Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=SEM<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Bannikov, D.
    Features of Failures of Steel Bunkers (of pyramidally-prismatic type) / D. Bannikov, M. Kazakevitch // Proc. of 10th Polish-Ucraїnian sem. "Theoretical Founations of Civil Engineering". - Warsaw (Poland), 2002. - Vol. II. - P. 650-657. - НЕТ В БИБЛИОТЕКЕ; см. пристат. список в кн. Вісник ДНУЗТ ім. ак. В. Лазаряна.-2003.-Вип. 1.-С. 136
Кл.слова (ненормовані):
труды диита -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КБК -- КМ


Дод.точки доступу:
Bannikov, D.; Kazakevitch, M.; Казакевич, М. И.; Банников, Д. О.

Знайти схожі

2.


    Банников, Д. О.
    Анализ напряженно-деформированного состояния стального пирамидального бункера / Д.О. Банников, С.А. Кострица // Proc. of 6th Polish- Ucraїnian sem. "Teoretical Foundations of Civil Engeneering". - Warsaw (Poland), 1998. - P. 409-414. - НЕТ В БИБЛИОТЕКЕ; см. пристат. список в кн. Вісник ДНУЗТ ім. ак. В. Лазаряна.-2003.-Вип. 1.-С. 136
Кл.слова (ненормовані):
труды диита -- КБК -- КТМЕХ


Дод.точки доступу:
Кострица, С.А.

Знайти схожі

3.


    Цой, Йонг-Рок (професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
    "Зелений" маркетинг, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- зеленый маркетинг -- зелений маркетинг -- зеленое управление -- зелене управління -- маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- моделирование структурными уравнениями -- моделювання структурними рівняннями -- рыночные показатели -- ринкові показники -- SEM -- цепочки поставок -- ланцюжки постачань -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого" маркетингу, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній маркетинг має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній маркетинг прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім маркетингом. Відповідно, різнорідні маркетингові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)

Знайти схожі

4.
   528
   Г 35


    Ivanchuk, O.
    A study of fractal and metric properties of images based on measurements data of multiscale digital SEM images of a test object obtained / O. Ivanchuk, O. Tumska // Геодезія, картографія і аерофотознімання : Міжвідомчий науково-технічний збірник / Львів. політех. - Львів : Львівська політехника, 2017. - Вип. 85. - С. 53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Геодезія
   Геодезия

   Електромагнетизм

   Электромагнетизм

Кл.слова (ненормовані):
scanning electron microscope (SEM) -- растровий електронний мікроскоп (РЕМ) -- the test object -- тест-об’єкт -- digital SEM image -- цифрове РЕМ-зображення -- fractal and metric properties of digital SEM images -- фрактальні та метричні властивості цифрових РЕМ-зображень -- real increase (scale) -- дійсні збільшення (масштаби) -- geometric distortion of digital SEM images -- геометричні спотворення цифрових РЕМ-зображень


Дод.точки доступу:
Третяк, К. Р. \ред.\; Tumska, O.; Львівська політехника
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)