Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=эпоха возрождения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Родный, Олег Владимирович (кандидат филологических наук; доцент Днепропетровского национального университета имени Олеся Гончара).
    От диалога к диалогизму: пути формирования философской рефлексии Возрождения / О. В. Родный // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 7. - С. 65-68. - Библиогр.: с. 68 : 7 названий
УДК
ББК 87.3(0)
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
всемирная история философии -- всесвітня історія філософії -- гуманизм -- гуманізм -- диалог -- диалогизм -- діалог -- діалогізм -- епоха Відродження -- истина -- істина -- пути формирования -- философская рефлексия -- философствование -- філософствування -- філософська рефлексія -- шляхи формування -- эпоха Возрождения
Анотація: Рассматриваются особенности философского диалогизма эпохи Возрождения, которые привели к формированию новой парадигмы философствования.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Грані_2013_7\ст.15.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Держко, І. З. (Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького).
    Соціокультурні передумови формування класичної метафізики / І. З. Держко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 11. - С. 6-10. - Література : С.10 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.21
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
античність -- античность -- гуманизм -- гуманізм -- епоха Відродження -- класична метафізика -- классическая метафизика -- метафизика -- метафізика -- Новий час -- Новое время -- Реформация -- Реформація -- социокультурные предпосылки -- соціокультурні передумови -- трансформация ценностей -- трансформація цінностей -- ценности -- цінності -- эпоха Возрождения
Анотація: Класична модель філософії сформувалася під впливом тих уявлень про її сутність і завдання, що були закладені ще в античній метафізиці, але які були істотно доповнені цивілізаційними змінами. Соціокультурним тлом розвитку філософії виступили тенденції , які стали виникати в культурі вже пізнього середньовіччя і особливо розквіли в ній у період Нового часу. Важливе значення для розвитку будь-якого духовного явища має середовище, сфера існування. Для метафізики це ідеї гуманізму, які виступають як св оєрідний духовний протест проти панування релігії. Результатом цього стає критика середньовічного способу життя й мислення. Обгрунтовується ідея відродження людини на основі духу античності.


Знайти схожі

3.


    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; академік ГАПН України; член-кореспондент НАН України; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису; ректор).
    Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації / В. Андрущенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 5-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- модернизация образования -- ознаки цивілізації -- признаки цивилизации -- історія людства -- история человечества -- антична цивілізація -- античная цивилизация -- сила розуму -- сила ума -- епоха відродження -- эпоха возрождения -- духовна еволюція цивілізації -- духовная эволюция цивилизации -- наука і релігія -- наука и религия -- атеїзм -- атеизм
Анотація: Аналізується місце і роль освіти в контексті еволюції таких форм духовно-практичного освоєння світу, як наука, культура, мистецтво, мораль, релігія тощо; стверджується, що освіта у всі часи й для всіх народів слугувала полем узагальнення матеріального і духовного досвіду, а відтак - полем навчання та виховання нових поколінь, загальним стрижнем, який визначає основний контент історії, слугує формуванню мислення (розуму), обрамленого духом гуманізму та людяності; у різні епохи взаємодія цих екзистенцій мала різний характер, однак загальна тенденція - звернення до розуму як основного і вічного (помноженого на працю) джерела прогресу людської цивілізації й долученая до нього (освіта та виховання ) підростаючих поколінь залишається закономірністю, яка визначає людське обличчя цивілізації. Прагнення до єдності заради формування духовного єства (наукового, морального, художнього і т.п.) людини та виховання працьовитості розглядаються як головні домінанти (парадигми) модернізації української освіти.


Знайти схожі

4.


    Муляр, В. І.
    Основні підходи до розуміння маргінальної особистості в епоху Відродження / В. І. Муляр, А. О. Маслов // Філософія, культура, життя : міжвузівський збірник наукових праць / М-во освіти і науки України. - Дніпропетровськ, 2001. - Вып. 10. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
маргінальна особистість -- маргинальная личность -- епоха Відродження -- эпоха Возрождения -- капіталістичні економічні відносини -- капиталистические экономические отношения -- географічні відкриття -- географические открытия


Дод.точки доступу:
Маслов, А. О.; М-во освіти і науки України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)