Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=традиції підприємств<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Мошек, Г. Є.
(кандидат економічних наук; профеосор кафедри менеджменту Київського національного торговельно-економічного університету).
Місія організації як фактор забезпечення її іміджу та конкурентного статусу [Текст] / Г. Є. Мошек, А. С. Соломко, М. М. Ковальчук> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 3
. - С. 114-117 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.421(4УКР)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия
Економіка торговельного
підприємств
а
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
деловые партнеры
--
ділові партнери
--
торговые предприятия
--
торгівельні
підприємств
а
--
имидж предприятий
--
імідж
підприємств
--
конкурентные статусы
--
конкурентні статуси
--
конкуренты
--
конкуренти
--
миссия предприятия
--
місія
підприємств
--
традиции предприятий
--
традиції
підприємств
--
философия
--
філософія
--
хозяйствующие субъекты
--
господарюючі суб'єкти
--
целевые ориентиры
--
цільові орієнтири
--
ценности предприятий
--
цінності
підприємств
Анотація:
Досліджено сутність, роль, формулювання місії організації (
підприємств
а) торгівлі та її вплив на імідж і конкурентний статус. На прикладі діючих
підприємств
торгівлі визначено основні фактори, з урахуванням яких розроблялася їхня місія. Окреслено основні характеристики
підприємств
а, які мають бути відображені у місії. Також проведено аналіз стосовно того, які основні елементи внутрішнього та зовнішнього середовища, що впливають на діяльність організації, справляють найбільш стійкий, сильний та специфічний вплив на місію
підприємств
а торгівлі. Проаналізовано, яким чином місія сприяє формуванню і закріпленню визначеного іміджу
підприємств
а в уявленні суб'єктів зовнішнього середовища. Описано, як місія сприяє формуванню єдності всередині
підприємств
а.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Соломко, А.С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Державного інституту підготовки кадрів); Ковальчук, М.М. (аспірант Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)