Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ключевые компетентности<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
22
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-22
>
1.
Литовченко, Олена
(завідувач лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання АПН України; кандидат педагогічних наук).
Виховання соціально компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 28 - 31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.202.5
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
життєва компетентність
--
соціальна компетентність
--
діагностика компетентності
--
ключові компетентності
--
гуманистичні цінності
--
соціальне життя
--
соціальні почуття
--
індивідуальні особливості
--
позашкідьні навчальні заклади
--
компетентностный подход
--
жизненная компетенция
--
социальная компетенция
--
диагностическая компетенция
--
ключевые
компетентности
--
гумманистические ценности
--
социальная жизнь
--
социальные чувства
--
индивидуальные особенности
--
внешкольные учебные заведения
Анотація:
Мета статті-виствітліти деякі теоретичні положення проблеми соціальної компетентності особистості як результату навчально-виховного процесу в позашкільному навчальному закладу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Таланова, Ж. В.
Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
докторантура
--
докторская подготовка
--
докторские программы
--
докторська підготовка
--
докторські програми
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейское исследовательское пространство
--
европейское образование
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейська освіта
--
європейський дослідницький простір
--
європейський освітній простір
--
кадри вузів
--
кадры вузов
--
ключевые
компетентности
--
ключові компетентності
--
компетентнісний підхід
--
компетентність
--
компетентностный подход
--
компетентность
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
професорсько-викладацький склад
--
профессорско-преподавательский состав
Анотація:
В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.
Знайти схожі
>
3.
Безродна, Валентина
(учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти
--
комунікативна компетентність
--
позитивна мотивація
--
історична освіта
--
методика викладання історії
--
ключові компетентності
--
інтерактивні форми навчання
--
форми навчання
--
метод групового обговорення
--
тематичні семінари
--
навчальні дискусії
--
гуманизация образования
--
коммуникативная компетентность
--
позитивная мотивация
--
историческое образование
--
методика преподавания истории
--
ключевые
компетентности
--
интерактивные формы обучения
--
формы обучения
--
метод группового обсуждения
--
тематические семинары
--
обучающие дискуссии
Анотація:
Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Павлик, Олена
(кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри змісту і методики початкового навчання).
Компетентнісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи / О. Павлик> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 7/8
. - С. 66-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід
--
мовна освіта
--
ключові компетентності
--
мовленнєва ситуація
--
неперервна мовна освіта
--
комунікативна компетентність
--
компетентностный подход
--
языковое образование
--
ключевые
компетентности
--
языковая ситуация
--
неперерывное языковое образование
--
комуникативная компетентность
Анотація:
Аналізуються проблеми забезпечення неперервної мовної освіти на засадах компетентністного підходу, окреслюються шляхи їх розв'язання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Савченко, Олександра
(доктор педагогічних наук; академік НАПН України).
Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 8/9
. - С. 4-8. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
школьное образование
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
уміння вчитися
--
умение учиться
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
ключові компетентності
--
ключевые
компетентности
--
диференціація учнів
--
дифференциация учеников
--
компетентність
--
компетентность
--
категорії ключових компетентностей
--
категории ключевых компетентностей
Анотація:
Розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, віисвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освіченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння учитися.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Сушенцева, Л. Л.
Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу / Л. Л. Сушенцева> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 57-63. - Бібліографія : С.63 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
ключевые
компетентности
--
ключевые
компетенции
--
ключові компетентності
--
ключові компетенції
--
компетентність
--
компетентность
--
личностно-профессиональная компетентность
--
навчально-виробничий процес
--
образование Украины
--
освіта України
--
особистісно-професійна компетентність
--
професійна мобільність
--
професійна освіта
--
професійні компетенції
--
професійно-технічна освіта
--
профессиональная мобильность
--
профессиональное образование
--
профессионально-техническое образование
--
профессиональные компетенции
--
учебно-производственный процесс
Анотація:
На основі аналізу проблем сучасної професійно-технічної освіти встановлено, що система професійно-технічної освіти має враховувати вимоги ринку праці, пов'язані не стільки зі зміною технологій, скільки зі зміною затребуваних і потрібних людині для роботи і життя якостей, тож актуальності набула спрямована підготовка майбутнього кваліфікованого робітника до життя в сучасному стрімко змінюваному світі через формування професійної мобільності як особливої особистісної якості.
