Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=учебные умения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Гильбух, Ю. З.
(доктор психологических наук).
Школьная неуспеваемость / Ю. З. Гильбух> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 68-80 : схемы. а-табл. - (Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
15.81.21
УДК
37.015.3
ББК
88.40
Рубрики:
Педагогическая психология
Педагогічна психологія
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
типы неблагополучия
--
типи негараздів
--
типы отклонений в учебной деятельности
--
типи відхилень у навчальній діяльності
--
реализация способностей
--
реалізація здібностей
--
эффективность учебной деятельности
--
ефективність навчальної діяльності
--
низкая интенсивность учебной деятельности
--
низька інтенсивність навчальної діяльності
--
низкая эффективность учебной деятельности
--
низька ефективність навчальної діяльності
--
детерминанты психологического уровня
--
детермінанти психологічного рівня
--
нарушения в эмоционально-волевой сфере
--
эмоционально-волева сфера
--
порушення в емоційно-вольовій сфері
--
емоційно-вольова сфера
--
несформированность учебных умений
--
учебные
умения
--
несформованість навчальних умінь
--
навчальні уміння
--
недостаточное развитие познавательных способностей
--
познавательные способности
--
недостатній розвиток пізнавальних здібностей
--
пізнавальні здібності
--
младшие школьники
--
молодші школяри
Анотація:
Представлена психолого-педагогическая типология неблагополучий в учебной деятельности младших школьников, а также рекомендации по коррекционной работе.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Таранік-Ткачук, К. В.
(кандидат педагогічних наук).
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук, Г. В. Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 2-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
контрольні роботи
--
контрольные работы
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методические рекомендации
--
методичні рекомендації
--
мовні уміння учнів
--
навчання читанню
--
обучение чтению
--
оценка знаний
--
оцінка знань
--
речевые
умения
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебные
умения
--
читання мовчки
--
чтение молча
Анотація:
Подано інструктивні та методичні матеріали щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх шкіл у 2013-2014 навчальному році.
Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. В.
Знайти схожі
>
3.
Гінкевич, Оксана
(викладач кафедри слов'янської філології МНУ ім. В.О. Сухомлинського; Миколаїв).
Типологія аналітико-синтетичних умінь / О. Гінкевич> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 10-12. - Література : С.12 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
аналитико-синтетические
умения
--
аналітико-синтетичні вміння
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
украинская литература
--
українська література
--
навчальні уміння
--
учебные
умения
Анотація:
Висвітлено типологію аналітико-синтетичних умінь, уточнено поняття "аналіз", "синтез", "аналітико-синтетичні вміння".
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
4.
Фасоля, Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Київ).
Компетентнісно зорієнтовані завдання: новація? Імітація? / А. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 5
. - С. 14-20. - Література : С.20 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.121.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання
--
компетентносный подход к обучению
--
компетентностно ориентированное образование
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
навчальні завдання
--
украинская литература
--
українська література
--
уміння
--
учебные
задания
--
учебные
умения
Анотація:
Розглянуто проблеми сутності компетентнісно зорієнтованих завдань, їх типологію, алгоритм розробки.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
5.
Омельчук, Сергій
(доктор педагогічних наук; доцент Херсонського державного університету).
Морфологічні вміння в системі навчання української мови за дослідницького підходу / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 22-27. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння
--
дослідницькі підходи
--
исследовательские подходы
--
исследовательский метод обучения
--
исследовательский подход в образовании
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовні уміння учнів
--
навчання морфології
--
обучение морфологии
--
украинский язык
--
українська мова
--
учебные
умения
Анотація:
Статтю присвячено визначенню сутності морфологічних умінь у системі навчання української мови на засадах дослідницького підходу.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_4\5.pdf
Знайти схожі
>
6.
Фасоля, Анатолій
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник ).
Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача / Анатолій Фасоля> // Українська мова і література в школі. - 2016. -
№ 2
. - С. 34-38. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
читательская компетенция
--
читацька компетенція
--
методика викладання української літератури
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
украинская литература
--
українська література
--
общеобразовательные
умения
--
загальнонавчальні уміння
--
учебные
умения
--
навчальні уміння
--
читательская компетентность учеников
--
читательские
умения
--
читацька компетенція учнів
--
читацькі вміння
--
читательские
умения
--
організаційно-діяльнісні уміння
--
организационно-деятельностные
умения
Анотація:
Розглянуто місце організаційно-діяльнісних умінь у структурі компетентності, проаналізовано їхню роль у процесі формування компетентного учня-читача.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_2\7.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)