Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гуманитаризация высшего образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ткаченко, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов загальної підготовки Національного університету харчових технологій; м. Київ).
    Проблеми гуманізації вищої освіти / Н. Ткаченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 6. - С. 51-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- університетська освіта -- университетское образование -- гуманізація вищої освіти -- гуманизация высшего образования -- гуманітарізація вищої освіти -- гуманитаризация высшего образования -- виховання молодого покоління -- воспитание молодого поколения -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- духовне виховання -- духовное воспитание -- іноземні мови -- иностранные языки -- наукова творчість студентів -- научное творчество студентов
Анотація: Розглядається проблема гуманізації та гуманітарізації освіти в Україні. Визначаються шляхи формування навчальними закладами духовності молодого покоління: розкриття особистості у різноманітті її інтересів і можливостей, формування здатності до культурного мислення і творчості, протистояння негативним соціально-політичним явищам.


Знайти схожі

2.


    Зотова-Садило, Олена (старший викладач кафедри української та іноземних мов факультету економіки та управління Університету менеджменту освіти НАН України; м. Кривий Ріг).
    Гуманітрана підготовка як науково-педагогічне явище / О. Зотова-Садило // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 7. - С. 70-77. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
гуманітаризація вищої освіти -- гуманитаризация высшего образования -- вища освіта -- высшее образование -- система підготовки майбутніх економістів -- система подготовки будущих специалистов -- конкурентоспроможні спеціалісти -- конкурентоспособные специалисты -- гуманітарні науки -- гуманитарные науки -- студенти економічних спеціальностей -- студенты экономических специальностей -- предмети гуманітарного циклу -- предметы гуманитарного цикла -- високооосвічена особистість -- высокообразованная личность -- ознаки високоосвіченої особистості -- признаки высокообразованной личности
Анотація: Аналізуються погляди вітчизняних і зарубіжних учених стосовно місця гуманітарних наук у системі підготовки майбутніх фахівців негуманітарного профілю.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Лесик, Ганна.
    Сучасний стан соціально-гуманітарної підготовки у вищій школі України в умовах інтеграційних процесів / Г. Лесик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 66-71. - Бібліогр.: 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в2
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтеграційні процеси -- интеграционные процессы -- цикл соціально-гуманітарних дисциплін -- цикл социально-гуманитарных дисциплин -- гуманізація вищої освіти -- гуманизация высшего образования -- оптимізація навчального процесу -- оптимизация учебного процесса -- принципи оптимізації -- принципы оптимизации -- гуманістично спрямована особистість -- гуманистично ориентированная личность -- підготовка кадрів у вищій школі -- подготовка кадров в вузе -- интеграция высшего образования -- інтеграція вищої освіти -- гуманитаризация высшего образования -- гуманітаризація вищої освіти
Анотація: У статті розглянуто проблему стану соціально-гуманітарної підготовки в умовах інтеграційних процесів у вищій школі України початку ХХІ століття. Виходячи з наявності суперечностей в організації навчального процесу та необхідності орієнтації його на підготовку фахівців за європейськими стандартами, окреслено кілька проблем сучасної освітньої системи та запропоновано шляхи оптимізації соціально-гуманітарної підготовки. Розглядається необхідність побудови навчальних курсів соціально-гуманітарного циклу дисциплін з урахуванням їх впливу на формування життєвих цінностей і орієнтацій населення.


Знайти схожі

4.


    Федяєва, Валентина (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології й освітнього менеджменту).
    Досягнення і підрахунки педагогічної науки в університетський освіті кінця ХХ - початку ХХІ ст. / В. Федяєва // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 5/6. - С. 32-40 : 2 табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 20 ст. кін.-21 ст. поч.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование, 20 ст. кон.-21 ст. нач.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- педагогічна наука -- педагогическая наука -- університетська наука -- университетская наука -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- наукові дослідження -- научные исследования -- класичні університети -- классические университеты -- гуманітаризація вищої освіти -- гуманитаризация высшего образования -- аналіз захищених дисертацій -- анализ защищенных диссертаций
Анотація: Проаналізовано основні вектори розвитку сучасної вітчизняної педагогічної науки у класичних університетах. Розглянуто провідні глобальні тенденції розвитку вищої освіти, зоктема гуманітаризацію, зростання освітніх бюджетів і масовість вищої освіти. Охарактеризовано вплив провідних тенденцій на українську освітню систему. Запропоновано шляхи використання їхнього позитивного потенціалу та подолання можливих негативних наслідків. Доведено, що більшість педагогічних досліджень є не фундаментальними, а прикладними, загалом спрямовані на підготовку кадрів високого рівня.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_5-6\5.pdf

Знайти схожі

5.


    Загородня, Алла (кандидат педагогічних наук; професор кафедри професійної освіти та управління навчальним закладом).
    Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. Загородня // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 5/6. - С. 41-47. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Польща

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
фахівці економічної галузі -- специалисты экономической отрасли -- інтернаціоналізація вищої освіти -- интернационализация высшего образования -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- диверсифікація освітніх послуг -- диверсификация образовательных услуг -- гуманітаризація професійної освіти -- гуманитаризация высшего образования -- тенденції підготовки фахівців -- тенденции подготовки специалистов -- децентралізація управління системою освіти -- децентрализация управления системой образования
Анотація: Проаналізовано сучасні тенденції професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі. Визначено особливості модернізації професійної підготовки фахівців економічної галузі. Розкрито значення диферсифікації освітніх послг, структурно-організаційного та інтегративного підходів у професійнії підготовці фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі. Проаналізовано значення впливу гуманітаризації професійної освіти та інтернаціоналізації студентів і професорсько-викладацького складу на розвиток змісту професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі. Окреслено переваги використання інноваційних педагогічних технологій у професійній підготовці фахівців економічної галузі. Розглянуто тенденції професійної підготовки фахівців економічної галузі, характерні тільки для України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_5-6\6.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)