Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (4)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
198
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Сапрыкин, Д. Л.
Значение и смысл понятия "образование" (на при мере немецкой философии конца XVIII - начала ХIX в.) / Д. Л. Сапрыкин> // Вестн. Моск. ун-та. Сер. 7. Философия. - 2008. -
№ 1
. - С. 19-42 . - ISSN 0130-0091
УДК
130.11.1
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ФІЛОСОФІЯ
ОСВІТИ
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
--
ФІЛОСОФІЯ
ОСВІТИ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Секундант, С.
(Кандидат філософських наук; доцент філософського факультету Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова).
"Paedagogia mathematica" versus "Topica universalis": (Реформа
освіти
в контексті філософії 16-17 ст.) / С. Секундант> // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. -
№ 5
. - С. 52-63. - Библиогр. в сносках
УДК
1
ББК
87.25
Рубрики:
Філософія
Всесвітня історія філософії, 16-17 ст.
Философия
Всемирная история философии
Кл.слова (ненормовані):
філософія
науки
--
всесвітня історія філософії
--
історія філософії
--
філософія
освіти
--
реформа
освіти
в контексті філософії
--
педагогіка
--
логіка
--
математика
--
діалектичний спосіб навчання
--
математика в процесі навчання
--
ідея пансофії
--
принципи навчання
--
методи викладання
--
педагогічна наука
--
философия науки
--
всемирная история философии
--
история философии
--
философское образование
--
реформа образования в контексте философии
--
диалектический способ обучения
--
математика в процессе обучения
--
идея пансофии
--
принципы обучения
--
методы преподавания
Анотація:
Досліджено зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів 16-17 ст. та вплив педагогічних ідей на становлення нової наукової парадигми. Проаналізований ряд нормативних вимог, на яких грунтувалися панівні концепції
освіти
.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.03.2009р. Інв.2134ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Огнев'юк, Віктор
(ректор Київського університету імені Бориса Гринченка; доктор філософських наук; професор; член кореспондент АПН України).
Філософія
освіти
в структурі наукових досліджень феномену
освіти
/ Віктор Огнев'юк> // Шлях
освіти
: науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 2-6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.04
Рубрики:
Організація
освіти
в Україні
Организация образования в Украине
Україна
Росія
Кл.слова (ненормовані):
філософська парадигма
освіти
--
прикладна
філософія
--
освітологія
--
аналітична
філософія
--
дуалізм
--
соціальний реконструктивізм
--
філософія
освіти
--
екзистенційна філософська рефлексія
--
дослідження філософії
освіти
--
философская парадигма образования
--
прикладная философия
--
аналитическая философия
--
философия образования
--
исследования философии образования
Анотація:
Філософія
освіти
в структурі наукових досліджень феномену
освіти
.
Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. (український філософ) \о нем\; Хірст, П. (професор Кембріджського університету) \о нем\; Шеффлер, І. (професор університету в Індіанополюсі) \о нем\; Гессен, С.І. (російський філософ і вчений - педагог) \о нем\; Гершунський, Б. (російський учений) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Дороз, Вікторія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії та навчання мов Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету; докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
Філософія
гуманізму, крос-культуралізму та синергетики як теоретико-методологічна основа полікультурної
освіти
/ В. Дороз> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 21-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація
освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
філософія
освіти
--
крос-культуралізм
--
гуманістична освіта
--
політкультурний простір
--
педагогічна підтримка особистості
--
політкультурна особистість
--
гуманізм
--
планетарна свідомість
--
гуманітарне мислення
--
синергетика
--
философия образования
--
гуманистическое образование
--
политкультурное пространство
--
педагогическая поддержка личности
--
политкультурная личность
--
гуманизм
--
гуманитарное мышление
--
планетарная сознательность
Анотація:
Про необхідність створення методології формування гуманістичної культури особистості в політкультурній освіті, заснованій на принципах філософії гуманізму, крос-культуризму та синергетики.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Потапчук, Т. В.
Ідентичність: основні підходи до визначення сутності поняття / Т. В. Потапчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 14-21. - Бібліографія : С.20-21 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная психология
--
зарубіжна психологія
--
идентичность
--
история педагогики
--
ідентичність
--
історія педагогіки
--
личностная идентичность
--
личность
--
особистісна ідентичність
--
особистість
--
процессуальный интеракционизм
--
процесуальний інтеракціонізм
--
социальная идентичность
--
соціальна ідентичність
--
структура идентичности
--
структура ідентичності
--
структурний інтеракціонізм
--
структурный интеракционизм
--
философия образования
--
філософія
освіти
Анотація:
В статті проаналізовані різні підходи у вітчизняній та зарубіжній психології та педагогіці до визначення сутності і природи ідентичності, таких її типів, як особистісна та соціальна ідентичність, взаємозв'язки їх формування із взаємодіями у групі, соц іумі, виконанням соціальних ролей. У рамках різноманітних підходів склалися різні традиції в дослідженні цього феномена. Розглянуті теоретичні концепції не суперечать, а взаємодоповнюють одна одну, виділяють якості об'єкта й різні сторони ідентичності . Підкреслюється, що ідентичність через складність і багатство змісту відіграє визначальну роль у життєвому досвіді особистості.
