Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=финансовые сервисы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Петковіч, Ясна (асистент кафедри технологій, операцій та інноваційного менеджменту Університету Бєлграду; Сербія).
    Пошуковий прогноз як метод аналізу банківських послуг / Я. Петковіч, Леві-Якшич М., С. Марінкович // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 452-461 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4СЕР)в7-5 + 65.053в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология -- аналітична методологія -- банковские услуги -- банківські послуги -- Дельфи метод -- Дельфі метод -- информационно-коммуникационные инновации -- інформаційно-комунікаційні інновації -- конкурентоспособность банковских услуг -- конкурентоспроможність банківських послуг -- поисковые прогнозы -- пошукові прогнози -- технологическое прогнозирование -- технологічне прогнозування -- метод Дельфи -- метод Дельфі -- финансовые сервисы -- фінансові сервіси
Анотація: Підкреслено, що прогноз технічних і технологічних змін дуже важливий у сучасних умовах, оскільки такі зміни трапляються швидко і радикально впливають на розвиток економіки і суспільства в цілому. Подібний прогноз важливий для складання планів і програм розвитку. У технологічних прогнозах використовуються різні методи, наприклад, метод Дельфі як найбільш поширений для інтуїтивного прогнозування. Фінансові сервіси, особливо в банківській галузі, характеризуються високою конкурентністю і великою кількістю інновацій як результатом розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Представлено результати застосування методу Дельфі як методу пошукового прогнозування щодо діяльності організації у сфері послуг. Метод використано для прогнозування термінів впровадження нових технологій в сербських банках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Леві-Якшич, Майя (професор факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія; PhD (інформатика)); Марінкович, Саня (старший викладач факультету організаційних наук Університету Бєлграду; Сербія; PhD)

Знайти схожі

2.


    Садік, Місба (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Сприйняття клієнтами якості послуг у банківській сфері та рівень задоволеності клієнтів : за даними банку "Мейбанк Берхад" (Малайзія) / М. Садік, ур-Реман С., Джаліль Анджум Х.М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 494-504 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5МАЛ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Маркетинг

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- доступность -- доступність -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- качество услуг -- якість послуг -- клиентская удовлетворенность -- кліентська задоволеність -- надежность банков -- надійність банків -- доверие банкам -- довіра банкам -- потребительское восприятие банков -- сповацьке сприйняття банків -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- финансовые сервисы -- фінансові сервіси -- экономическая эффективность банков -- економічна ефективність банків
Анотація: Досліджено фактори задоволеності клієнтів послугами банків. Показано, як клієнти можуть ранжувати фактори у відповідності до своїх пріоритетів і за демографічними особливостями. Результати показали, що всі 8 параметрів (відчутність, надійність, рівень чуйності, впевненість, співпереживання, ціна, доступність та ефективність) мають значну і позитивну взаємозалежність із задоволеністю клієнтів. Найбільшу значущість має параметр "відчутності". Доведено існування значного позитивного зв'язку між сприйняттям клієнтів, задоволеністю клієнтів і 8 параметрами якості обслуговування в банківській сфері.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
ур-Реман, Саїф (доцент факультету управління та розвитку людських ресурсів Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Джаліль Анджум, Хан Мухаммад (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Мейбанк Берхад, малайзийский коммерческий банк \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)