Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=вчителі біології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Шапран, Юрій (кандидат біологічних наук; доцент кафедри біології та методики викладання).
    Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вчителі біології -- учителя биологии -- професійна компетентність вчителів біології -- профессиональная компетентность учителей биологии -- професійна педагогічна компетентність -- профессиональная педагогическая компетентность -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- особистісно орієнтовані технології -- личностно ориентированные технологии -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- проблемне викладання -- проблемное преподавание -- методи активізації пізнавальної діяльності -- методы активизации познавательной деятельности -- метод проблемного викладу -- метод проблемного изложения -- частково-пошуковий метод -- частично-поисковый метод -- дослідницький метод -- исследовательский метод -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- види проблемних ситуацій -- виды проблемных ситуаций -- мікроситуації -- микроситуации -- ситуація-інцидент -- ситуация- инцидент -- ситуаційне завдання -- ситуационное задание -- учбові предмети -- учебные предметы -- природничі дисципліни
Анотація: Висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх учителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)