Знайти схожі
>
7.
Ревчук, Софія
(учитель української мови та літератури Гощанської загальноосвітньої школи Рівненської області).
Розробка компетентнісних завдань з української літератури / С. Ревчук> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 6/7
. - С. 32-36. - Література : С.36 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
ключевые
компетентности
--
ключевые
компетенции
--
ключові компетентності
--
ключові компетенції
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
навчальні завдання
--
оценка знаний
--
оцінювання знань
--
украинская литература
--
українська література
--
учебные задания
Анотація:
Присвячено проблемі оцінювання в умовах компетентнісного навчання. Подано приклади завдань з української літератури для перевірки рівня сформованості ключових компетентностей - інформаційної, комунікативної, самоорганізаційної.
Знайти схожі
>
8.
Шапран, Юрій
(кандидат біологічних наук; доцент кафедри біології та методики викладання).
Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вчителі біології
--
учителя биологии
--
професійна компетентність вчителів біології
--
профессиональная компетентность учителей биологии
--
професійна педагогічна компетентність
--
профессиональная педагогическая компетентность
--
ключові компетентності
--
ключевые
компетентности
--
особистісно орієнтовані технології
--
личностно ориентированные технологии
--
проблемне навчання
--
проблемное обучение
--
проблемне викладання
--
проблемное преподавание
--
методи активізації пізнавальної діяльності
--
методы активизации познавательной деятельности
--
метод проблемного викладу
--
метод проблемного изложения
--
частково-пошуковий метод
--
частично-поисковый метод
--
дослідницький метод
--
исследовательский метод
--
проблемні ситуації
--
проблемные ситуации
--
види проблемних ситуацій
--
виды проблемных ситуаций
--
мікроситуації
--
микроситуации
--
ситуація-інцидент
--
ситуация- инцидент
--
ситуаційне завдання
--
ситуационное задание
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
природничі дисципліни
Анотація:
Висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх учителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі.
Знайти схожі
>
9.
Чеховська, Людмила
(вчитель української мови та літератури Запорізького Січового колегіуму).
Компетентнісно спрямований підхід у вивченні літератури як умова подолання відчуженості у навчанні / Л. Чеховська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 21-25. - Література : С.25 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
відчуження в навчанні
--
ключевые
компетентности
--
ключові компетентності
--
компетентністне навчання
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход в образовании
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
отчуждение в обучении
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
рефлексия
--
рефлексія
--
суб'єктність особи
--
субъектность личности
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті порушується проблема пошуку шляхів подолання відчуженості учнів у навчанні. Теоретичні пошуки методів, технік пробудження в учнів особистісного значення отриманих знань, бажання стати успішною, самоактуалізованою особистістю базуються на основі експериментального навчання і підтверджені реальними результатами багаторічної педагогічної діяльності автора.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
10.
Дорожко, Марія
(викладач).
Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 10
. - С. 48-53 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
компетентність
--
компетентность
--
ключові компетентності
--
ключевые
компетентности
--
умій учитися
--
умей учиться
--
навчальні предмети
--
учебные предметы
--
навчаємося разом
--
учимся вметсе
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
науково-педагогічні проекти
--
научно-педагогические проекты
--
початкова школа
--
начальная школа
--
учні початкової школи
--
ученики начальной школы
--
фрагменти уроків
--
фрагменты уроков
Анотація:
Проаналізовано основні підходи до виявлення видів ключових компетентностей зарубіжними та вітчизняними вченими. Охарактеризовано моделі формування ключової компетентності "умій учитися" в умовах навчально-виховного процесу. Презентовано дидактичну модель формування ключової компетентності "умій учитися" в учнів 1-4-х проектних класів "Інтелект України". Визначено мету та завдання навчального предмета "Навчаємося разом". Проілюстровано основні шляхи реалізації означених завдань.
Дод.точки доступу:
Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-22
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)