Знайти схожі
>
6.
Кремень, Василь
(доктор філософських наук; Президент НАПН України; академік НАН і НАПН України).
Синергетична модель розвитку
освіти
/ В. Кремень> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація
освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
синергетика
--
освіта
--
синергетична парадигма
--
модель розвитку
освіти
--
філософія
освіти
--
освітній процес
--
образование
--
синергетическая парадигма
--
модель развития образования
--
философия образования
--
образовательный процесс
Анотація:
Репрезентовано нову парадигму сучасного стилю мислення. Завважується, що нині синергетика як нова методологія впливає на розвиток техніки, економіки, мистецтва і, безумовно, має проникати в освіту.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Воронцова, Т. В.
(пошукач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної
освіти
).
Культурологічний вимір превентивної
освіти
/ Т. В. Воронцова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 3
. - С. 85-87. - Бібліографія : С.87 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
008.001
ББК
71.0
Рубрики:
Культурологія
Культурология
Кл.слова (ненормовані):
культура и образование
--
культура і освіта
--
превентивна освіта
--
превентивное образование
--
философия образования
--
філософія
освіти
--
ценности образовательные
--
цінності
освіти
--
ценности образования
Анотація:
Здійснено аналіз культури як детермінанти цілей діяльності у сфері превентивної
освіти
. Обгрунтовані ціннісні складові цілей превентивної
освіти
.
Знайти схожі
>
8.
06
Л89
Савельєв, В.
Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої
освіти
іболонський процес / В. Савельєв> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. -
№ 661
: Філософські науки. - С. 127-129
УДК
130.11
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ФІЛОСОФІЯ
ОСВІТИ
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
--
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
--
БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС
--
ФІЛОСОФІЯ
ОСВІТИ
--
ВИЩА ОСВІТА
--
болонський процес
Дод.точки доступу:
Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Федій, О. А.
Терапевтичний потенціал естетичної системи Всесвіту: філософсько-онтологічний підхід / О. А. Федій> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 80-91. - Бібліографія : С.90-91 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів
--
воспитание школьников
--
гуманистическое образование
--
гуманістична освіта
--
естетична система Всесвіту
--
естетичне виховання
--
естетотерапія
--
образовательно-эстетические практики
--
онтология
--
онтологія
--
освітньо-естетичні практики
--
творческое развитие личности
--
творчий розвиток особистості
--
философия образования
--
Философия педагогики
--
философско-онтологический подход
--
філософія
освіти
--
філософія
педагогіки
--
філософсько-онтологічний підхід
--
эстетическая система Вселенной
--
эстетическое воспитание
--
эстетотерапия
Анотація:
Розкрита сутність нового для української педагогіки поняття "естетотерапія" в філософсько-онтологічному контексті. Розглянуті онтологічні характеристики елементів естетичної системи Всесвіту та визначені основні структурні складові естетотерапії. Аналіз сучасних філософсько-онтологічних знань про естетичну специфіку Всесвіту дає підстави визначити естетотерапію як самостійну психолого-педагогічну науку, покликану актуалізувати особистісний естетичний потенціал людини з метою її гармонізації і створення об'єктивних умов для повноцінного творчого самоствердження учня в освітньому просторі сучасного навчально-виховного закладу. До структурних засобів естетотерапії зараховуємо традиційні для гуманної педагогіки засоби педагогічного впливу на людську особистість: природу, мистецтво та спілкування.
Знайти схожі
>
10.
Дроздова, І. П.
Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 91-99. - Бібліографія : С.98-99 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9
ББК
88.3
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
индивидуальное сознание
--
информационная цивилизация
--
індивідуальна свідомість
--
інформаційна цивілізація
--
мова і мовлення
--
мовленнєва діяльність
--
мовленнєвий розвиток особистості
--
мовна особистість
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
професійна свідомість
--
професійне мовлення
--
професійний дискурс
--
профессиональная речь
--
профессиональное сознание
--
профессиональный дискурс
--
речевая деятельность
--
речевое развитие личности
--
речь
--
философия образования
--
філософія
освіти
--
язык и речь
--
языковая личность
Анотація:
Визначені аспекти порівняння мови і мовлення як способів формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації третього тисячоліття. Дослідження пізнавальних можливостей мови у формуванні професійного мовлення й мислення студентів, зокрема творчого мислення й мовлення як прояву комплексу соціально-психічних і фізіологічних якостей, у саморозвитку, самореалізації й самовдосконаленні студентів, а також у формуванні професійно довершеної особистості з урахува нням становлення й розвитку україномовного професійного мовлення студентів вишів нефілологічного профілю винятково важливе, адже за допомогою рідної мови майбутні фахівці опановують загальну логіку прородного процесу спілкування, здобувають освіту й п рофесійно вдосконалюються.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)