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Олексенко, Роман (доктор філософських наук; доцент).
    Інноваційний досвід у дидактиці А. С. Макаренка / Р. Олексеенко, М. Окса // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 57-62. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний досвід -- инновационный опыт -- інтегровані курси -- интегрированные курсы -- провідництво -- проводничество -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- новаторство педагогів -- новаторство педагогов -- інноваційна педагогіка -- инновационная педагогика -- інноваційні педагогічні ідеї -- инновационные педпгогические идеи -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- дидактика
Анотація: Присвячено розгляду питань провідництва в дидактиці А. С. Макаренка, який вважав на- вчання і виховання як рівноправні складові цілісного педагогічного процесу і йшов у своєму творчому пошуку від навчання за комплексними програмами і планах до створення інтегрованих курсів і програм. Розробляючи вчення про цілі навчання, Макаренко виокремлює низку хибних традицій, що склалися в педагогічній науці, породженій страхом подвійного плану: по-перше, прагнення зрівняти всіх людей, утиснути людину в стандартний шаблон, виховати вузьку серію людських типів; по-друге, пасивне слідування за кожним індивідом, безнадійна спроба впоратися з мільйонною масою вихованців з допомогою роз- різненої мороки з кожною людиною зокрема. У першому випадку маємо справу з гіпертрофією стандартизації, у другому - з гіпертрофією індивідуалізації.


Дод.точки доступу:
Окса, Микола (кандидат педагогічних наук; доцент); Макаренко, Антон Семенович (педагог; пісьменик ; 1888-1939) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)