Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=таксономия Блума<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Дем'янюк, Юрій (професор кафедри прикордонної безпеки; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників / Ю. Дем'янюк, О. Ставицький // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 99-112 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- військова освіта -- военное образование -- кадри прикордонної служби -- кадры пограничной службы -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- організаторська компетентність -- организаторская компетентность -- майбутні офіцери-прикордонники -- будущие офицеры-пограничники -- таксономія Блума -- таксономия Блума -- Блума таксономія -- Блума таксономия
Анотація: Обгрунтовано сутність та структуру організаторської компетентності офіцерів-прикордонників та досліджено методичні аспекти оцінювання її сформованості в умовах професійної підготовки з позиції результатів навчання. З'ясовано, що організаторська компетентність офіцера-прикордонника - це інтегральна властивість підготовленого фахівця, що характеризує динамічне поєднання набутих ним компетенцій за структурою, яка відображає їх закономірну послідовність у відтворенні циклу організаторської діяльності за певними нормами в різних умовах. Встановлено, що у структурі організаторської компетентності набуті компетенції групуються в такі ключові компетентності: гностичну, прогностичну, проектувальну, конструктивну, комунікативну, оперативно-процесуальну та коректувальну. Доведено, що вимірюванню організаторської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників з використанням таксономії Б. Блума у пізнавальній сфері сприятиме формулюванню результатів навчання у термінах компетентності.


Дод.точки доступу:
Ставицький, О. (начальник кафедри прикордонної безпеки; кандидат військових наук; доцент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Доценко, Світлана (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди).
    Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 32-38 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- творчі здібності учнів -- творческие способности учащихся -- організація навчання -- организация обучения -- таксономія Блума -- таксономия Блума -- Блума таксономія -- Блума таксономия -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- проектні класи -- проектные классы -- творчі здібності учнів -- творческие способности учеников -- компоненти структури творчих здібностей -- компоненты структуры творческиъ способностей -- компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- рівні таксономії -- уровни таксономии -- загальні цілі навчання -- общие цели обучения -- методи розвитку творчих здібностей -- методы развития творческих способностей
Анотація: Визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі, принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність, створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах компетентнісного підходу - таксономії Б. Блума.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\9.pdf

Дод.точки доступу:
Хайруліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; директор Українського коледжу імені В. О. Сухомлинського); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)