Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=вища педагогічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
33
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-33
>
1.
Потапова, Н. І.
Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність
--
виховна робота
--
вища
освіта
--
вища
педагогічна
освіта
--
воспитательная деятельность
--
воспитательная работа
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
личность студента
--
начальная школа
--
оптимизация обучения
--
оптимізація навчання
--
особистість студента
--
педагогические условия подготовки
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
педагогічні умови підготовки
--
підготовка учителів
--
підходи у навчанні
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подходы в обучении
--
початкова школа
--
фахова підготовка
Анотація:
В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.
Знайти схожі
>
2.
Тарасенко, Г. С.
Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко> //
Педагогіка і психологія
: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 18-26, О. А. (Тішик). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
педагогічна
освіта
--
высшее образование
--
евристика
--
методи еврістики
--
методи навчання
--
методы обучения
--
методы эвристики
--
начальная школа
--
педагогическая эвристика
--
педагогическое образование
--
педагогічна
евристика
--
педагогічна
освіта
--
підготовка учителів
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей младших классов
--
початкова школа
--
фахова підготовка
--
эвристика
Анотація:
Обгрунтована роль педагогічної евристики в формуванні професійної культури вчителя початкових класів, а також наведені варіанти використовування творчих методів в його професійній підготовці. Евристика - це метод аналізу явищ і процесів, вирішення пит ань за допомогою продуктивного (творчого) мислення, що грунтується на інтуїції, аналогії, досвіді, винахідливості, тобто на особистій властивості людського мозку й здатності людини розв'язувати задачі з навідомим формальним алгоритмом розв'язку. Сучас на евристика послуговується власною класифікацією методів навчання. Використання евристичних методів надає фаховій підготовці вчителів унікальної правдивості й конструктивної дієвості, оскільки моделює багатовимірну й багатофункціональну педагогічну р еальність.
Знайти схожі
>
3.
Базурін, В. М.
Педагогічна
модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
педагогічна
освіта
--
высшее образование
--
дослідницькі уміння
--
информационно-коммуникационные технологии
--
исследовательские умения
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
образовательные технологии
--
освітні технології
--
педагогическое моделирование
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
педагогічне моделювання
--
підготовка учителів
--
підготовка учителів математики
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей математики
--
професійна
освіта
--
профессиональное образование
--
технологии образования
--
технології освіти
--
учитель физики
--
учитель фізики
--
фахова підготовка
Анотація:
Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.
Знайти схожі
>
4.
Бойко, Я.
(аспірантка кафедри педагогіки Слов'янского державного педагогічного університету).
Організація самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах / Я. Бойко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 19-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Вища
професійна
освіта
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
педагогічна
освіта
--
вищі педагогічні навчальні заклади
--
вищі навчальні заклади
--
самостійна
освіта
студентів
--
самоосвіта
--
індивідуалізація самостійної роботи
--
готовність до самоосвіти
--
освітні стандарти
--
програми навчання
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
высшие педагогические учебные заведения
--
высшие учебные заведения
--
самостоятельное образование студентов
--
самообразование
--
индивидуализация самостоятельной работы
--
готовность к самообразованию
--
образовательные стандарты
--
программы обучения
Анотація:
Про розуміння поняття "самостійна робота студента", про організацію системи самостійной роботи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Дем'яненко, Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; здобувач кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова).
До джерел вищої педагогічної освіти в Україні: дати, події, аналітичний коментар : до 175-річчя Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова / Н. Дем'яненко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Педагогічна
освіта
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища
педагогічна
освіта
--
педагогічна
освіта
--
вищі навчальні заклади
--
вищі педагогічні навчальні заклади
--
педагогічні університети
--
історія педагогічної освіти
--
історія педагогічних навчальних закладів
--
высшее педагогическое образование
--
педагогическое образование
--
высшие учебные заведения
--
высшие педагогические учебные заведения
--
педагогические университеты
--
история педагогического образования
--
история педагогических учебных заведений
Анотація:
Обгрунтовано перший період розвитку вітчизняної вищої педагогічної освіти (1804-1867 рр.), визначено місце і роль педагогічного інституту Університету св. Володимира (1834р.) в історії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
Дод.точки доступу:
ї Національний педагогічноий університет імені М.П. Драгоманова. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Буринська, Н. М.
Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська> // Педагогіка і психологія. - 2010. -
№ 1
. - С. 65-74. - Бібліографія : С.73-74 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
педагогічна
освіта
--
вища
професійна
освіта
--
вчитель хімії
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
высшее профессиональное образование
--
история методики преподавания химии
--
історія методики викладання хімії
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
методика навчання хімії
--
методика обучения химии
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
професійна компетентність
--
професійна
освіта
--
професійна підготовка
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная подготовка
--
профессиональное образование
--
учитель химии
Анотація:
Досліджено вплив використання історичного надбання вітчизняної методики навчання хімії на успішність навчання студентів - майбутніх учителів хімії. Запропонована експериментальна методика засвоєння учнями курсу "Методика навчання хімії". Наведені данн і формуючого експерименту стосовно ефективності запропонованої методики.
Знайти схожі
>
7.
Нос, Л. С.
Дидактичні особливості підготовки вчителів початкової школи в Канаді / Л. С. Нос> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 134-143. - Бібліографія : С.142-143 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Канада
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
педагогічна
освіта
--
высшее образование
--
зарубежное образование
--
зарубіжна
освіта
--
Канада
--
навчальні програми
--
образование в Канаде
--
освіта
в Канаді
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
підготовка учителів
--
підготовка учителів початкової школи
--
подготовка учителей
--
подготовка учителей младших классов
--
професійні курси
--
профессиональные курсы
--
учебные программы
Анотація:
Викладені підходи в канадських вузах до підготовки учителів початкової школи. На прикладі програми відділення "Початкова
освіта
" Альбертського університету, яка складається з трьох частин: академічні, професійні курси і практика в школі - проаналізова н зміст такої підготовки. Характерною особливістю програм підготовки майбутніх учителів початкових класів є їхня варіативність, гнучкість і тісний зв'язок цих програм їх практичною діяльністю, творчий підхід до визначення педагогічних курсів.
Знайти схожі
>
8.
Семиченко, В. А.
Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Образование. Педагогика
Освіта
. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
педагогічна
освіта
--
вища
професійна
освіта
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
высшее профессиональное образование
--
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
післядипломна
освіта
--
последипломное образование
--
професійна
освіта
--
професійний розвиток особистості
--
професійний саморозвиток
--
профессиональное образование
--
профессиональное развитие личности
--
профессиональное саморазвитие
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
саморазвитие
--
саморозвиток
Анотація:
Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.
Знайти схожі
>
9.
Побірченко, Н. С.
Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
Образование. Педагогика, 20 ст., поч.
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
освіта
України
--
вища
педагогічна
освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее педагогическое образование
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
неперервна
освіта
--
непрерывное образование
--
освітня реформа
--
педагогические кадры
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
педагогічні кадри
--
підготовка вчителів
--
післядипломна
освіта
--
подготовка учителей истории
--
последипломное образование
--
реформа образования
--
управление образованием
--
управління освітою
Анотація:
Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.
Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Павко, А. І.
Загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів в університетах України у ХІХ - на початку ХХ ст. / А. І. Павко> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 59-83. - Бібліографія : С.112-115 : 111 назв
УДК
^A94(477)"18/19"
ББК
63.3(4Укр)5
Рубрики:
Історія, 19 ст.
История, 20 ст. поч.
Україна
Украина
Російська імперія
Российская империя
Кл.слова (ненормовані):
викладачі
--
викладачі вищих навчальних закладів
--
вища
педагогічна
освіта
--
вищі навчальні заклади
--
высшее педагогическое образование
--
высшие учебные заведения
--
исторические источники
--
история городов Украины
--
история образования
--
история университетов
--
історичні джерела
--
історія міст України
--
історія освіти
--
історія університетів
--
класичні університети
--
классические университеты
--
навчальні заклади
--
науково-педагогічні кадри
--
научно-педагогические кадры
--
педагогические кадры
--
педагогическое образование
--
педагогічна
освіта
--
педагогічні кадри
--
преподаватели
--
преподаватели высших учебных заведений
--
реформи вищої освіти
--
реформы высшего образования
--
студенти
--
студенты
--
университеты
--
університети
--
учебные заведения
Анотація:
На основі вивчення різноманітних джерел, документальних видань, тогочасних історико-педагогічних праць розкрито загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів у класичних університетах України в імперську добу. Зокрема, висвітлено формування теоретичних та організаційно-практичних засад вищої педагогічної освіти на території України у XIX – на початку XX ст., узагальнено сутність і визначено хронологічні межі провідних тенденцій становлення й розвитку університетської педагогічної освіти.
Дод.точки доступу:
Черновицкий университет \о нем\; Чернівецький університет \о нем\; Харьковский университет \о нем\; Харківський університет \о нем\; Руський інститут (Studium Ruthenum) \о нем\; Новороссийский университет \о нем\; Новоросійський університет \о нем\; Київський університет св. Володимира \о нем\; Киевский университет св. Владимира \о нем\; Київський університет \о нем\; Киевский университет \о нем\; Вищі педагогічні курси \о них\; Высшие педагогические курсы \о них\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-33
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)