Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=интегрированные курсы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Бойко, А.
(доктор педагогічних наук; член-кореспондент АПН України; завідувач кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. ЕКороленка).
Науково-методичний супровід професійно-педагогічної підготовки вчителя / А. Бойко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 12
. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Педагогічна освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
професіонально-педагогічна підготовка вчителя
--
професійна підготовка вчителя
--
науково-методичний супровід
--
науково-методичне забезпечення
--
інтегровані курси
--
профессионально-педагогическая подготовка учителя
--
профессиональная подготовка учителя
--
научно-методическое сопровождение
--
научно-методическое обеспечение
--
интегрированные
курсы
Анотація:
Розкривається сутність поняття "науково-методичний супровід" та його складників. На основі авторської концепції обгрунтовується інтегрований курс теорії тв історії педагогіки як базисний у професійно-педагогічній підготовці вчителя.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Олексенко, Роман
(доктор філософських наук; доцент).
Інноваційний досвід у дидактиці А. С. Макаренка / Р. Олексеенко, М. Окса> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 2
. - С. 57-62. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний досвід
--
инновационный опыт
--
інтегровані курси
--
интегрированные
курсы
--
провідництво
--
проводничество
--
педагогічні технології
--
педагогические технологии
--
новаторство педагогів
--
новаторство педагогов
--
інноваційна педагогіка
--
инновационная педагогика
--
інноваційні педагогічні ідеї
--
инновационные педпгогические идеи
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
дидактика
Анотація:
Присвячено розгляду питань провідництва в дидактиці А. С. Макаренка, який вважав на- вчання і виховання як рівноправні складові цілісного педагогічного процесу і йшов у своєму творчому пошуку від навчання за комплексними програмами і планах до створення інтегрованих курсів і програм. Розробляючи вчення про цілі навчання, Макаренко виокремлює низку хибних традицій, що склалися в педагогічній науці, породженій страхом подвійного плану: по-перше, прагнення зрівняти всіх людей, утиснути людину в стандартний шаблон, виховати вузьку серію людських типів; по-друге, пасивне слідування за кожним індивідом, безнадійна спроба впоратися з мільйонною масою вихованців з допомогою роз- різненої мороки з кожною людиною зокрема. У першому випадку маємо справу з гіпертрофією стандартизації, у другому - з гіпертрофією індивідуалізації.
Дод.точки доступу:
Окса, Микола (кандидат педагогічних наук; доцент); Макаренко, Антон Семенович (педагог; пісьменик ; 1888-1939) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)