Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=чуйність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Пономаренко, Володимир (доктор економічних наук; професор; ректор).
    Діагностика здатності студентів до професіоналізації / В. Пономаренко // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 23-41 : табл.-5. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
діагностика здібностей -- диагностика способностей -- професіоналізація студентів -- профессионализация студентов -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- профоріентаційна робота -- профориентационная работа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- тестування структури інтелекту -- тестирование структуры интеллекта -- результати тестувань -- результаты тестирований -- субтести Амтхауера -- Амтхауера субтести -- рівень креативності -- уровень креативности -- самоконтроль студентів -- самоконтроль студентов -- соціальна чуйність студентів -- социальная чувствительность студентов -- рівень інтелекту студентів -- уровень интеллекта студентов
Анотація: Визначені організаційні напрями формування системи забезпечення діагностики здатності студентів до професіоналізації у процесі реалізації профорієнтаційної роботи в університеті. Запропоновано інструментарій діагностики здатності студентів до професіоналізації для визначення ступеня їх спроможності оволодіти окремими видами професійної діяльності. Проведено дослідження щодо апробації запропонованих у роботі діагностичних процедур для аналізу відповідності емоційно-оцінних компонентів особистості вимогам майбутньої професії. Отримані результати дають змогу визначити рівень сформованості наявних та здобутих у процесі навчання якостей, важливих для оволодіння професією. Отримані результати дослідження є підгрунтям для формування рекомендацій абітурієнтам щодо вибору спеціальності під час вступу до університету для отримання ступеня бакалавра чи магістра.


Знайти схожі

2.


    Maksymenko, Ol'ha (провідний соціолог кафедри методології та методів соціології).
    The influence of home environment on the characteristics and level of development of environmental consciousness in students [Text] = Вплив домашнього середовища на характеристики і рівень розвитку екологічної свідомості у студентів / O. Maksymenko // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 135-142 : 2 табл. - Библиогр.: с. 142 (11 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Социология
   Социология общества

   Соціологія

   Соціологія суспільства

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический тип -- антропоцентричний тип -- биоцентрический тип -- біоцентричний тип -- готовность к охране природы -- готовність до охорони природи -- охрана окружающей среды -- охорона навколишнього середовища -- типы экологического сознания -- типи екологічної свідомості -- экологическая отзывчивость -- екологічна чуйність -- экологически безопасное потребление -- екологічне безпечне споживання -- экологическое сознание -- екологічна свідомість -- экоцентрический тип -- екоцентричний тип
Анотація: Рассмотрены три основных типа экологического сознания (антропоцентрический, биоцентрический, экоцентрический), учитывающие отношение человека к природе и его/ее деятельности в естественной среде. Подчеркивается необходимость формирования экоцентрического типа ЕС среди молодого поколения, поскольку он является первым шагом к преодолению глобального экологического кризиса и обеспечению устойчивого развития общества. Предполагается, что семейное образование играет важную роль в развитии экологического сознания человека в целом и связанных с ним компонентов.
Розглянуто три основні типи екологічної свідомості (антропоцентричний, біоцентричний, екоцентричний), які враховують ставлення людини до природи і його / її діяльності в природному середовищ. Підкреслюється необхідність формування екоцентричного типу екологічної свідомості серед молодого покоління, оскільки він є першим кроком до подолання глобальної екологічної кризи і забезпечення сталого розвитку суспільства. Передбачається, що сімейна освіта відіграє важливу роль у розвитку екологічної свідомості людини в цілому і пов'язаних з ним компонентів.


Знайти схожі

3.


    Попова, Галина (вчитель початкових класів спеціалізірованої школи І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням іноземних мов № 220 міста Києва).
    Проект "Джерело толерантності" (4 клас) / Г. Попова // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 50-52. : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- шкільні проекти -- школьные проекты -- розробка проектів -- разработка проектов -- толерантність -- толерантность -- 4 клас -- 4 класс -- молодші школярі -- младшие школьники -- колективізм -- коллективизм -- чуйність -- отзывчивость -- терпимість -- терпимость
Анотація: Надається розробка проекту для учнів 4 класу, що покликаний продовжувати формувати в учні розуміння толерантності, дати можливість школярам оцінити ступінь своєї толерантності, формувати толерантне ставлення до інших людей та виховувати почуття колективізму, чуйність і терпимість.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\19.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Джерело толерантності, проект \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)