Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=шестилетки<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ільман, Вікторія
.
Деякі асппекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 30-32 : граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителя
--
профессиональная подготовка учителя
--
початкова школа
--
начальная школа
--
шестилітки
--
шестилетки
--
учителя початкової школи
--
учителя начальной школы
--
ігрова діяльність
--
игровая деятельность
Анотація:
Розкриваються сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи. Експериментальними даними підтверджується необхідність поліпшення підготовки педагогів щодо визначення психологічної готовності дітей шестирічного віку до школи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Зайцева, Л. І.
Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы
--
дидактичні принципи
--
дошкільна освіта
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
екологічна освіта
--
екологічне виховання
--
навчальна діяльність
--
навчальна ситуація
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
опанування дійсності
--
освоение действительности
--
педагогическое моделирование
--
педагогічне моделювання
--
пізнавальна діяльність
--
познавательная деятельность
--
учебная деятельность
--
учебная ситуация
--
учебный процесс
--
целостная педагогика
--
цілісна педагогіка
--
шестилетки
--
шестилітки
--
экологическое воспитание
--
экологическое образование
Анотація:
Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.
Перейти к внешнему ресурсу:
Принципи опанування природних об'єктів дітьми
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)