Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=исследовательский метод<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Шапран, Юрій (кандидат біологічних наук; доцент кафедри біології та методики викладання).
    Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вчителі біології -- учителя биологии -- професійна компетентність вчителів біології -- профессиональная компетентность учителей биологии -- професійна педагогічна компетентність -- профессиональная педагогическая компетентность -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- особистісно орієнтовані технології -- личностно ориентированные технологии -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- проблемне викладання -- проблемное преподавание -- методи активізації пізнавальної діяльності -- методы активизации познавательной деятельности -- метод проблемного викладу -- метод проблемного изложения -- частково-пошуковий метод -- частично-поисковый метод -- дослідницький метод -- исследовательский метод -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- види проблемних ситуацій -- виды проблемных ситуаций -- мікроситуації -- микроситуации -- ситуація-інцидент -- ситуация- инцидент -- ситуаційне завдання -- ситуационное задание -- учбові предмети -- учебные предметы -- природничі дисципліни
Анотація: Висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх учителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі.


Знайти схожі

2.


    Рабінович, Петро Михайлович (доктор юридичних наук; професор; академік НАПрН України; професор кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка).
    Методологія вітчизняного загальнотеоретичного праводержавознавства : деякі сучасні тенденції / П. М. Рабінович // Право України : Юридичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 11-21. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Вступні зауваги ; Основні чинники впливу на розвиток методології праводержавознавства ; Антропологізація феномену права ; Глобалізація феномену права ; Деформалізація феномену права ; Деякі висновки. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.0(4УКР)в7
Рубрики: Право
   Общая теория права

   Загальна теорія права

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
антропологизация феномена права -- антропологізація феномену права -- глобализация феномена права -- глобалізація феномену права -- деформализация феномена права -- деформалізація феномену права -- исследовательский метод -- дослідницький метод -- исследовательский подход -- дослідницький підхід -- методология юридической науки -- методологія юридичної науки
Анотація: У статті розглянуто й критично проаналізовано основні тенденції трансформування методологічних підходів і методів дослідження правових і державних явищ у вітчизняній загальнотеоретичній юриспруденції. Визначено ці фактори, які глибинно зумовлюють відповідні перетворення зазначеної методології. Схарактеризовано позитивні та проблемні моменти перетворення останньої. Запропоновано шляхи послаблення певних недоліків, якими супроводжуються означені методолгічні зрушення у праводержзнавстві.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Право_Укр_2014_1\2.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)