Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лексическая компетенция<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Греб, Марія (кандидат філологічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
    Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів / М. Греб // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 9. - С. 23-26. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вчителі молодших класів -- лексическая компетенция -- лексична компетентність -- методики викладання української літератури у ВНЗ -- методики преподавания украинской литературы в вузе -- підготовка вчителів молодших класів -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- профессиональная подготовка учителей -- професійна підготовка вчителів -- украинская литература -- українська література -- учителя младших классов
Анотація: У статті обгрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів.


Знайти схожі

2.


    Логвинчук, Світлана (вихователь).
    Мовленнєва компетенція - засоби гри : ефективний досвід / С. Логвинчук // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 11-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.413
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
фонетичні компетенції -- розвиток мовлення -- ігрова діяльність -- система роботи -- предметно-розвівальне середовище -- правильна артикуляція -- фонематичний слух -- інтонація -- жести -- міміка -- емоційні кубики -- лексичні компетенції -- мовленнєве дихання -- узагальнювальне слово -- граматчна компетенція -- дидактичні ігри -- ігрові завдання -- словотворення -- діамонологічні компетенції -- діалогічне мовлення -- бесіди з дітьми -- монологічне мовлення -- мнемотехніка -- фонетические компетенции -- развитие речи -- игровая деятельность -- система работы -- предметно-развивающее окружение -- правильная артикуляция -- фонематический слух -- интонация -- жесты -- мимика -- лексическая компетенция -- речевое дыхание -- обобщающие слова -- грамматические компетенции -- дидактические игры -- игровые задания -- диамонологическая компетенция -- монологическая речь -- составление рассказа -- досвід педагогів -- опыт педагогов
Анотація: Пропонується скористатися успішним досвідом педагога, якому вдається досягати високих результатів у формуванні мовленнєвої компетенції дітей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_2\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Українське дошкілля, комплект дидактичних ігор \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Кучерук, Оксана (доктор педагогічних наук; професор ).
    Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів / О. Кучерук // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2018. - № 1. - С. 26-30. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентносный подход -- компетентностное обучение -- лексическая компетенция -- лексична компетентність -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- навчання лексиці -- обучение лексике -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті порушено проблему формування лексичної компетентності учнів як українськомовних особистостей та запропоновано шляхи її розв'язання. На основі аналізу і синтезу науково-методичних праць уточнено поняття«лексична компе тентність» у зіставленні з суміжним поняттям «лексикологічна компетентність», розкрито особливості використання методу проектів для формування лексичної компетентності у процесі шкільного навчання української мови. Наведено орієнт овну модель методу проектів, визначено навчально-організаційні умови проектного навчання, запропоновано відповідні методичні рекомендації.


Знайти схожі

4.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Риб’як, В. В.
    Онлайн технології як інструмент для роботи з англомовною лексикою професійного спрямування / В. В. Риб’як, А. В. Коваль // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. - Вип. 1 (100): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 155-165. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Англійська мова

   Английский язык

Кл.слова (ненормовані):
англомовна лексика професійного спрямування -- англоязычная лексика профессионального толка -- лексична компетенція -- лексическая компетенция -- іншомовна професійна компетенція -- иноязычная профессиональная компетенция -- веб-додатки -- веб-приложения


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Коваль, А. В.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)