Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ключевые компетентности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Литовченко, Олена (завідувач лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Виховання соціально компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 28 - 31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202.5
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- життєва компетентність -- соціальна компетентність -- діагностика компетентності -- ключові компетентності -- гуманистичні цінності -- соціальне життя -- соціальні почуття -- індивідуальні особливості -- позашкідьні навчальні заклади -- компетентностный подход -- жизненная компетенция -- социальная компетенция -- диагностическая компетенция -- ключевые компетентности -- гумманистические ценности -- социальная жизнь -- социальные чувства -- индивидуальные особенности -- внешкольные учебные заведения
Анотація: Мета статті-виствітліти деякі теоретичні положення проблеми соціальної компетентності особистості як результату навчально-виховного процесу в позашкільному навчальному закладу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Таланова, Ж. В.
    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.


Знайти схожі

3.


    Безродна, Валентина (учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- комунікативна компетентність -- позитивна мотивація -- історична освіта -- методика викладання історії -- ключові компетентності -- інтерактивні форми навчання -- форми навчання -- метод групового обговорення -- тематичні семінари -- навчальні дискусії -- гуманизация образования -- коммуникативная компетентность -- позитивная мотивация -- историческое образование -- методика преподавания истории -- ключевые компетентности -- интерактивные формы обучения -- формы обучения -- метод группового обсуждения -- тематические семинары -- обучающие дискуссии
Анотація: Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Павлик, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри змісту і методики початкового навчання).
    Компетентнісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи / О. Павлик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 66-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід -- мовна освіта -- ключові компетентності -- мовленнєва ситуація -- неперервна мовна освіта -- комунікативна компетентність -- компетентностный подход -- языковое образование -- ключевые компетентности -- языковая ситуация -- неперерывное языковое образование -- комуникативная компетентность
Анотація: Аналізуються проблеми забезпечення неперервної мовної освіти на засадах компетентністного підходу, окреслюються шляхи їх розв'язання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України).
    Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 4-8. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- уміння вчитися -- умение учиться -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- диференціація учнів -- дифференциация учеников -- компетентність -- компетентность -- категорії ключових компетентностей -- категории ключевых компетентностей
Анотація: Розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, віисвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освіченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння учитися.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Сушенцева, Л. Л.
    Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу / Л. Л. Сушенцева // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 57-63. - Бібліографія : С.63 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключевые компетенции -- ключові компетентності -- ключові компетенції -- компетентність -- компетентность -- личностно-профессиональная компетентность -- навчально-виробничий процес -- образование Украины -- освіта України -- особистісно-професійна компетентність -- професійна мобільність -- професійна освіта -- професійні компетенції -- професійно-технічна освіта -- профессиональная мобильность -- профессиональное образование -- профессионально-техническое образование -- профессиональные компетенции -- учебно-производственный процесс
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної професійно-технічної освіти встановлено, що система професійно-технічної освіти має враховувати вимоги ринку праці, пов'язані не стільки зі зміною технологій, скільки зі зміною затребуваних і потрібних людині для роботи і життя якостей, тож актуальності набула спрямована підготовка майбутнього кваліфікованого робітника до життя в сучасному стрімко змінюваному світі через формування професійної мобільності як особливої особистісної якості.


Знайти схожі

7.


    Ревчук, Софія (учитель української мови та літератури Гощанської загальноосвітньої школи Рівненської області).
    Розробка компетентнісних завдань з української літератури / С. Ревчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 32-36. - Література : С.36 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключевые компетенции -- ключові компетентності -- ключові компетенції -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчальні завдання -- оценка знаний -- оцінювання знань -- украинская литература -- українська література -- учебные задания
Анотація: Присвячено проблемі оцінювання в умовах компетентнісного навчання. Подано приклади завдань з української літератури для перевірки рівня сформованості ключових компетентностей - інформаційної, комунікативної, самоорганізаційної.


Знайти схожі

8.


    Шапран, Юрій (кандидат біологічних наук; доцент кафедри біології та методики викладання).
    Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вчителі біології -- учителя биологии -- професійна компетентність вчителів біології -- профессиональная компетентность учителей биологии -- професійна педагогічна компетентність -- профессиональная педагогическая компетентность -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- особистісно орієнтовані технології -- личностно ориентированные технологии -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- проблемне викладання -- проблемное преподавание -- методи активізації пізнавальної діяльності -- методы активизации познавательной деятельности -- метод проблемного викладу -- метод проблемного изложения -- частково-пошуковий метод -- частично-поисковый метод -- дослідницький метод -- исследовательский метод -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- види проблемних ситуацій -- виды проблемных ситуаций -- мікроситуації -- микроситуации -- ситуація-інцидент -- ситуация- инцидент -- ситуаційне завдання -- ситуационное задание -- учбові предмети -- учебные предметы -- природничі дисципліни
Анотація: Висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх учителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі.


Знайти схожі

9.


    Чеховська, Людмила (вчитель української мови та літератури Запорізького Січового колегіуму).
    Компетентнісно спрямований підхід у вивченні літератури як умова подолання відчуженості у навчанні / Л. Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 21-25. - Література : С.25 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
відчуження в навчанні -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход в образовании -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- отчуждение в обучении -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- рефлексия -- рефлексія -- суб'єктність особи -- субъектность личности -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті порушується проблема пошуку шляхів подолання відчуженості учнів у навчанні. Теоретичні пошуки методів, технік пробудження в учнів особистісного значення отриманих знань, бажання стати успішною, самоактуалізованою особистістю базуються на основі експериментального навчання і підтверджені реальними результатами багаторічної педагогічної діяльності автора.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Дорожко, Марія (викладач).
    Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 48-53 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетентність -- компетентность -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- умій учитися -- умей учиться -- навчальні предмети -- учебные предметы -- навчаємося разом -- учимся вметсе -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- початкова школа -- начальная школа -- учні початкової школи -- ученики начальной школы -- фрагменти уроків -- фрагменты уроков
Анотація: Проаналізовано основні підходи до виявлення видів ключових компетентностей зарубіжними та вітчизняними вченими. Охарактеризовано моделі формування ключової компетентності "умій учитися" в умовах навчально-виховного процесу. Презентовано дидактичну модель формування ключової компетентності "умій учитися" в учнів 1-4-х проектних класів "Інтелект України". Визначено мету та завдання навчального предмета "Навчаємося разом". Проілюстровано основні шляхи реалізації означених завдань.


Дод.точки доступу:
Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)