Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вищі педагогічні навчальні заклади<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Бойко, Я. (аспірантка кафедри педагогіки Слов'янского державного педагогічного університету).
    Організація самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах / Я. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 19-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вищі педагогічні навчальні заклади -- вищі навчальні заклади -- самостійна освіта студентів -- самоосвіта -- індивідуалізація самостійної роботи -- готовність до самоосвіти -- освітні стандарти -- програми навчання -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшие педагогические учебные заведения -- высшие учебные заведения -- самостоятельное образование студентов -- самообразование -- индивидуализация самостоятельной работы -- готовность к самообразованию -- образовательные стандарты -- программы обучения
Анотація: Про розуміння поняття "самостійна робота студента", про організацію системи самостійной роботи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дем'яненко, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; здобувач кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова).
    До джерел вищої педагогічної освіти в Україні: дати, події, аналітичний коментар : до 175-річчя Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- вищі педагогічні навчальні заклади -- педагогічні університети -- історія педагогічної освіти -- історія педагогічних навчальних закладів -- высшее педагогическое образование -- педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- высшие педагогические учебные заведения -- педагогические университеты -- история педагогического образования -- история педагогических учебных заведений
Анотація: Обгрунтовано перший період розвитку вітчизняної вищої педагогічної освіти (1804-1867 рр.), визначено місце і роль педагогічного інституту Університету св. Володимира (1834р.) в історії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.


Дод.точки доступу:
ї Національний педагогічноий університет імені М.П. Драгоманова. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Лобанова, Алла (доктор соціологічних наук; професор; завідувач кафедри соціології та економіки).
    Соціологічна підготовка майбутніх педагогів як чинник ефективної превенції девіантної поведінки підлітків та молоді / А. Лобанова, Л. Кучерявенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 33-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Дніпропетровська область

    Днепропетровская область

Кл.слова (ненормовані):
соціологічні дисципліни -- девіантна поведінка підлітків -- майбутні педагоги -- соціологічна освіта -- ціннісні орієнтації студентів -- педагогічна компетентність -- учбові предмети -- соціологія -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- вищі педагогічні навчальні заклади -- социологические дисциплины -- девиантное поведение подростков -- будущие педагоги -- социологическое образование -- ценностные ориентации студентов -- педагогическая компетентность -- учебные предметы -- социология -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- высшие педагогические учебные заведения
Анотація: Обгрунтовано значення соціологічних дисципліну формуванні ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів.


Дод.точки доступу:
Кучерявенко, Людмила (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри соціології та економіки); Криворізький державний педагогічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Потапчук, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник декана з виховної роботи).
    Становлення ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Т. Потапчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 40-46. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі педагогічні навчальні заклади -- высшие педагогические учебные заведения -- ідентичність студентів -- идентичность студентов -- становлення ідентичності студентів -- становление идентичности студентов -- відчуття самототожності -- чувство самоотождествления -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- соціалізація студентів -- социализация студентов
Анотація: Аналізується становлення ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Розкривається думка про те, що етап у житті людини ставить перед нею два головних завдання розвитку: досягнення автономії і незалежності від батьків, становлення ідентичності, створення цілісного "Я".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Бурова, Елла (аспірантка кафедри педагогіки).
    Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з'їздів / Е. Бурова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 50 - 60-і рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 20 ст. 50 - 60-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна теорія -- педагогическая теория -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- вищі педагогічні навчальні заклади -- высшие педагогические учебные заведения -- учительські з'їзди -- учительские съезды -- з'їзди учителів -- съезды учителей -- аналіз роботи з'їздів -- анализ работы съездов -- взаємодія педагогічної теорії та освітянської практики -- взаимодействие педагогической теории образовательной практики -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- підвищення кваліфікації вчителів -- повышение квалификации учителей -- підготовка педагогічних кадрів -- подготовка педагогических кадров
Анотація: Розглянуті різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних закладів, які обговорювалися в ході роботи з'їздів учителів 50-80-х років ХХ ст. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з'їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

6.


    Решетова, Ірина (кандидат педагогічних наук; учений секретар Ученої ради).
    Учена рада восвітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ : друга половина ХХ ст. / І. Решетова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 57-62. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта, 20 ст. 2-а пол.

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование, 20 ст. 2-я пол.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні ВНЗ -- педагогические вузы -- вищі педагогічні навчальні заклади -- высшие педагогические учебные заведения -- радянський період -- советский период -- органи управління ВНЗ -- органы управления вузами -- колегіальні органи управління -- коллегиальные органы управления -- вчені ради -- ученые советы -- принципи діяльності вчених рад -- принципы деятельности ученых советов -- засідання вчених рад -- заседания ученых советов -- компетенції вченої ради -- компетенции ученого совета
Анотація: Досліджено проблему становлення та розвитку колегіальних органів управління ВНЗ у другій половині ХХ ст. Визначено, що в радянський час діяльність ученой ради педагогічного ВНЗ характеризувалася закритістю системи управління, замовчуванням, підпорядкуваням рішеням з'їздів КПРС. З'ясовано, що зі здобуттям Україною незалежності гуманізація та демократизація стали наскрізними тенденціями в процесі реформування системи вищої педагогічної освіти останього десятиліття другої половини ХХ ст.


Дод.точки доступу:
Про вчену раду вищого навчального закладу, положення \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Жданова-Неділько, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогічної майстерності та менеджменту).
    Квазіпрофесійна орієнтованість самостійної роботи студентів вищого педагогічного навчального закладу / О. Жданова-Неділько. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 46-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
майбутні педагоги -- будущие педагоги -- квазіпрофесійна діяльність -- квазипрофессиональная деятельность -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- самоаналіз -- самоанализ -- вищі педагогічні навчальні заклади -- высшие педагогические учебные учреждения -- принципи організації самостійної роботи -- принципы организации самостоятельной работы -- науково-методична інтегрованість -- научно-методическая интегрированность -- професійне виховання -- профессиональное воспитание -- достатня і необхідна самостійність -- достаточная и необходимая самостоятельность -- професійно-комунікативна зорієнтованість -- профессионально-коммуникационная ориентированность -- зворотній зв'язок -- обратная связь
Анотація: Аналізуються актуальні проблеми підготовки сучасного педагога, обгрунтовуються завдання самостійної роботи в контексті професійної підготовки вчителя в умовах вищої школи. Охарактеризовано питання викладання педагогічних дисциплін у вищій школі з огляду на особистісно-формувальну сутність цього процесу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)