Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Рідкісні та цінні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=эпоха возрождения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Родный, Олег Владимирович
(кандидат филологических наук; доцент Днепропетровского национального университета имени Олеся Гончара).
От диалога к диалогизму: пути формирования философской рефлексии
Возрождения
/ О. В. Родный> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 7
. - С. 65-68. - Библиогр.: с. 68 : 7 названий
УДК
1(100)(091)
ББК
87.3(0)
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
всемирная история философии
--
всесвітня історія філософії
--
гуманизм
--
гуманізм
--
диалог
--
диалогизм
--
діалог
--
діалогізм
--
епоха Відродження
--
истина
--
істина
--
пути формирования
--
философская рефлексия
--
философствование
--
філософствування
--
філософська рефлексія
--
шляхи формування
--
эпоха
Возрождения
Анотація:
Рассматриваются особенности философского диалогизма эпохи
Возрождения
, которые привели к формированию новой парадигмы философствования.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Грані_2013_7\ст.15.pdf
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Держко, І. З.
(Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького).
Соціокультурні передумови формування класичної метафізики / І. З. Держко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 11
. - С. 6-10. - Література : С.10 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
11/12
ББК
87.21
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
античність
--
античность
--
гуманизм
--
гуманізм
--
епоха Відродження
--
класична метафізика
--
классическая метафизика
--
метафизика
--
метафізика
--
Новий час
--
Новое время
--
Реформация
--
Реформація
--
социокультурные предпосылки
--
соціокультурні передумови
--
трансформация ценностей
--
трансформація цінностей
--
ценности
--
цінності
--
эпоха
Возрождения
Анотація:
Класична модель філософії сформувалася під впливом тих уявлень про її сутність і завдання, що були закладені ще в античній метафізиці, але які були істотно доповнені цивілізаційними змінами. Соціокультурним тлом розвитку філософії виступили тенденції , які стали виникати в культурі вже пізнього середньовіччя і особливо розквіли в ній у період Нового часу. Важливе значення для розвитку будь-якого духовного явища має середовище, сфера існування. Для метафізики це ідеї гуманізму, які виступають як св оєрідний духовний протест проти панування релігії. Результатом цього стає критика середньовічного способу життя й мислення. Обгрунтовується ідея відродження людини на основі духу античності.
Знайти схожі
>
3.
Андрущенко, Віктор
(доктор філософських наук; професор; академік ГАПН України; член-кореспондент НАН України; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису; ректор).
Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 2
. - С. 5-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти
--
модернизация образования
--
ознаки цивілізації
--
признаки цивилизации
--
історія людства
--
история человечества
--
антична цивілізація
--
античная цивилизация
--
сила розуму
--
сила ума
--
епоха відродження
--
эпоха
возрождения
--
духовна еволюція цивілізації
--
духовная эволюция цивилизации
--
наука і релігія
--
наука и религия
--
атеїзм
--
атеизм
Анотація:
Аналізується місце і роль освіти в контексті еволюції таких форм духовно-практичного освоєння світу, як наука, культура, мистецтво, мораль, релігія тощо; стверджується, що освіта у всі часи й для всіх народів слугувала полем узагальнення матеріального і духовного досвіду, а відтак - полем навчання та виховання нових поколінь, загальним стрижнем, який визначає основний контент історії, слугує формуванню мислення (розуму), обрамленого духом гуманізму та людяності; у різні епохи взаємодія цих екзистенцій мала різний характер, однак загальна тенденція - звернення до розуму як основного і вічного (помноженого на працю) джерела прогресу людської цивілізації й долученая до нього (освіта та виховання ) підростаючих поколінь залишається закономірністю, яка визначає людське обличчя цивілізації. Прагнення до єдності заради формування духовного єства (наукового, морального, художнього і т.п.) людини та виховання працьовитості розглядаються як головні домінанти (парадигми) модернізації української освіти.
Знайти схожі
>
4.
Муляр, В. І.
Основні підходи до розуміння маргінальної особистості в епоху Відродження / В. І. Муляр, А. О. Маслов> //
Філософія, культура, життя : міжвузівський збірник наукових праць / М-во освіти і науки України. - Дніпропетровськ, 2001. -
Вып. 10
. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
141.1
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
маргінальна особистість
--
маргинальная личность
--
епоха Відродження
--
эпоха
Возрождения
--
капіталістичні економічні відносини
--
капиталистические экономические отношения
--
географічні відкриття
--
географические открытия
Дод.точки доступу:
Маслов, А. О.; М-во освіти і науки України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)